Gå til innhold

Anti-Islam


Anbefalte innlegg

Jeg er dritlei av å se anti-islam-poster dukke opp overalt i samfunn. Kan vi være så snill å få en egen plass hvor rasister og idioter kan skrive nøyaktig hva de vil uten at vi andre trenger å plages av de?

 

Ute med dine anti-demokratiske synspunkt igjen. Alle meninger her i landet er ugyldige så lenge de ikke er de samme som dine? Egentlig burde du vel bli valgt til Norges diktator nå, i forhold til dine ønsker om demokrati i landet Norge.

 

Du er klar over at det er en årsak til at rasisme sprer seg i Norge idag?

 

Action, reaction.

 

Diktatene som har ledet landet hit, er årsaken til at folk nå er villige til å bli rasister og velge høyre-ekstreme partier.

 

De er rett og slett desillusjonert med hele systemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke glem nazist nettsiden frieord :D Bare ta en titt på dokumentar feltet der. Kun prat om hevn og borgekrig. 

https://www.frieord.no

 

 

Ved første oversikt over den siden virker det mer som en opplysningsside om hva som faktisk foregår her i landet, som alle andre prøver å svartelegge og skjule for folket. Det er ingenting på den siden som tilsier at det er en NAZI side som du påstår.

 

Det virker mer som noe eliten i Norge påstår slik at folk ikke skal gå inn på siden, slik at de ikke skal få andre synspunkt på ting enn det som eliten i Norge synes de skal ha.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant?

 

Wow, her viser du sitt sanne ansikt.

 

Hvis du ikke vil utsettes for det kan du jo slutte å diskutere politikk her og heller bli medlem i AP og diskutere politikk der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant?

 

Wow, her viser du sitt sanne ansikt.

 

Hvis du ikke vil utsettes for det kan du jo slutte å diskutere politikk her og heller bli medlem i AP og diskutere politikk der.

 

Wow, fikk du endelig tid til å gå gjennom posthistorien min? Så hyggelig! Vil du ha Reddit brukernavnet mitt også?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg driter i om det blir postet eller ikke, jeg vil bare ikke utsettes for jævelskapen! Hvis vi sperrer det inne og brenner bygningen er vi jo alle sammen trygge utenfor, ikke sant?

 

Wow, her viser du sitt sanne ansikt.

 

Hvis du ikke vil utsettes for det kan du jo slutte å diskutere politikk her og heller bli medlem i AP og diskutere politikk der.

 

Wow, fikk du endelig tid til å gå gjennom posthistorien min? Så hyggelig! Vil du ha Reddit brukernavnet mitt også?

 

 

 

Vel, jeg så jo først nå at du hadde over 16.000 poster her på forumet, så jeg tenkte jeg skulle gi deg den respekten og underøke deg litt nærmere før jeg fordømte deg for de meningene du har ytret.

 

Så fant jeg denne tråden også.

 

Jeg synes den godt forklarer hva slags samfunn du vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, et samfunn hvor et privat firma kan ha de reglene de vil på forumet sitt. Jeg spurte om en ny regel, men fikk ingen positiv respons på det. Jeg tror fremdeles det er en glimrende ide. Ingen rasisme med mindre du aktiverer "vis drittsekker" i innstillinger. Det blir som NSFW mode :)

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Dette er en tråd som er ment til å gi brukerstyrt tilbakemelding til forumstaben. Dette er ikke en tråd i politikkforumet vårt! Det er greit at man er uenig i forslaget til trådstarter, og man gir tilbakemelding om det. Men politiske diskusjoner og diskusjon på person hører ikke til her. Ønsker man en ytterligere diskusjon, kan det gjøres i relevante forumkategorier.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...