Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexuelle preferanser. Avstemning!


aomt

Hva foretrekker du?  

96 stemmer

  1. 1. Foretrekker du sex med eller uten kondom?

    • Mann - uten
    • Mann - likegyldig
    • Mann - med
    • Kvinne - med
    • Kvinne - likegyldig
      0
    • Kvinne - uten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gjør det jo veldig enkelt med den forutsetingen...

Da blir nok 100% uten for begge kjønnvil jeg tro.

Hørte her om dagen ei jente påstå at "alle menn ho kjenner foretrekker sex med kondom, selv om de vet dama er på piller og ikke har noe sjukdom". Så jeg ble spent kor mye BS det var :))

Lenke til kommentar

Uten selvfølgelig! Greier ikke med kondom.

 

 

Ingen jenter som vil avgi sin stemme?

There are no girls on the internet. 

 

Kan svare for noen av dem, som ei jobb kollega sa til meg engang når jeg spurte om hun ville jeg skulle bruke kondom fikk jeg til svar "man spiser da for faen ikke godteri med med papiret på". hehe 

Hendt jeg har vært på byen eller en hjemmefest og havnet i sengs med dem. Men der er jeg vel ikke alene.

Heldigvis ikke fått noen kjønnssykdommer eller fått ei på tjukka :w00t:  

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Er jente og synes det er best uten. Ikke at jeg merker så mye til den under selve samleie, men synes det ødelegger stemningen litt når man må ta den på. Dessuten er det mye bedre at han kommer inni meg, og ikke i en kondom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du gjør det jo veldig enkelt med den forutsetingen...

Da blir nok 100% uten for begge kjønnvil jeg tro.

Hørte her om dagen ei jente påstå at "alle menn ho kjenner foretrekker sex med kondom, selv om de vet dama er på piller og ikke har noe sjukdom". Så jeg ble spent kor mye BS det var :))
Kan det vere fordi det er ei ekstra barriere? Pilla er ikkje 100% sikker. Spesielle om det er snakk om ONS eller kortvarige forhold. At dama seier ho går på pilla betyr ikkje at ho gjer det.
Lenke til kommentar

 

Du gjør det jo veldig enkelt med den forutsetingen...

Da blir nok 100% uten for begge kjønnvil jeg tro.

Hørte her om dagen ei jente påstå at "alle menn ho kjenner foretrekker sex med kondom, selv om de vet dama er på piller og ikke har noe sjukdom". Så jeg ble spent kor mye BS det var :))

 

 

Nei, dette blir vel feil? At menn foretrekker sex med kondom betyr jo ikke at de synes det er bedre. Kanskje de foretrekker å ikke få barn.. At sex er bedre uten kondom er vel alle enige i, med kanskje noen få sære unntak.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si med, selv om det gir bedre følelse uten og mer "nærhet". Men det å ta på en kondom er null stress og det gjør at man klarer å holde ut mye lengre og dermed gi damen og seg selv mer glede av akten. Om man skulle sett litt "kynisk og egoistisk" på det så føler man mer uten kondom og gir noe ekstra å "fylle" dama sånn sett.

 

Men totalt sett så vil jeg si med pga som nevnt for å øke varigheten av akten og gi dama enda mer glede. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...