Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Velkommen til jorden, kom du for 5 minutter siden, eller har du bodd under jorden hele ditt liv.

Jeg forventet ingenting av deg, men tenkte likevel jeg skulle sjekke. Det kunne jo være det ikke bare var fri fantasi. Men, ettersom du går rett til løgner om meg og generell tåkeprat så er dette bortkastet tid. Kos deg videre!

Du spør om vi snakker om spøkelser. De fleste med iq over 1 skjønner at vi snakker om det TS skriver i første innlegget. Det burde ikke være vanskelig.

 

Men uansett bare man nevner ordet invandrer, så er du der og skal forsvare dem samma faen hvor ille det er. Det er vist din livsoppgave. Du får sikkert 14 jomfruer i belønning for jobben du gjør for dem når du kommer til himmelen deres, kos deg.

Lenke til kommentar

Du spør om vi snakker om spøkelser. De fleste med iq over 1 skjønner at vi snakker om det TS skriver i første innlegget. Det burde ikke være vanskelig.

 

Men uansett bare man nevner ordet invandrer, så er du der og skal forsvare dem samma faen hvor ille det er. Det er vist din livsoppgave. Du får sikkert 14 jomfruer i belønning for jobben du gjør for dem når du kommer til himmelen deres, kos deg.

Nei, dere snakker ikke om det TS skriver. Karl skriver følgende:

 

Dette er jo bare berikende! Bare spør kulturmarxistene.

Han skriver at "kulturmarxistene" synes oppførsel beskrevet i første post er berikende for samfunnet. Det er dette jeg spør om dokumentasjon på. Hvem synes slikt er berikende? Videre svarer du Karl:

 

De må jo få låv å ta seg til rette. Norske kvinner er jo bare "skitne horer", men tydligvis gode nok til å putte kuken i mens deres egne "jomfruer" er hjemme og steller de 12 barna og har maten klar når mannen kommer hjem igjen.

Min utheving. "De må få låv (sic) til dette" peker igjen på en aksept i samfunnet. Dette spør jeg om dokumentasjon på, og dette kan ikke du svare på.

 

Så hevder du at jeg forsvarer "innvandrere" her. Det eneste jeg har sagt relatert til åpningsinnlegget er at overgrep aldri er akseptabelt. Jeg har ikke forsvart noen. Når du påstår noe annet betyr det enten at du har misforstått, da antagelig pga. svært manglende leseforståelse, eller (mer sannsynlig?) at du er en løgner. Hvis du lyver om dette må du unnskylde meg om jeg antar at du også lyver om alle disse som mener at folk, innvandrere eller andre, skal få lov til å bedrive overgrep.

 

Du skal få en sjanse til å enten trekke tilbake påstanden, eller til å dokumentere at jeg forsvarer de denne saken handler om. Hvis du ikke klarer det avslutter jeg denne samtalen, og kommer ikke til å svare deg mer - hverken her eller i andre tråder. Jeg diskuterer ikke med løgnere.

 

Edit: Om det ble for vanskelig, så er spøkelsene jeg nevner disse kulturmarxistene som unnskylder overgrep, ikke overgriperne beskrevet i førstepost.

Endret av Sheasy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Næmen..begynner dette virkelig å gå opp for folk nå? Dette har jeg prøvd å fortelle om i åresvis :)

 

Når man importerer en MILLION mennesker med IQ på rundt 80, som hater vesten og er sterkt troende og har blitt født inn i en kultur hvor hvite kvinner er fritt villt...well..what did you think were going to happen :) 

 

Og sånn starter det..fortsettelsen blir spennende å følge med på fra sofaen. Idioter.

 

Ja, vi har en fin fremtid forran oss. Det er ikke verst for oss mannfolk, de som burde være ekstra bekymret er kristne, homofile og kvinner.

 

Men det blir jo artig å se kvinne gruppa Ottar med burka da. Kanskje de kan marker seg med røde strømper under den sorte burkaen. Håper jeg lever lenge nok tilmå få se akkurat det.

Lenke til kommentar

 

Næmen..begynner dette virkelig å gå opp for folk nå? Dette har jeg prøvd å fortelle om i åresvis :)

 

Når man importerer en MILLION mennesker med IQ på rundt 80, som hater vesten og er sterkt troende og har blitt født inn i en kultur hvor hvite kvinner er fritt villt...well..what did you think were going to happen :) 

 

Og sånn starter det..fortsettelsen blir spennende å følge med på fra sofaen. Idioter.

Ja, vi har en fin fremtid forran oss. Det er ikke verst for oss mannfolk, de som burde være ekstra bekymret er kristne, homofile og kvinner.

 

Men det blir jo artig å se kvinne gruppa Ottar med burka da. Kanskje de kan marker seg med røde strømper under den sorte burkaen. Håper jeg lever lenge nok tilmå få se akkurat det.

 

 

 

Heldigvis (på mange måter) ser kona mi litt midtøstensk ut..ravnemørkt hår og mørk hud. Blonde kvinner representerer jo i større grad vesten og våre "usle" verdier. 

 

Tror ikke det blir så fett for mannfolk heller. Det er enten konvertere helhjertet og vie sin tid til bønn og pugging av tekster, eller så mister man hodet. Spørs hvor radikalt de vil styre her etterhvert når de tar over. Er vi heldige får i leve i "fred" som annenrangs borgere, som må betale ekstra 30% skatt og ut i grøfta når herrefolket kommer. 

 

En fordel er dog at vi bor i Norge..som uten den rikdommen et sekulært og advanced samfunn gir det, bare er at iskaldt møkkahøl oppe ved nordpolen. Tror svært få muslimer er interessert i å bo her når det ikke lenger er gratis penger og få.

Endret av Capitalist/Minimalist
Lenke til kommentar

Her er en kommentar fra ei av kvinnene;

 

Hvor hun klarer å på mange måter unskylde de kåte immigrantene. De virket snille..nysgjerrige. De trenger antakelig bare litt seksuell veiledning. Dette er interessant, spesielt når man tenker på at omtrent 70%av alle kvinner har nettop voldtekt som favorittfantasi. Drømmen om å bli tatt hardt av en eksotisk veldig kåt mann som såvidt klarer kontrollere seg er nok ganske framtredende i kvinners psyke. Fantasi går halvveis over i virkelighet..de vet ikke helt hva de synes. Klart ingen liker miste kontrollen HELT, og faktisk BLI voldtatt. Men om de kan rasjonalisere for seg selv.."Jo, men det var jo ikke akuratt som en voldtekt. De var ikke så slemme. De varmet meg opp litt og det gikk greit..faktisk litt digg" osv osv.. 

 

Det blir selvsagt å ta galskapen til a whole nottah level..og jeg er usikker på om det er menneskelig mulig..men vi får nå se. Håper ikke det. 

 

"– De virket ikke aggressive, de virket mer nysgjerrige – og litt fulle, sier hun. Men jeg ble rasende, legger hun til."

Endret av Capitalist/Minimalist
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette har imidlertid lite med islam å gjøre. De fant neppe inspirasjonen til å ha en hemningsløs fest ved togstasjonen med rusmidler og fyrverkeri i koranen. Å være radikal muslim er en ting og problematisk i seg selv, men småkriminell pøbel er noe annet. Som alltid med problemer som berører miljøer man har liten innsikt i så blandes alle elementer sammen til en suppe. Nå er ikke poenget mitt at det ikke er problemer eller at man ikke burde ha en mer bærekraftig innvandringspolitikk, men at de færreste har noen særlig forståelse av hva problemet er i det enkelte tilfelle; alt kokes ned til "islam" uansett om det gjelder khat-smugling, arrangerte ekteskap eller omskjæring av jenter, selv om ikke noe av dette er i tråd med muslimsk lære.

 

Min mening er at det som ligger grunn til her er holdningen til kvinner og kvinners stilling i nordafrikanske samfunn. Min egen erfaring med nordafrikanske fester og generelt områder i Europa med mange nordafrikanske innbyggere er at utendørssfæren i stor grad er forbeholdt menn. Jeg har gått gjennom deler av Marseille der det nesten kun bor nordafrikanere, og til tross for at det var god stemning i gatene og hundrevis av folk som var ute og spiste så var det ikke en kvinne å se. Det er klart at i en slik kultur så lærer man ikke å forholde seg til kvinner på en naturlig og avslappet måte, samtidig som den seksuelle frustrasjonen bygger seg opp når man som ung mann ikke har noen mulighet til å møte kvinner og ha forhold. Det er en oppskrift på å skape overgripere.

 

Dette er vel noe vi strengt talt allerede opplever i Norge? Riktig nok ikke i denne skalaen, men flere jenter føler seg utrygge når de kommer i nærheten av unge pakistanere eller arabere. Min søster som bor i Oslo sier hun kan ikke gå gjennom Grünerløkka for å komme seg på jobb uten å prøvd å bli "sjekket opp", få ropt at hun er sexy eller skal bli knipet på rumpen.

 

Jo, men dette er et fenomen som strekker seg langt utover Nord-Afrika eller den muslimske verden. Du finner den samme typen "sjarmører" i Sør-Europa, mens det er mer uvanlig i f.eks. Nord-Europa eller Øst-Asia. Samboern min (som er sør-europeisk) bemerket seg over at hun ikke får noen kommentarer på gaten her hvis hun går i et kort skjørt.

Endret av Spartapus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette har imidlertid lite med islam å gjøre. De fant neppe inspirasjonen til å ha en hemningsløs fest ved togstasjonen med rusmidler og fyrverkeri i koranen. Å være radikal muslim er en ting og problematisk i seg selv, men småkriminell pøbel er noe annet. Som alltid med problemer som berører miljøer man har liten innsikt i så blandes alle elementer sammen til en suppe. Nå er ikke poenget mitt at det ikke er problemer eller at man ikke burde ha en mer bærekraftig innvandringspolitikk, men at de færreste har noen særlig forståelse av hva problemet er i det enkelte tilfelle; alt kokes ned til "islam" uansett om det gjelder khat-smugling, arrangerte ekteskap eller omskjæring av jenter, selv om ikke noe av dette er i tråd med muslimsk lære.

 

Min mening er at det som ligger grunn til her er holdningen til kvinner og kvinners stilling i nordafrikanske samfunn. Min egen erfaring med nordafrikanske fester og generelt områder i Europa med mange nordafrikanske innbyggere er at utendørssfæren i stor grad er forbeholdt menn. Jeg har gått gjennom deler av Marseille der det nesten kun bor nordafrikanere, og til tross for at det var god stemning i gatene og hundrevis av folk som var ute og spiste så var det ikke en kvinne å se. Det er klart at i en slik kultur så lærer man ikke å forholde seg til kvinner på en naturlig og avslappet måte, samtidig som den seksuelle frustrasjonen bygger seg opp når man som ung mann ikke har noen mulighet til å møte kvinner og ha forhold. Det er en oppskrift på å skape overgripere.

 

Dette er vel noe vi strengt talt allerede opplever i Norge? Riktig nok ikke i denne skalaen, men flere jenter føler seg utrygge når de kommer i nærheten av unge pakistanere eller arabere. Min søster som bor i Oslo sier hun kan ikke gå gjennom Grünerløkka for å komme seg på jobb uten å prøvd å bli "sjekket opp", få ropt at hun er sexy eller skal bli knipet på rumpen.

 

Jo, men dette er et fenomen som strekker seg langt utover Nord-Afrika eller den muslimske verden. Du finner den samme typen "sjarmører" i Sør-Europa, mens det er mer uvanlig i f.eks. Nord-Europa eller Øst-Asia. Samboern min (som er sør-europeisk) bemerket seg over at hun ikke får noen kommentarer på gaten her hvis hun går i et kort skjørt.

 

 

God anaylse av hvorforafrikanske og arabiske menn gjør som DE gjør..den komplementerer antakelig greit min anaylse av hvorfor hvite europeiske kvinner tenker som DE tenker. 

Lenke til kommentar

Her er en kommentar fra ei av kvinnene;

 

Hvor hun klarer å på mange måter unskylde de kåte immigrantene. De virket snille..nysgjerrige. De trenger antakelig bare litt seksuell veiledning. Dette er interessant, spesielt når man tenker på at omtrent 70%av alle kvinner har nettop voldtekt som favorittfantasi. Drømmen om å bli tatt hardt av en eksotisk veldig kåt mann som såvidt klarer kontrollere seg er nok ganske framtredende i kvinners psyke. Fantasi går halvveis over i virkelighet..de vet ikke helt hva de synes. Klart ingen liker miste kontrollen HELT, og faktisk BLI voldtatt. Men om de kan rasjonalisere for seg selv.."Jo, men det var jo ikke akuratt som en voldtekt. De var ikke så slemme. De varmet meg opp litt og det gikk greit..faktisk litt digg" osv osv.. 

 

Det blir selvsagt å ta galskapen til a whole nottah level..og jeg er usikker på om det er menneskelig mulig..men vi får nå se. Håper ikke det. 

 

"– De virket ikke aggressive, de virket mer nysgjerrige – og litt fulle, sier hun. Men jeg ble rasende, legger hun til."

 

Hva f**n? Kilder, dokumentasjon? Og da krever jeg vitenskaplige rapporter, og ikke tåkeprat fra shady nettsteder.

Nei, dette er ikke kvinners fantasi. Om det er noe i det hele tatt, så er det din egen, forskrudde fantasi og komplette fravær av forståelse for kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Her er en kommentar fra ei av kvinnene;

 

Hvor hun klarer å på mange måter unskylde de kåte immigrantene. De virket snille..nysgjerrige. De trenger antakelig bare litt seksuell veiledning. Dette er interessant, spesielt når man tenker på at omtrent 70%av alle kvinner har nettop voldtekt som favorittfantasi. Drømmen om å bli tatt hardt av en eksotisk veldig kåt mann som såvidt klarer kontrollere seg er nok ganske framtredende i kvinners psyke. Fantasi går halvveis over i virkelighet..de vet ikke helt hva de synes. Klart ingen liker miste kontrollen HELT, og faktisk BLI voldtatt. Men om de kan rasjonalisere for seg selv.."Jo, men det var jo ikke akuratt som en voldtekt. De var ikke så slemme. De varmet meg opp litt og det gikk greit..faktisk litt digg" osv osv.. 

 

Det blir selvsagt å ta galskapen til a whole nottah level..og jeg er usikker på om det er menneskelig mulig..men vi får nå se. Håper ikke det. 

 

"– De virket ikke aggressive, de virket mer nysgjerrige – og litt fulle, sier hun. Men jeg ble rasende, legger hun til."[/size]

 

 

Hva f**n? Kilder, dokumentasjon? Og da krever jeg vitenskaplige rapporter, og ikke tåkeprat fra shady nettsteder.

Nei, dette er ikke kvinners fantasi. Om det er noe i det hele tatt, så er det din egen, forskrudde fantasi og komplette fravær av forståelse for kvinner.

"Vitenskapelig rapport" for å gjengi en hendelse????????? OK

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at noen oppsøker en togstasjon på nyttårsaften for å leve ut sine seksuelle fantasier. Det er ingenting som tyder på at dette var noe annet enn tilfeldige ofre som kom utfor noen berusede og seksuelt frustrerte menn.

 

Jeg har heller ingen tro på at nordafrikanerne kommer fra en kultur som ser på "hvite kvinner som fritt vilt", eller at de sidestiller blondt hår med vestlige verdier. Dette vil jeg si er å tilskrive dem komplekser som er noe helt annet enn de problemene som nordafrikanerne faktisk sliter med. For det første er ikke det å antaste noen et utrykk for at man hater vestlige verdier, det er et uttrykk for at man er seksuelt frustrert og har redusert/dårlig dømmekraft. For det andre er holdningene til kvinner i nordafrikansk kultur først og fremst et problem for nordafrikanske kvinner, som forøvrig ikke er noe mindre hvite enn kvinner du finner i f.eks. Spania eller Italia.

Lenke til kommentar

 

Her er en kommentar fra ei av kvinnene;

 

Hvor hun klarer å på mange måter unskylde de kåte immigrantene. De virket snille..nysgjerrige. De trenger antakelig bare litt seksuell veiledning. Dette er interessant, spesielt når man tenker på at omtrent 70%av alle kvinner har nettop voldtekt som favorittfantasi. Drømmen om å bli tatt hardt av en eksotisk veldig kåt mann som såvidt klarer kontrollere seg er nok ganske framtredende i kvinners psyke. Fantasi går halvveis over i virkelighet..de vet ikke helt hva de synes. Klart ingen liker miste kontrollen HELT, og faktisk BLI voldtatt. Men om de kan rasjonalisere for seg selv.."Jo, men det var jo ikke akuratt som en voldtekt. De var ikke så slemme. De varmet meg opp litt og det gikk greit..faktisk litt digg" osv osv.. 

 

Det blir selvsagt å ta galskapen til a whole nottah level..og jeg er usikker på om det er menneskelig mulig..men vi får nå se. Håper ikke det. 

 

"– De virket ikke aggressive, de virket mer nysgjerrige – og litt fulle, sier hun. Men jeg ble rasende, legger hun til."

 

Hva f**n? Kilder, dokumentasjon? Og da krever jeg vitenskaplige rapporter, og ikke tåkeprat fra shady nettsteder.

Nei, dette er ikke kvinners fantasi. Om det er noe i det hele tatt, så er det din egen, forskrudde fantasi og komplette fravær av forståelse for kvinner.

 

 

 

Is NRK good enough for you! HAhahah

CA midt på siden! Hahahahahah

Rakner virkelighetsoppfaningen din nå? Fortell hvordan du føler det nå..

 

http://www.nrk.no/urix/masseovergrep-ryster-koln_-_-jeg-ble-kladd-pa-overalt-1.12734740

Endret av Capitalist/Minimalist
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at noen oppsøker en togstasjon på nyttårsaften for å leve ut sine seksuelle fantasier. Det er ingenting som tyder på at dette var noe annet enn tilfeldige ofre som kom utfor noen berusede og seksuelt frustrerte menn.

 

Jeg har heller ingen tro på at nordafrikanerne kommer fra en kultur som ser på "hvite kvinner som fritt vilt", eller at de sidestiller blondt hår med vestlige verdier. Dette vil jeg si er å tilskrive dem komplekser som er noe helt annet enn de problemene som nordafrikanerne faktisk sliter med. For det første er ikke det å antaste noen et utrykk for at man hater vestlige verdier, det er et uttrykk for at man er seksuelt frustrert og har redusert/dårlig dømmekraft. For det andre er holdningene til kvinner i nordafrikansk kultur først og fremst et problem for nordafrikanske kvinner, som forøvrig ikke er noe mindre hvite enn kvinner du finner i f.eks. Spania eller Italia.

 

Ja,noen 1000 berusende og seksuelt frustererte menn..

 

Helt vanlig

 

Husker nyttårsaften da jeg bodde i Oslo. Vi var ofte noen hundre dritkåte berusa menn som gikk rundt og tok på kvinner da..

 

Ellervent..hvordan var det der igjen? Nei..vi VAR seksuelt frustrerte..det husker jeg. Men antastet vi kvinner og befølte dem og gjorde dem utrygge? hmmmmmm..nei, stemmer det. NEI var svaret. 

 

Men ja. du har sikker rett. Bare helt tilfeldig at det var ca 1000 arabere og afrikanere som trakasserte kvinner den dagen. Nothing to see here :)

 

Neste gang er det sikker 1000 hvite menn som trakasserer arabiske og svarte kvinner. hohohoho...

Endret av Capitalist/Minimalist
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du kan ikke sidestille det å forklare et problem med å si at det ikke er et problem. Tvert imot, for skal man ha et håp om å løse et problem må man først forstå hva det er, og det er hvertfall ikke at mennesker med en viss pigmentering har medfødte, kvinnefiendtlige holdninger.

 

Løsningen på problemet er å styrke kvinners stilling innad i de nordafrikanske samfunnene. Det er en sammenheng mellom den patrialkalske kulturen, kjønnssegregeringen og de kvinnefiendtlige holdningene. Forholdet mellom kjønnene må normaliseres, slik at man blir i stand til å se en kvinne på en offentlig plass eller på en fest sammen med menn uten å tenke at det er det samme som at hun er ute etter oppmerksomhet eller sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...