Gå til innhold

Den store tilbudstråden - TV


Anbefalte innlegg

Lefdal kjører også tilbud på LG OLED E6 55-tommer;

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/OLED55E6V/lg-55-4k-uhd-oled-smart-tv-oled55e6v

 

19'990 kr er jo veldig fin pris, det er bare 5000 kr opp ifra B6. Men sånn i utgangspunktet så er vel forskjellen fra B6 til E6 veldig liten? Du får glass istedenfor plastikk foran panelet, litt penere bakside, støtte for 3D og noen bittesmå ekstra muligheter for justering av bilde/kalibrering. Hovedforskjellen ligger vel i det at den har inkludert lydplanke for de som er interessert i lydkvaliteten som følger med TV-en.

 

Er du ikke interessert i 3D, har lyd fra før av osv så er det vel kun snakk om du syntes det er verdt å betale 5000 kr ekstra for litt bedre byggekvalitet med penere bakside i metall og glass foran istedenfor plastikk foran og bak. Glass foran er vel både en fordel og ulempe. Gir mer gjenskinn, men samtidig så har jeg hørt at plastikken foran på B6 kan gi et lite rosa/blåskjær om det skinner lys på skjermen fra feil vinkel.

 

 

 

Dessverre ingen som ser ut til å rabattere 65-tommer modellene i noen særlig grad. NetOnNet har B6 65-tommer 100 kr lavere enn hva et par butikker har hatt den til i et par dager allerede. Altså 26990 kr istedenfor 27990 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De andre har jo ikke kommet med noen tilbud på denne tv'en enda. Ser på denne og 60 av samme. Men spiller ingen rolle. Vet ikke om eg gidder betale 1000 mer for 60 sånn det er akkurat nå.

 

Slår til på denne eg. Så kan eg jo bare levere den tilbake om eg får et bedre tilbud i morgen tidlig. Det er jo en god pris, men ikke fullt så god som eg håpte.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg venter på den c serien selv. Hørt noen rykter om at den har et nyere panel også, men ikke ta meg på det.

 

Sendt meldinger til Expert et par ganger i løpet av natta uten svar. Må nok innom butikken nå straks, satser på at de har den der. 3D blir artig å teste igjen.

 

Så var det denne køen det sikkert blir nå da. Affff

Lenke til kommentar

Jeg venter på den c serien selv. Hørt noen rykter om at den har et nyere panel også, men ikke ta meg på det.

 

Sendt meldinger til Expert et par ganger i løpet av natta uten svar. Må nok innom butikken nå straks, satser på at de har den der. 3D blir artig å teste igjen.

 

Så var det denne køen det sikkert blir nå da. Affff

Jeg fikk bekreftet på chat at den ikke finnes på hovedlager, men det var forventet et større parti inn i desember, så bare å stikke innom butikk å bestille den til samme pris! Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Hadde heller gått for UE65KS9505 til 24'000 kr hos HiFi-Klubben fremfor UE75KS7005 til 28'000 kr, om du ikke sårt trenger den ekstra størrelsen. Full-Array baklys er jo en ganske så stor fordel om du først skal gå for LCD.

 

Men av det jeg kan lese meg frem til av sammenligninger så virker det jo som mer eller mindre samtlige som har sammenlignet ganske så enige om at LG OLED, om det så er B6, C6 eller E6 alle gir merkbart bedre bildekvalitet enn selv top-of-the-line full-array LED baklyst LCD ala Samsung KS9505 og Sony X930D osv..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Chattet med de nå. De aner ikke når den kommer. Vurderer B6 en til 2k ekstra. Men skal nok greie å vente :)

 

Ellers har jo noen UE75KS7005 til 28 tusen tror jeg det var.

Da var 65C bestilt, den var på hovedlager i følge hun bak kasse, slengte med den UHD spilleren til Samsung i samme slengen til 1999.

 

Blir spent på hvor stygt curved muligens er hengt på veggen, men men.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...