Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I så fall en dårlig ide. Det sier jo seg selv at delidding er kun for de mest desperate siden det ikke er noe mer å få fra en CPU som allerede er soldered.

Skrevet

Han fikk PR som var langt mer verdt enn verdien på en Threadripper.
Jeg syns det er bra at mange forsker litt på slikt, det er artig å se hva som er på innsiden :)

• Liker 1
Skrevet

Er alltid interessant med sånt. Han har et poeng angående 32-core Threadripper da. Kanskje det er grunnen til at den ble tatt ned?

Skrevet (endret)

At det var LGA var vel kjendt. Men likte godt metoden man setter i CPUen i en bracket, som blir pushet ned. Garanterer nesten at det ikke blir brukket pins ved installasjon, dog kjøleren var ganske tjukk med en litt vel antiklimatisk vifte  :rofl:

Endret av iNorway
Skrevet

At det var LGA var vel kjendt. Men likte godt metoden man setter i CPUen i en bracket, som blir pushet ned. Garanterer nesten at det ikke blir brukket pins ved installasjon, dog kjøleren var ganske tjukk med en litt vel antiklimatisk vifte  :rofl:

En av fordelene med LGA ;) Er ikke pins der på cpu =) 

Skrevet

Bakdelen, om man har custom loop, er at om en pinne er bøyd på HK, så er jobben med å få ut HK mye større enn med bare en CPU :)

Nei, vi har jo hurtigkoplinger vel? :D
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke det nei  :tease: 

Men jeg begynner å bli lei av sånt, lysten til å oppgradere stoppes opp av "aff, demontere". Spørs om det ikke må bli noen sånne etterhvert. Men da må jeg jo demontere. Igjen. Neste oppgradering :p

Skrevet

En av fordelene med LGA ;) Er ikke pins der på cpu =) 

Er nok av noobs som klarer å brekke pins i socket og kanten av CPUen. Ikke skjønner jeg hvordan de får det til....

Skrevet

Er nok av noobs som klarer å brekke pins i socket og kanten av CPUen. Ikke skjønner jeg hvordan de får det til....

Klarte det med min 3570K. Ikke skjønner jeg hvordan det skjedde heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...