Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil at dama skal være utro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et arrangert møte med noen ville jo være litt merkelig og uvant vil jeg tro.

Litt påtvingt og kleint da kan det fort bli for henne.

 

Men hadde latt nesten hvem som helst tatt henne hardt for å si det sånn, særlig om det var noen med en svær pikk. Hadde blitt så jævlig kåt jeg. Og jeg vil ikke være med å se på liksom, vil egentlig bare ha bilder og høre henne snakke om det etterpå evt høre dem fra et annet rom...

 

Neste gang hun er ute å drikker skal jeg si "du har frie tøyler i kveld"



Anonymous poster hash: 27a0c...d02
Lenke til kommentar

Det er nok ikke alle som forstår seg på dette så det er lett å være dømmende...

 

Men jeg var sammen med ei før for noen år siden som var veldig løs tøs for å si det sånn, så jeg ble veldig sjalu ofte på måten hun var med andre gutter, spesielt på fest.

Hun var visst også utro, men det var egentlig bare pain den gang.

Så jeg gikk gjennom to år med denne dama, med en berg og dalbane av kåthet, sjalusi og kjærlighet. Det virker som disse følelsene ble litt floket sammen etter et jævlig dramatisk forhold.

 

Nå er jeg med ei uskyldig, søt dame som har hatt sex med veldig få før meg.

Tror jeg bare vil at hun skal være litt slem pike.



Anonymous poster hash: 27a0c...d02
Lenke til kommentar

De fleste har seksuelle fantasier, men mange fantasier bør absolutt fortsette å være en ren fantasi. Skal et forhold fungere må det være samhold og tillit. Selv noe så "uskyldig" som en trekant kan fort endre på dette. Hva om dama tror jeg foretrekker hun andre? Hva hvis dama tror jeg synes hun andre dama er mer tiltrekkende? Hva om dette ikke er første gang jeg har hatt sex med hun andre? Hva om det ikke er siste gang? Og så videre. Fantasier er helt greit, men folk bør tenke seg svært nøye gjennom hva det faktisk innebærer å leve ut fantasien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Annerledes enn "A4" tankegang, men unormalt er det nok ikke!

 

Cuckold er mer utbredt enn andre tror, også med som siste anonym over meg skriver ang kuklås(Chastity belte eller bur, send meg PM om noen ønsker info og anbefalering, finnes seff til begge kjønn). Noen liker å bare sitte å se på at dama har seg med andre, andre liker tanken på at hun gjør det, men ikke ser på.

 

Andre har 100% åpent forhold så lenge visse rammer blir fulgt (f.eks bruk kondom som ett minimum).

 

Så lenge alle involverte parter er med 100% frivillig og har god respekt/tillit til hverandre + at det ikke skjer permanente fysiske og/eller psykiske skader/problemer så er det bare å kjøre på sier nå jeg! :D

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Det er nok ikke alle som forstår seg på dette så det er lett å være dømmende...

 

Men jeg var sammen med ei før for noen år siden som var veldig løs tøs for å si det sånn, så jeg ble veldig sjalu ofte på måten hun var med andre gutter, spesielt på fest.

Hun var visst også utro, men det var egentlig bare pain den gang.

Så jeg gikk gjennom to år med denne dama, med en berg og dalbane av kåthet, sjalusi og kjærlighet. Det virker som disse følelsene ble litt floket sammen etter et jævlig dramatisk forhold.

 

Nå er jeg med ei uskyldig, søt dame som har hatt sex med veldig få før meg.

Tror jeg bare vil at hun skal være litt slem pike.

 

Anonymous poster hash: 27a0c...d02

 

Du er rar

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det du beskriver, og varianter av det, er nok en ganske vanlig fetisj. Husk at dette forumet i stor grad består av 16-åringer uten et fnugg av livserfaring eller evne til å tenke selv. Dersom du skal ha respons fra likesinnede finnes det nok andre forum som er bedre egnet.

 

Min "fantasi" skiller seg litt fra din med at jeg vil være til stede og evt. også være med. Jeg fikk leve ut dette med med min forrige kjæreste, både med en ekstra gutt og med ei ekstra jente på soverommet, men jeg synes faktisk det å se kjæresten min sammen med en annen mann ga meg mer enn å ha med ei ekstra jente.

 

Snakk med kjæresten din om det! Husk at å leve ut en sånn fantasi ikke nødvendigvis er helt uproblematisk, men kanskje er det en fantasi dere kan ha sammen? Hun jeg er gift med nå er nok ikke klar for noe sånt, men vi kan fint snakke om det og det er helt greit det også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...