Gå til innhold

Den store tilbudstråden - TV


Anbefalte innlegg

 

 

Følger med på den selv.Kommer den ned til rundt 24k slår jeg til.

Bare å vente til dagen din :fun:(Lefdal 20%). Så blir det jul 3 dager før for deg :wee: .

Hehe ja, men det forutsetter at de ikke øker prisen til 35 tusen igjen, for da blir det jo 28k etter de 20%...virker som prisen nå er Black Friday Tilbud.

 

tja, prisen sank til 29 990,- hos hifiklubben allerede 12 November for 65"B6.

Det nærmer seg uansett Januar og ny tv messe / lanseringer, dette burde vell holde prisene mer jevne?

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte LG OLED 55"B6 for 14999 kr hos Expert for 1 time siden. Er vel de første som selger til den prisen. Et tilbud som ikke var annonsert på førehand. Er vel en pristilpasning til Lefdal som skal selge til den prisen fra kl.10 i dag og Elkjøp med samme pris fra kl.24. Noen som vet om veggstativ er med TV-en i esken siden jeg ikke fikk opp alternativ om å kjøpe det i tillegg ?

Jeg fikk opp forskjellige veggfester å kjøpe i tillegg, jeg fikk til og med 10% rabatt på veggfestet. De 85 kronene jeg sparte gjorde et stort utslag :p

Lenke til kommentar

Hah, samme situasjon som meg da. 46 tommeren var i sin tid for stor for madamen, hehe, og selv kunne jeg nok helt fint hatt 65".

 

Vel, ser at prisen har steget igjen, så da er det fredag som gjelder :)

Ser forøvrig at denne per i dag ikke kan handles med collect@store, så da spørs det hvordan utsiktene er i morgen :-/

 

Satser på at Komplett kjører samme pris! :)

 

Noen som vet hvordan denne (UE55KS7005) funker med Get-dekoder?

Et av irritasjonsmomentene på min nåværende er at hverken TV, dekoder eller lydplanke snakker sammen, slik at jeg må ha èn fjernkontroll til hver enkelt *duh*

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet hvordan denne (UE55KS7005) funker med Get-dekoder?

Et av irritasjonsmomentene på min nåværende er at hverken TV, dekoder eller lydplanke snakker sammen, slik at jeg må ha èn fjernkontroll til hver enkelt *duh*

 

Hvilken Get-boks har du? Den nyeste kan da "læres opp" til å kunne kontrollere tv'er?

 

Det sto noe om det da jeg fikk den, jeg hoppet glatt over det i og med at jeg har en universalfjernkontroll.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet hvordan denne (UE55KS7005) funker med Get-dekoder?

Et av irritasjonsmomentene på min nåværende er at hverken TV, dekoder eller lydplanke snakker sammen, slik at jeg må ha èn fjernkontroll til hver enkelt *duh*

 

Hvilken Get-boks har du? Den nyeste kan da "læres opp" til å kunne kontrollere tv'er?

 

Det sto noe om det da jeg fikk den, jeg hoppet glatt over det i og med at jeg har en universalfjernkontroll.

 

Har Get box 2. På den forrige TV'en (Sony og sikkert 7-8 år gammel funket det sammen med forrige Get box), men ikke med den Samsung (3 år?) jeg har nå :-/

 

Men kan man kontrollere Get box med nye samsung-systemet/fjernkontrollen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...