Gå til innhold

Anti-Islam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er veldig fint at vi har en åpen diskusjon om innvandring. Om du ikke er glad i at det blir diskutert her så kan du ihvertfall støtte deg med at det er bedre at det skjer her på et ordentlig diskusjonsforum fremfor at det forsvinner i skjulte fringemiljøer som document.no.

 

Personlig har jeg sterk tro på at folk skal få ytre sin mening. Samtidig så har jeg sterk tro på at alle skal ha muligheten til å kritisere disse standpunktene, og at alle kontroversielle meninger bør få så mye eksponering, kritikk og ros som mulig.

 

Tråder som tar form som kronikker/bloggposter og ikke innbyr direkte i politiske spørsmål pleier vi å skille ut fra resten av innleggene i hva vi kaller for oppslagstavlen.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig fint at vi har en åpen diskusjon om innvandring. Om du ikke er glad i at det blir diskutert her så kan du ihvertfall støtte deg med at det er bedre at det skjer her på et ordentlig diskusjonsforum fremfor at det forsvinner i skjulte fringemiljøer som document.no.

 

Personlig har jeg sterk tro på at folk skal få ytre sin mening. Samtidig så har jeg sterk tro på at alle skal ha muligheten til å kritisere disse standpunktene, og at alle kontroversielle meninger bør få så mye eksponering, kritikk og ros som mulig.

 

Tråder som tar form som kronikker/bloggposter og ikke innbyr direkte i politiske spørsmål pleier vi å skille ut fra resten av innleggene i hva vi kaller for oppslagstavlen.

 

Ikke glem nazist nettsiden frieord :D Bare ta en titt på dokumentar feltet der. Kun prat om hevn og borgekrig. 

https://www.frieord.no

Lenke til kommentar

Jeg ønsker at du som bruker tar et ansvar med å rapportere innlegg du mener er off topic. Jeg kan stille meg bak Gavekorts innlegg.

 

Et viktig poeng med forumet er at alle skal få si sin mening. Noen vil kanskje mene at dette er diskusjon.no på sitt beste, men også "sitt verste". Anti-islam hører hjemme så langt det er relevant for trådens emne. Jeg akter å være rettferdig for begge sider, men ønsker også hjelp til tips om innlegg som strider med retningslinjene. Gjerne på PM hvis man føler for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis salafist og wahabisme muslimer får støtte terrorister fritt i gatene uten å bli straffet. Så synes jeg at alle andre skal få si sine meninger. Det er ikke slik at det er kun muslimer som har enerett på ytringsfrihet. Jeg er selv muslim, men jeg støtter garantert ikke salafister og wahabisme ideologier fra Saudi Arabia. Hvorfor er Norge alliert med Saudi Arabia og Tyrkia som dreper uskyldige mennesker? Her burde staten ta et oppgjør med seg selv. Tyrkerne slakter ned kurdere hver eneste dag. Ikke et eneste pip fra norsk Storting om dette.

 

Endret av Finland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke vanskelig å være enig i det. Både hvordan Tyrkia herjer med kurderne både i eget land, Syria og Irak. Og måten Saudi Arabia holder på i Jemen også. "Min fiendes fiende er min venn" er en taktikk som så vidt jeg vet aldri har fungert for oss i moderne tid. Funket bra under andre verdenskrig med Sovjet, men da var det litt andre ting på spill og trusselen var eksistensiell.

Lenke til kommentar

Ikke glem Lybia. Muslimer slakter ned muslimer i Lybia. Det funket bedre under Gadaffi, men politikere tenker med ræva. De har ikke hjerne. Hvem som har skylden? Vesten har delvis skyld i dette. Fordi Saudi Arabia kan slakte ned så mange muslimer de vil uten vestlig kritikk fra vestlige ledere. Det samme kan Tyrkia gjøre og Tyrkia er medlem av NATO. Vesten står jo ikke engang opp for sine demokratiske verdier. En gjeng hyklere som skryter av demokrati, men beskytter muslimske ledere som dreper uskyldige muslimer uten våpen.

 

Skulle gjerne sett Stortinget i Norge kritisere Sultanen Erdogan av det Ottomanske rike.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

 

Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant?

Det er jo en enkel løsning på dette, og det er at du slutter å lese her :)

 

Støttes, om man ikke vil se anti-islam-poster, er jo det enkleste og kanskje beste å ikke oppsøke steder der slikt eksisterer.

Ingen grunn til å være steder der det er lov med ytringer du ikke vil se.

 

Det finnes sikkert andre steder der du slipper å slikt, egne forum for rasister finnes helt sikkert, uten at jeg kjenner til disse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...