Myxo Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Oppdateringen var helt nødvendig. Bor på bygda der 4G er litt variabelt, og det kan se ut som at telefonen ikke har vært i stand til å hente seg inn igjen om den er inne i et område med dårlig dekning. Spesielt da jeg var på hytta var dette et mareritt. Var egentlig bare å skru av telefonen og glemme den, for den oppførte seg uansett 100% upålitelig. Egentlig helt krise for en så dyr telefon, men om de har klart å fikse det allerede - så er jeg fornøyd. Stressmoment deluxe å hele tiden måtte sjekke om telefonen står i "Kun nødanrop"-modus. Over til noe helt annet. Finnes det noe software som gjør at jeg kan bruke PC som "sentralbord" for telefonen. Vil gjerne kunne pare S7 med PC og ringe derfra, svare på SMS, osv. Gjerne redigere kontaktliste også, for den har gått fullstendig av hengslene etter et par litt uforsiktige synkroniseringer tidligere. Flere tusen oppslag der nå, og det hadde vært fint om det fantes software på PC som kunne gitt meg en ryddig oversikt og enkel tilgang til å endre slik jeg selv ønsker. Edit: Bruker altså headset som er paret både med telefon og PC, og spiller stort sett musikk som demper seg når jeg mottar anrop, men må da fram med mobilen for å ta den - og samme når jeg skal ringe ut. Vil kunne gjøre dette fra PC, slik jeg kunne da jeg hadde Jabra-headset. Bruker nå Plantronics Voyager Focus UCBT B825-M. Endret 12. april 2016 av Myxo Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Over til noe helt annet. Finnes det noe software som gjør at jeg kan bruke PC som "sentralbord" for telefonen. Vil gjerne kunne pare S7 med PC og ringe derfra, svare på SMS, osv. Gjerne redigere kontaktliste også, for den har gått fullstendig av hengslene etter et par litt uforsiktige synkroniseringer tidligere. Flere tusen oppslag der nå, og det hadde vært fint om det fantes software på PC som kunne gitt meg en ryddig oversikt og enkel tilgang til å endre slik jeg selv ønsker. Du kommer til å like Samsung SideSync Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Har lest litt om SideSync, men ser enkelte hevder at det "drainer" batteri til den store gullmedalje. Dette var på et Note 4-forum fra i fjor, så mulig det fungerer bedre i dag på S7? I såfall tester jeg det. Lenke til kommentar
janus88 Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Oppdateringen var helt nødvendig. Bor på bygda der 4G er litt variabelt, og det kan se ut som at telefonen ikke har vært i stand til å hente seg inn igjen om den er inne i et område med dårlig dekning. Spesielt da jeg var på hytta var dette et mareritt. Var egentlig bare å skru av telefonen og glemme den, for den oppførte seg uansett 100% upålitelig. Egentlig helt krise for en så dyr telefon, men om de har klart å fikse det allerede - så er jeg fornøyd. Stressmoment deluxe å hele tiden måtte sjekke om telefonen står i "Kun nødanrop"-modus. Over til noe helt annet. Finnes det noe software som gjør at jeg kan bruke PC som "sentralbord" for telefonen. Vil gjerne kunne pare S7 med PC og ringe derfra, svare på SMS, osv. Gjerne redigere kontaktliste også, for den har gått fullstendig av hengslene etter et par litt uforsiktige synkroniseringer tidligere. Flere tusen oppslag der nå, og det hadde vært fint om det fantes software på PC som kunne gitt meg en ryddig oversikt og enkel tilgang til å endre slik jeg selv ønsker. Edit: Bruker altså headset som er paret både med telefon og PC, og spiller stort sett musikk som demper seg når jeg mottar anrop, men må da fram med mobilen for å ta den - og samme når jeg skal ringe ut. Vil kunne gjøre dette fra PC, slik jeg kunne da jeg hadde Jabra-headset. Bruker nå Plantronics Voyager Focus UCBT B825-M. Sjekk ut AirDroid, kanskje det kan være noe for deg? https://www.airdroid.com/ Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Testet SideSync, men denne lar meg ikke koble PC og mobil sammen så lenge vi ikke er på "samme router", som det står. Dette er på jobb der PC er tilkoblet kablet nett, mens mobil bruker et trådløst nett. Skulle gjerne ha hatt noe som fungerte like sømløst og strøkent som Pushbullet. Tester AirDroid! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Testet SideSync, men denne lar meg ikke koble PC og mobil sammen så lenge vi ikke er på "samme router", som det står. Dette er på jobb der PC er tilkoblet kablet nett, mens mobil bruker et trådløst nett. Skulle gjerne ha hatt noe som fungerte like sømløst og strøkent som Pushbullet. Tester AirDroid! Jeg bruker Yappy etter at Pushbullet ble grådige, det fungerer bra til SMS Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 AirDroid ser ut til å dekke de behovene jeg hadde. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Åssen lade vaner har dere?Unngår å lade til 100% og unngår at batteriet går ned til 0% ?Spurt flere forhandlere men får forskjellige svar................... Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 12. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Å holde batteriet mellom 40-80% er vel det som er ideelt, men nesten helt umulig i praksis. Jeg lader min aldri helt ut. Er ikke så flink å passe på at den ikke går til 100% / ikke blir stående i laderen selv på 100%. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Har ikkke fått noen update enda. Har g935fxxu1apB4 på min Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 12. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Har ikkke fått noen update enda. Har g935fxxu1apB4 på min Testet å tvinge oppdateringen via Smart Switch? Endret 13. april 2016 av Klatt3n Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Åssen lade vaner har dere? Unngår å lade til 100% og unngår at batteriet går ned til 0% ? Spurt flere forhandlere men får forskjellige svar................... Jeg har lader på jobb, hjemme og bil alltid. Så klarer stort sett og holde den mellom 20-80% Endret 12. april 2016 av Demonickon Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Telefonen holder selv orden på hvor mye strøm det skal være på batteriet. Selv om batteriet er langt i fra tomt når det viser 0%, men for ikke å ødelegge batteriet kutter telefonen selv ut og slår seg av. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Har min andre Samsung S7 edge nå i håp om at oppdatering retter mange problemer. Jeg sliter med at telefonen må restartes relativt ofte med minnekort i. Uten minnekort ser det ut til at mange problemer er borte. Har noen erfaringer med minnekort som er gode og dårlige for S7? Har et SanDisk 64gb som har fungert uten problemer i en S5 i nesten 3 år. Dette har jeg formatert i s7 og da hatt mye tull med snapchat og spotify når jeg har flyttet de til minnekortet. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Jeg bruker et Samsung 128gb 10-kort. Ingen lags eller problemer som jeg har registrert. Har heller ikke hatt noen grunner til å reboote. Edit - dette: https://www.komplett.no/product/844553/mobil/minnekort/micro-sd/samsung-micro-sd-card-evo-128gb Endret 12. april 2016 av Andyoid Lenke til kommentar
ingekul Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Noen med telenor som har fått oppdateringen? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Jeg bruker et Samsung Pro Class 10 - 64GB som jeg tidligere brukte i både S3 og S5. Har aldri formatert det (bortsett fra når jeg kjøpte det) siden jeg ville beholde alle spillelistene jeg hadde lastet ned fra Spotify, samt alle andre filer jeg hadde lagret. Jeg har aldri opplevd problemer med dette kortet. Lenke til kommentar
lalala Skrevet 13. april 2016 Rapporter Del Skrevet 13. april 2016 Jeg har Telenor, fikk oppdateringen i går. Har også ett Scandisk 64 gb minnekort i, ingen problemer med mitt kort. 1 Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 13. april 2016 Rapporter Del Skrevet 13. april 2016 Scandisk 64 gb. Alt fungerer bra. C 10 Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 13. april 2016 Rapporter Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Har ikkke fått noen update enda. Har g935fxxu1apB4 på minTestet å tvinge oppdateringen via Smart Switch? Har koblet til SW ,men får ikkje noen oppdatering der her. VET IKKJE OM MAN KAN TVINGE DEN TIL UPPDATE DER Endret 13. april 2016 av nerokid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå