Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dere må virkelig ha det godt i livet når innvandring er det som plager dere mest.

 

Ja uff tenk å måtte forholde seg til virkeligheten, stakkars folk.

 

 

Virkeligheten er at alle innvandrere ikke er kriminelle eller fremtidige terrorister. Slutt å syt og vær glad du er født i et land som metter alle behovene dine i pyramiden.

Lenke til kommentar

 

 

Dere må virkelig ha det godt i livet når innvandring er det som plager dere mest.

 

 

Ja uff tenk å måtte forholde seg til virkeligheten, stakkars folk.

 

Virkeligheten er at alle innvandrere ikke er kriminelle eller fremtidige terrorister. Slutt å syt og vær glad du er født i et land som metter alle behovene dine i pyramiden.

Du har det med å overdrive synest jeg. "ikke alle invandrere er kriminelle eller fremtidige terrorister" vil det si at du antyder at noen av de er kriminelle og terrorister? Det er jo drøyt. Jeg har aldri hørt om en eneste invandrer som er krininell eller terrorist.

Lenke til kommentar

 

Virkeligheten er at alle innvandrere ikke er kriminelle eller fremtidige terrorister.

 

Så dersom alle unntatt en hadde vært kriminelle så hadde det fremdeles vært ok?

 

 

 

Slutt å syt og vær glad du er født i et land som metter alle behovene dine i pyramiden.

 

Slutt å syt over at andre har andre meninger enn deg.

 

 

Gud har bestemt at Norge skal bli en islamsk nasjon. Flere og flere etniske nordmenn konverterer til Islam hver eneste dag. Islam skal redde Norge fra demokrati, synd, grådighet og egoisme.

 

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Det var en rørende og fin film. Fint å se at både kvinner og menn kunne samles om denne fine sermonien.

 

Det foregår en slags Nazi propaganda på nett. At Muslimer hater jøder. Vel muslimer kommer fra fredens religion og de bringer med seg kun fred, toleranse, respekt og kjærlighet. Det er etniske nordmenn som ønsker krig i Norge. Muslimene ønsker kun fred fordi alle muslimer har et fredelig budskap.

 

Kongen snakket også varm og fredelig om muslimene i sin nyttårstale. Ser dere hvor fredelig muslimer er i Norge eller?

 

Muslimer elsker og respekterer jøder.

 

Her er artikkelen.

http://www.nrk.no/norge/muslimer-vil-sla-ring-rundt-synagogen-1.12214099

Lenke til kommentar

Finland - Jeg tror vi to er veldig enig om mye. Jeg synest kongehuset burde gå lenger. Burde ikke dronningen og prinsessen stilt i burka for å vise respekt for islam? Det hadde vert flott.

 

De burde ha konvertert til Islam. Kristendommen har feilet. Det kan ikke eksistere monarki uten kristendommen.

Kristendom og monarki går hånd i hånd. Sekularisme, demokrati og monarki fungerer ikke sammen.

 

Monarki + kristendom = velfungerende kristen stat

 

Monarki + sekularisme + demokrati = kristendommen dør ut

 

Det er guds vilje at Europa og Norge skal bli en islamsk nasjon.

Dere sviktet kristendommen den dagen dere sviktet monarkiet.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Veldig fredelig og fin stemning over den sangen. Håper vi får høre slikt rundt omkring i hele Norge, i hver eneste lille bygd.

 

Gud velsigne min venn. Du vil finne den rette vei til paradis om noen år. Satan vil prøve å friste deg til å synde, men hvis du tror på gud. Så vil du finne den rette vei til lydighet for å følge guds lover.

Lenke til kommentar

Språket utvikler seg, det må du ta til deg om du ikke skal svekke din evne til å kommunisere med andre. Rasisme uttrykker noe annet enn diskriminering og mislike. Den opprinnelige betydningen av rasisme har ingen mening lenger i dag, fordi rasebegrepet viste seg å ikke ha vitenskapelig hold. Dagens betydning av rasisme uttrykker imidlertid det samme, bare at det ikke knyttes til rase på samme måte.

Dette har ingenting med språkutvikling å gjøre, dette er et uttrykk som kulturrelativistene prøver å presse nordmenn til å bruke. Vinner ikke kulturrelativistene , så mister de også nyrasismen.

 

Og at rasebegrepet ikke har vitenskapelig hold er irrelevant. Rasisme trenger ikke bare å være hat mot en rase, det kan også være hat mot en oppkonstruert rase. Det betyr at hvis jeg definerer alle som har blondt hår som en gruppe, og så diskriminerer jeg mot dem, så er det også rasisme.

 

Derimot nyrasismen, hvor det også er rasistisk å kritisere andre kulturer, er noe tøv som jeg alltid vil kjempe imot.

 

 

Dette er løse påstander som er umulig å bevise i en rettssal. Tyskland er en rettsstat, som ikke kan dømme på bakgrunn av påstander, slik du gjør. Ingen kommer til å bli dømt, fordi ingenting har skjedd som kan bevises i tilstrekkelig grad. Og alle som står opp for vestlige verdier, er glade for det.

At man skal la kriminelle folk gå fri, fordi man ikke vet nøyaktig hvem som gjorde hva er ikke en vestlig verdi. Det er kanskje en europeisk verdi, men det er ikke slik de opererer i f.eks. rike land i Asia. Og asiatiske land er lavest kriminalitet i verden.

 

Det er mye vi kan bruke som bevis mot disse folkene, de har stjålet verdisaker og det er fullt mulig å finne ut hvem som har stjålet hva. Det finnes også overvåkningskameraer, vitnebevis og DNA. Vi skal selvfølgelig ha bevis, men er beviskravene så høye at ingen kan bli straffet, så blir rettstaten en vits. Og selv om de ikke hadde nok politi, så burde de politiet som var der brukte tiden til å identifisere hvem de er.

 

Lar man slike hendelser gå ustraffet, så vil slike hendelser forsette. Det er ikke en vinst for rettstaten, fordi en rettstat som ikke kan bekjempe kriminalitet er ikke verdt noe som helst. Og føler folk at det er ingen vits i å rapportere kriminalitet, så vil bare kriminaliteten bli verre og verre. Ikke glem, kriminalitet fører til langt flere uskyldige som får sitt liv ødelagt.

Lenke til kommentar

Aksepter islam, aksepter profeten Muhammad og ha en god dag. Nynazister som ønsker borgekrig i Norge. Dere har allerede tapt.

https://www.youtube.com/watch?v=daAe57zJluc

 

Hvite mennesker hater ikke muslimer. Dette er pegida nazist propaganda. Hvite mennesker elsker muslimer. Det var heller ingen muslimer som begikk seksuelle overgrep i Tyskland. Det var Kinesere, vietnamesere og buddhister som prøvde å voldta kvinner.

Lenke til kommentar

 

 

Vi leser gang på gang i norsk media at flyktninger har høy utdanning og er en arbeidsressurs for Norge.

Men når vi ser videoer fra Youtube så gjør de ikke noe annet enn å klage, klage, klage og syter enda mer.

Det stemmer at det er krig, men de har ihvertfall føtter og hender. I tillegg får de gratis mat og gratis penger av staten i Europa. Her er en klage video samling fra flyktninger.

https://www.youtube.com/watch?v=Q_XHkgScOSY

 

 

 

Vinglepetter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vinglepetter?

 

Jeg ville bare undersøke om det var nynazister på dette forumet. Så fant jeg ut det var veldig mange nazister på diskusjon. Det finnes bare 1% nazister, så disse nazistene utgjør ingen trussel mot flyktningene. Men ellers så kan ikke Nazistene vinne mot Islam. 99% av etniske hvite mennesker har allerede akseptert flyktninger. De har akseptert Islam, Profet Muhammad, toleranse, respekt, kjærlighet og Allah.

 

jkNsN6k.png

 

Dette er ikke propaganda, men fakta. Se på video fra Sverige. 

https://www.youtube.com/watch?v=-a06xfjTwQA

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Jeg ville bare undersøke om det var nynazister på dette forumet. Så fant jeg ut det var veldig mange nazister på diskusjon. Det finnes bare 1% nazister, så disse nazistene utgjør ingen trussel mot flyktningene. Men ellers så kan ikke Nazistene vinne mot Islam. 99% av etniske hvite mennesker har allerede akseptert flyktninger. De har akseptert Islam, Profet Muhammad, toleranse, respekt, kjærlighet og Allah.

Ja, du er et morsomt troll du. Men vi vet at det er nå du troller, fordi verken radikale muslimer eller multikulturister argumenterer som du gjør. Derimot, sånn som du argumenterte tidligere, har jeg sett blant Trump supportere.

 

Uansett, jeg vil helst ikke ha noen troll i min tråd, så om du kunne trolle i et annen tråd, så hadde det vært fint.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du er et morsomt troll du. Men vi vet at det er nå du troller, fordi verken radikale muslimer eller multikulturister argumenterer som du gjør. Derimot, sånn som du argumenterte tidligere, har jeg sett blant Trump supportere.

Uansett, jeg vil helst ikke ha noen troll i min tråd, så om du kunne trolle i et annen tråd, så hadde det vært fint.

 

Gud åpenbarer seg til folk som ikke nødvendigvis er ute etter ham.

For eksempel viste han seg for Moses i en brennende busk. Betydningen av å huske

hva Gud har gjort er stresset og er demonstrert av årlige festivaler som påske.

Gud frigjør hans folk som et tegn på at de er tilgitt, han forløser.

 

Gud sa at han ville tilgi dem, men sa at ingen som var over 20 år
(med unntak av Kaleb og Joshva) ville inn i Kanaan. Israelittene ville tilbringe 40 år i ørkenen inntil en

hel generasjon hadde dødd. Bare da vil Gud bringe sine barn inn i det lovende land.

 
Jeg sier det igjen. Profeten Muhammed er etterkommer av Ishmael. Ishmael er etterkommer av Abraham.
Abraham er etterkommer av Noah og Noah er etterkommer av Adam.
 
Du har store fordommer, men gud vil vise vei. Guds visdom vil innta din kropp og du vil akseptere den riktige religion.
Gud virker på en veldig merkelig måte, men han straffer og han tilgir. Han bestemmer hvilken religion som skal herske over folk og hvilken religion som skal dø ut. Han bestemmer hvilken verdensdel som skal bli muslimsk. Må gud tilgi deg for din uvitende grådighet. Du kan lære mye av å konvertere til Islam. Fred, kjærlighet, toleranse, og tilgivelse vil du få etter å akseptere guds kunnskaper. Du kan ikke kjempe gud. Du kan kun akseptere satan eller gud. Hvis du ikke aksepterer guds religion så har du blitt forført av satan. Gud vil straffe deg med hans lov.
Endret av Finland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...