Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Du virker helt sprø..Eller så er du en mester på ironi og sarkasme. 

 

Politiet i Tyskland har klart å forbinde hendelsen med kriminelle nettverk. Altså så betyr det at muslimene som er flyktninger. Er uskyldige i denne saken. De kriminelle nettverkene består av hinduister fra india og buddhister fra Vietnam og Kina. Dermed er muslimene helt uskyldige i denne saken ifølge tysk politi.

 

Onsdag uttaler tysk politi at de etterforsker hvorvidt bølgen av seksuelle overgrepene i Köln kan være linket opp mot et kriminelt nettverk i Düsseldorf. Det melder nyhetsbyrået AP.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/tysk-politi-nyttaars-overgrep-kan-vaere-linket-til-kriminelt-nettverk/a/23591312/

Endret av Finland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke muslimer som utførte seksuelle overgrep mot tyske kvinner.

Det var kinesere, vietnamesere, indere, og sør amerikanere.

Denne kilden kommer fra tyske politi og tyske aviser.

Muslimer er fredelige mennesker. Aldri i livet om de gjør noe slikt.

 

Patriarkalske holdninger er ikke et spesifikt problem for islam, det er også utbredt i Sør-Amerika og India, altså i ikke-muslimske land, sier hun til Die Welt. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/tysk-politi-nyttaars-overgrep-kan-vaere-linket-til-kriminelt-nettverk/a/23591312/

 

Det var buddhister og hinduister som voldtok kvinner i Tyskland.

Helt enig, ikke skyld på muslimer. Jeg har heller ikke hørt om noen muslimer som gjør noe galt. De følger tross alt koranen og er gode mennesker som kommer til himmelen

Lenke til kommentar

Jeg vedder en god flaske konjakk på at blant de som går hardest ut mot innvandrerne i denne saken, finner vi også de som er mest imot feminisme og kvinners rettigheter. Jeg er ganske sikker på at i andre sammenhenger har dere argumentert ivrig for at kvinner må ta sin del av ansvaret for at menn mistolker kvinners signaler, når de går kledd som de gjør. Men da var det snakk om norske menn, selvfølgelig.

Ingen bebreider muslimer i det som skjedde i Tyskland. Dette er no vi nordmenn burde ta ansvar for, vi er jo tross alt norske menn, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Det er en umulighet i et demokrati, fordi der kjempes det med det kraftigste våpen som finnes: Friheten. Der det er frihet, er det umulig at friheten ikke går fra seier til seier. Det kan ta tid, og det kan bli tilbakeslag, men over tid vinner friheten stadig større terreng. Det er derfor innvandrerne kommer til vestlige land. De kan mislike mangt og mye, men de vil ubønnhørlig bli oppslukt av den friheten vi har. Enten de selv, eller deres etterkommere.

 

Hva slags frihet du snakker om?

Lenke til kommentar

I andre sammenhenger, der nordmenn eller vestlige menn får voldtektsanklager mot seg, for eksempel Wikileaks-lederen, er vi snare med å stille spørsmål ved voldtektsbegrepet. Og det med god grunn. Vi ser for oss en voldelig seksuell handling, men går vi inn i saken, dreier det seg om frivillig sex der mannen ikke ville bruke kondom. Dette er selvfølgelig ikke voldtekt i den alminnelige rettsforståelse, men juridisk kan det være det, avhengig av reglene i det aktuelle landet.

 

Denne saken dreier seg om kvinner som har blitt kløpet bak, befølt på brystene, eller i skrittet. Det er selvfølgelig uakseptabelt. Men er det voldtekt? Har ikke du gjort noe lignende i fylla? Er du en voldtektsmann?

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

I andre sammenhenger, der nordmenn eller vestlige menn får voldtektsanklager mot seg, for eksempel Wikileaks-lederen, er vi snare med å stille spørsmål ved voldtektsbegrepet. Og det med god grunn. Vi ser for oss en voldelig seksuell handling, men går vi inn i saken, dreier det seg om frivillig sex der mannen ikke ville bruke kondom. Dette er selvfølgelig ikke voldtekt i den alminnelige rettsforståelse, men juridisk kan det være det, avhengig av reglene i det aktuelle landet.

 

Denne saken dreier seg om kvinner som har blitt kløpet bak, befølt på brystene, eller i skrittet. Det er selvfølgelig uakseptabelt. Men er det voldtekt? Har ikke du gjort noe lignende i fylla? Er du en voldtektsmann?

Selvfølgelig er ikke dette voldtekt. Skulle bare mangle om ikke menn skulle kunne gå rundt å beføle fremmede damers bryster. Både bibelen og koranen lærer jo at menn står over kvinner, så der er vi enige.

Lenke til kommentar

Det moderne rasismebegrepet har ikke bare med rase å gjøre. Oppdater deg.

 

Det moderne rasismebegrepet, ofte kalt nyrasisme, inkluderer andre egenskaper ved mennesker enn rase, som kultur. Da kan rasisme forstås som at noen mennesker med en annen kultur er av mindre verdi enn andre.

 

Nyrasisme er noe tøv som jeg aldri kan ta seriøst. Hva er galt med ordet diskriminering eller å si at de misliker muslimer?

 

Rasisme handler om rase, eller grupper som blir definert som en rase. Hat mot jøder var rasisme, fordi man hatet alle som hadde jødiske røtter. En jøde kunne ikke unngå konsentrasjonsleir ved å si at han ikke tror på jødedommen. 

 

Ergo, å mislike islam, eller å mislike folk som oppfører seg som dritt, er ikke rasisme. Det som er rasisme er å mislike arabere, bare fordi de er arabere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I andre sammenhenger, der nordmenn eller vestlige menn får voldtektsanklager mot seg, for eksempel Wikileaks-lederen, er vi snare med å stille spørsmål ved voldtektsbegrepet. Og det med god grunn. Vi ser for oss en voldelig seksuell handling, men går vi inn i saken, dreier det seg om frivillig sex der mannen ikke ville bruke kondom. Dette er selvfølgelig ikke voldtekt i den alminnelige rettsforståelse, men juridisk kan det være det, avhengig av reglene i det aktuelle landet.

 

Denne saken dreier seg om kvinner som har blitt kløpet bak, befølt på brystene, eller i skrittet. Det er selvfølgelig uakseptabelt. Men er det voldtekt? Har ikke du gjort noe lignende i fylla? Er du en voldtektsmann?

Det er fordi denne saken er laget for å kunne sende han til USA. Denne saken ble henlagt, men ble tatt opp igjen fordi de trengte en unnskyldning. 

 

Og nei, jeg kan faktisk ikke huske å ha befølt ukjente damer på brystene eller i skrittet. Og jeg har ihvertfall ikke gått sammen med en 50 andre kompiser, og hjulpet hverandre til å beføle, og seksuelt trakassere jenter. Og ikke alle jentene ble bare befølt, noen av dem ble også fingret. 

 

Dette er ikke noe fyllefanteri, dette er alvorlige hendelser som bør føre til fengselstraff! 

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er ikke dette voldtekt. Skulle bare mangle om ikke menn skulle kunne gå rundt å beføle fremmede damers bryster. Både bibelen og koranen lærer jo at menn står over kvinner, så der er vi enige.

 

Du forstår ikke ordet "uakseptabelt" som jeg brukte i mitt innlegg?

 

Nyrasisme er noe tøv som jeg aldri kan ta seriøst. Hva er galt med ordet diskriminering eller å si at de misliker muslimer?

Språket utvikler seg, det må du ta til deg om du ikke skal svekke din evne til å kommunisere med andre. Rasisme uttrykker noe annet enn diskriminering og mislike. Den opprinnelige betydningen av rasisme har ingen mening lenger i dag, fordi rasebegrepet viste seg å ikke ha vitenskapelig hold. Dagens betydning av rasisme uttrykker imidlertid det samme, bare at det ikke knyttes til rase på samme måte.

 

Dette er ikke noe fyllefanteri, dette er alvorlige hendelser som bør føre til fengselstraff!

 

Dette er løse påstander som er umulig å bevise i en rettssal. Tyskland er en rettsstat, som ikke kan dømme på bakgrunn av påstander, slik du gjør. Ingen kommer til å bli dømt, fordi ingenting har skjedd som kan bevises i tilstrekkelig grad. Og alle som står opp for vestlige verdier, er glade for det.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

 

I andre sammenhenger, der nordmenn eller vestlige menn får voldtektsanklager mot seg, for eksempel Wikileaks-lederen, er vi snare med å stille spørsmål ved voldtektsbegrepet. Og det med god grunn. Vi ser for oss en voldelig seksuell handling, men går vi inn i saken, dreier det seg om frivillig sex der mannen ikke ville bruke kondom. Dette er selvfølgelig ikke voldtekt i den alminnelige rettsforståelse, men juridisk kan det være det, avhengig av reglene i det aktuelle landet.

 

Denne saken dreier seg om kvinner som har blitt kløpet bak, befølt på brystene, eller i skrittet. Det er selvfølgelig uakseptabelt. Men er det voldtekt? Har ikke du gjort noe lignende i fylla? Er du en voldtektsmann?

 

Det er fordi denne saken er laget for å kunne sende han til USA. Denne saken ble henlagt, men ble tatt opp igjen fordi de trengte en unnskyldning. 

 

Og nei, jeg kan faktisk ikke huske å ha befølt ukjente damer på brystene eller i skrittet. Og jeg har ihvertfall ikke gått sammen med en 50 andre kompiser, og hjulpet hverandre til å beføle, og seksuelt trakassere jenter. Og ikke alle jentene ble bare befølt, noen av dem ble også fingret. 

 

Dette er ikke noe fyllefanteri, dette er alvorlige hendelser som bør føre til fengselstraff!

Nå er du temmelig streng, i bibelen står det jo at man bare skal snu det andre kinnet til. Jeg er enig med Horten Market, dette er bare bagateller. Å putte fingen inn og beføle fremmede kvinners bryster er vel sånn vi alle gjør.

Lenke til kommentar

 

Du virker helt sprø..Eller så er du en mester på ironi og sarkasme. 

 

Politiet i Tyskland har klart å forbinde hendelsen med kriminelle nettverk. Altså så betyr det at muslimene som er flyktninger. Er uskyldige i denne saken. De kriminelle nettverkene består av hinduister fra india og buddhister fra Vietnam og Kina. Dermed er muslimene helt uskyldige i denne saken ifølge tysk politi.

 

Onsdag uttaler tysk politi at de etterforsker hvorvidt bølgen av seksuelle overgrepene i Köln kan være linket opp mot et kriminelt nettverk i Düsseldorf. Det melder nyhetsbyrået AP.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/tysk-politi-nyttaars-overgrep-kan-vaere-linket-til-kriminelt-nettverk/a/23591312/

 

 

 

Det er ingen som tror på det absurde tullet dit om at det var buddister...haha..er du virkelig så gal?

 

Kvinnene har forklart til politiet at overgriperne skal ha vært unge menn mellom 18 og 35 år, med «arabisk eller nordafrikansk» utseende

Lenke til kommentar

 

 

Her er en kommentar fra ei av kvinnene;

 

Hvor hun klarer å på mange måter unskylde de kåte immigrantene. De virket snille..nysgjerrige. De trenger antakelig bare litt seksuell veiledning. Dette er interessant, spesielt når man tenker på at omtrent 70%av alle kvinner har nettop voldtekt som favorittfantasi. Drømmen om å bli tatt hardt av en eksotisk veldig kåt mann som såvidt klarer kontrollere seg er nok ganske framtredende i kvinners psyke. Fantasi går halvveis over i virkelighet..de vet ikke helt hva de synes. Klart ingen liker miste kontrollen HELT, og faktisk BLI voldtatt. Men om de kan rasjonalisere for seg selv.."Jo, men det var jo ikke akuratt som en voldtekt. De var ikke så slemme. De varmet meg opp litt og det gikk greit..faktisk litt digg" osv osv.. 

 

Det blir selvsagt å ta galskapen til a whole nottah level..og jeg er usikker på om det er menneskelig mulig..men vi får nå se. Håper ikke det. 

 

"– De virket ikke aggressive, de virket mer nysgjerrige – og litt fulle, sier hun. Men jeg ble rasende, legger hun til."

 

Hva f**n? Kilder, dokumentasjon? Og da krever jeg vitenskaplige rapporter, og ikke tåkeprat fra shady nettsteder.

Nei, dette er ikke kvinners fantasi. Om det er noe i det hele tatt, så er det din egen, forskrudde fantasi og komplette fravær av forståelse for kvinner.

 

 

 

Is NRK good enough for you! HAhahah

CA midt på siden! Hahahahahah

Rakner virkelighetsoppfaningen din nå? Fortell hvordan du føler det nå..

 

http://www.nrk.no/urix/masseovergrep-ryster-koln_-_-jeg-ble-kladd-pa-overalt-1.12734740

 

 

God argumentasjonsteknikk du har der.

Ja, NRK funker. Jeg har også lest artikkel om det samme annensteds.

Takk, ja, jeg fant det.

Nei, virkelighetsoppfatningen min rakner ikke nå, hehe :) Akkurat nå? Akkurat nå er jeg mett.

 

Jeg refererte ikke til sitatet. Jeg refererte til det kvinnefientlige tullballet du lirte av deg etter sitatet, altså dette her:

 

Dette er interessant, spesielt når man tenker på at omtrent 70%av alle kvinner har nettop voldtekt som favorittfantasi. Drømmen om å bli tatt hardt av en eksotisk veldig kåt mann som såvidt klarer kontrollere seg er nok ganske framtredende i kvinners psyke. Fantasi går halvveis over i virkelighet..de vet ikke helt hva de synes. Klart ingen liker miste kontrollen HELT, og faktisk BLI voldtatt. Men om de kan rasjonalisere for seg selv.."Jo, men det var jo ikke akuratt som en voldtekt. De var ikke så slemme. De varmet meg opp litt og det gikk greit..faktisk litt digg" osv osv.. 

 

Det blir selvsagt å ta galskapen til a whole nottah level..og jeg er usikker på om det er menneskelig mulig..men vi får nå se. Håper ikke det.

 

For å kunne ta deg seriøst vil jeg gjerne se flere uavhengige forskningsrapporter som bekrefter disse påstandene dine. 70% av alle kvinner altså? Eller var det bare noe du sa for å understreke et poeng kanskje? Et helt grunnløst poeng som bare forblir tomme påstander, kanskje?

Endret av Ljóseind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...