Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Autisme eller trolling? Hard to tell.

 

Dette er svar fra gud om seksuelle hendelser i Tyskland. Alt foregår etter guds vilje. Gud bestemmer hva som skjer i verden. Gud bestemmer hvem som skal gjøre og hvilken religion som skal herske over verden. Demokrati og sekularisme er synd, grådighet og egoisme.

 

Dommere 19-21 taler historien om en levitt konkubine som ble

involvert i seksuelle krav, voldtekt, mord, og til slutt borgerkrig,

som alle stammer fra Dan til Beersheba (20: 1) kjempet mot

Benjamin, sine egne brødre.

 

Gud sendte profeten Natan for å fortelle David om en rik mann

som hadde rikelig med husdyr, men kuppet naboens kjæledyr.

En lam for en fest i stedet for å bruke en av sine egne dyr.

David var hans barn. Hans sønn Amnon voldtok hans halvsøster Tamar

og ikke ville gifte seg med henne. Så hun ble tvunget til å leve sammen med sin bror Absalom.

David var rasende, men gjorde ingenting. Absalom vokste stadig sint.

To år senere, tok Absalom sin hevn. Han drepte Amnon og flyktet i eksil.

David sørget Amnon. De var ikke forsonet for ytterligere tre år.

Og bare så gjennom intervensjon av Joab. Begynte Absalom å innsmigre seg

med folk. For fire år stod han utenfor byporten hver morgen.

Fortalte folk at kongen ikke ville høre deres bønn, mens hvis han var konge,

ville de få rettferdighet. Hvis noen bøyet seg for ham, nådde hans hodet ut og kysset

folket og snart stjal han hjertene til folket i Israel.

 

Oversettele fra religion til vanlig språk som alle kan forstå.

Islam kommer til å vinne folkets hjerte i Europa og Norge.

 

Fred være med dere mine brødre. Det spiller ingen rolle om dere er ateister, kristne, buddhister, hinduister eller andre religioner. Islam vil vinne over dere til slutt. Dere vil akseptere gud, hans visdom og lover. God natt mine brødre og søsken. Må fred være med dere og gud velsigne profeten Muhammad.

Endret av Finland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Så du mener at politiet skal jage etter folk som ikke er misstenkte? Eller sitter du på informasjon som politiet i Köln ikke har?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som reagerte på at de prøvde å berolige med oss at dette ikke hadde noe med de nye asylsøkerne å gjøre? Første jeg tenkte jaså... Asylsøkerne har sikkert ikke mulighet til å feire noe særlig. Betryggende å vite at muligens dem vil voldta kvinner når de har blitt statsborgere og deres barn vil gjøre det samme når de vokser opp. Yes! Flotte greier du! Takk, nå ble jeg beroliget.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

 

Så du mener at politiet skal jage etter folk som ikke er misstenkte? Eller sitter du på informasjon som politiet i Köln ikke har?

 

sier jo seg selv at politiet tar feil hvis de mener det kan være så få som 2(!)

 

 

Jeg setter allikevel mer lit til Politiet, enn en tilfeldig Internett person (hvis da derimot Internett personen ikke har noe mer substansielt å slå i bordet med).

Lenke til kommentar

 

 

 

Dere må virkelig ha det godt i livet når innvandring er det som plager dere mest.

 

Ja uff tenk å måtte forholde seg til virkeligheten, stakkars folk.

 

Virkeligheten er at alle innvandrere ikke er kriminelle eller fremtidige terrorister. Slutt å syt og vær glad du er født i et land som metter alle behovene dine i pyramiden.

Du har det med å overdrive synest jeg. "ikke alle invandrere er kriminelle eller fremtidige terrorister" vil det si at du antyder at noen av de er kriminelle og terrorister? Det er jo drøyt. Jeg har aldri hørt om en eneste invandrer som er krininell eller terrorist.

 

 

Ja? Det finnes innvandrere i Norge som er kriminelle, og innvandrere som utgjør terrortrussel mot Norge. Men de er det få av.  Majoriteten av innvandrere følger norske regler og lover, og klarer å skille kulturelle normer med samfunnets. Skjønte ikke helt poenget ditt. Usikker på om du bare er sløv, eller om kommentaren din bare var tatt direkte ut av en kåseri. Kanskje begge deler.

Endret av ceauses03
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dere må virkelig ha det godt i livet når innvandring er det som plager dere mest.

 

Ja uff tenk å måtte forholde seg til virkeligheten, stakkars folk.

Virkeligheten er at alle innvandrere ikke er kriminelle eller fremtidige terrorister. Slutt å syt og vær glad du er født i et land som metter alle behovene dine i pyramiden.

Du har det med å overdrive synest jeg. "ikke alle invandrere er kriminelle eller fremtidige terrorister" vil det si at du antyder at noen av de er kriminelle og terrorister? Det er jo drøyt. Jeg har aldri hørt om en eneste invandrer som er krininell eller terrorist.

Ja? Det finnes innvandrere i Norge som er kriminelle, og innvandrere som utgjør terrortrussel mot Norge. Men de er det få av. Majoriteten av innvandrere følger norske regler og lover, og klarer å skille kulturelle normer med samfunnets. Skjønte ikke helt poenget ditt. Usikker på om du bare er sløv, eller om kommentaren din bare var tatt direkte ut av en kåseri. Kanskje begge deler.

Hvor mange kriminelle invandrere som også er en terrortrussel synest du er passe å ta inn i Norge? Dersom vi overfører det til litt mere hjemlige sammenligninger. Hvor mange kunne du tenkt deg å ha boende i huset ditt, eller i nærheten av barna dine? Hva synest du er passe? Endret av ##@##
Lenke til kommentar

 

Alt foregår etter guds vilje. Demokrati og sekularisme er synd, grådighet og egoisme.

Hvordan er det mulig å synde dersom Gud bestemmer alt?

 

Fordi dere ikke adlyder gud. Gud bestemmer alt, men djevelen forfører mennesket til seg. Når dere har blitt forført av djevelen så har dere syndet. Demokrati, menneskerettigheter, ytringsfrihet og sekularismen har Lucifer skapt. Dere lager menneskelige lover i et demokratisk samfunn. Europa har blitt forført av Satan og gud skal nå straffe Europa med hans lover. Guds lover er Bibelen, Judaismen og Islam. Europa har syndet. Europa har forlatt bibelens lover for å følge Satans demokrati. Gud skal nå straffe Europa med hans lover.

 

Det hele startet med satans ideologiske kamp om liberalisme og sosialisme. Satan skapte blå og rød ideologi for å lure mennesket til seg. Slik at mennesket skulle benekte gud. Lucifer er ond og dere må ikke følge djevelens ideologi.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Dere må virkelig ha det godt i livet når innvandring er det som plager dere mest.

Ja uff tenk å måtte forholde seg til virkeligheten, stakkars folk.

Virkeligheten er at alle innvandrere ikke er kriminelle eller fremtidige terrorister. Slutt å syt og vær glad du er født i et land som metter alle behovene dine i pyramiden.

Du har det med å overdrive synest jeg. "ikke alle invandrere er kriminelle eller fremtidige terrorister" vil det si at du antyder at noen av de er kriminelle og terrorister? Det er jo drøyt. Jeg har aldri hørt om en eneste invandrer som er krininell eller terrorist.

Ja? Det finnes innvandrere i Norge som er kriminelle, og innvandrere som utgjør terrortrussel mot Norge. Men de er det få av. Majoriteten av innvandrere følger norske regler og lover, og klarer å skille kulturelle normer med samfunnets. Skjønte ikke helt poenget ditt. Usikker på om du bare er sløv, eller om kommentaren din bare var tatt direkte ut av en kåseri. Kanskje begge deler.

Hvor mange kriminelle invandrere som også er en terrortrussel synest du er passe å ta inn i Norge? Dersom vi overfører det til litt mere hjemlige sammenligninger. Hvor mange kunne du tenkt deg å ha boende i huset ditt, eller i nærheten av barna dine? Hva synest du er passe?

 

 

Hvem snakker du om nå? Flyktninger fra Syria eller asylsøkere fra Polen? Profeten Ummah eller innvandrere med doktorgrad i medisin?

 

Har du statistikk som beviser hvor mange innvandrere det er som er krimminelle eller som utgjør terrortrussel mot Norge? Må jeg minne deg på at den eneste som har utført terror på norsk jord både var norsk og hvit? Eller vet du heller ikke at det største ranet i Norge var utført av hvite nordmenn? (NOKAS-ranet) Visste du kanskje ikke at den eneste seriemorderen som har herjet i Norge, en fyr med minst 22 liv i samvittigheten også var hvit og norsk? (Arnfinn Nesset). Eller må jeg også minne deg på at to av de mest brutale rasistiske drapene i Norge var utført av hvite høyreekstreme nordmenn? (Holmlia og Beheim Karlsen-drapet).

 

Ja da, bare fortsett å fortell andre hvor farlige innvandrere er og kan være, men realiteten er noe helt annet. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

 

 

Alt foregår etter guds vilje. Demokrati og sekularisme er synd, grådighet og egoisme.

Hvordan er det mulig å synde dersom Gud bestemmer alt?

 

Fordi dere ikke adlyder gud. Gud bestemmer alt, men djevelen forfører mennesket til seg. Når dere har blitt forført av djevelen så har dere syndet. Demokrati, menneskerettigheter, ytringsfrihet og sekularismen har Lucifer skapt. Dere lager menneskelige lover i et demokratisk samfunn. Europa har blitt forført av Satan og gud skal nå straffe Europa med hans lover. Guds lover er Bibelen, Judaismen og Islam. Europa har syndet. Europa har forlatt bibelens lover for å følge Satans demokrati. Gud skal nå straffe Europa med hans lover.

 

Det hele startet med satans ideologiske kamp om liberalisme og sosialisme. Satan skapte blå og rød ideologi for å lure mennesket til seg. Slik at mennesket skulle benekte gud. Lucifer er ond og dere må ikke følge djevelens ideologi.

 

 

Du er hjernevasket for å si det veldig forsiktig. For vanlige oppegående mennesker høres dette helt kokelimonke ut.

Lenke til kommentar

Du er hjernevasket for å si det veldig forsiktig. For vanlige oppegående mennesker høres dette helt kokelimonke ut.

 

Gud vil tilgi alle de som aksepterer hans lover. Det er helt greit å benekte gud. For gud vil tilgi dere alle sammen når dere aksepterer hans lover. Så det gjør ingenting om dere har syndet flere millioner ganger så lenge dere aksepterer gud til slutt. Alle skal bli med. Alle skal få en sjanse til tilgivelse.

 

Jeg vil rense deg fra alle dine urenheter og fra alle deres avguder. Nåde for de som forfører menn til seksuelle. Jesus irettesettelse og tilgivelse. Sannelig, jeg sier dere: Tilgitt vil dere bli og aksepter guds lover. Guds rike åpen for alle som følger han.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Nåde for de som forfører menn til seksuelle.

Ok, så jeg vil bare få nåde fra Gud dersom jeg forfører andre menn seksuelt. Mottatt! Hva gjør du på Lørdag?

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

 

Nåde for de som forfører menn til seksuelle.

Ok, så jeg vil bare få nåde fra Gud dersom jeg forfører andre menn seksuelt. Mottatt! Hva gjør du på Lørdag?

 

 

Du tolket det feil.

 

Tilgitt vil dere bli og aksepter guds lover. Guds rike åpen for alle som følger han.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...