Gå til innhold

GOTY tid igjen :)


Anbefalte innlegg

Ja da var det den tiden igjen, hvor man kan lene seg tilbake å ta ett overblikk over året som har gått.

 

Hva var året spill for dere, i året som har gått, eller i det minste nærmer seg slutten?

 

Personlig så er det the witcher 3 for meg. Med sin fantastiske verden, grafikk og historie, går dette spillet inn i boka som noe av det beste jeg har spilt. Brukte 160 timer på å fullføre, var overhode ikke lei når jeg var ferdig, det sier sitt.

 

Er litt lei meg for at jeg ikke får spille tomb raider før det kommer til pc og ps4, da jeg har på følelsen av at det kunne fint ha målt seg med Witcher, i alle fall når det kommer til selve spill gleden og opplevelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oh mye bra i år, men MGS:V PP sitt gameplay var så fantastisk bra laget, deilig å spille og de timene jeg spilte forsvant fort, dessverre litt trekk på story ellers hadde det vært ett av mine soleklart favorittspill gjennom tidene.

 

Fallout 4 også meget bra, men endel bugs og slikt trekker litt ned men koser meg med det fordeom :)

 

Har ikke prøvd witcher 3 men hørt mye positivt, og til nå kjenner jeg ingen som har kommet igjennom det men virker som ett bra spill nonetheless ^^

 

Er vel stort sett disse det vil stå mellom?

 

Vil ta med Grim Fandango remaken om jeg har lovt(kom vel i begynnelsen), det var nydelig å få spille igjen, en absolute masterclass enda.

Var Ori and the blind forest i år? i såfall muligens årets Indie, nydelig spill!

 

Halo 5 har jeg hørt var skuffende av de jeg kjenner som spilte det, spesielt mangelen pp Couch co-op var meget skuffende og at story var helt average, men igjen noen personer sitt synspunkt og har ikke spilt det så skal ikke si så mye mer på det ^^

 

Årets skuffelse er vel fifa 15 til tross for timene jeg har brukt på det. Makkverk, PES tok fotball tronen i år etter 10 år i skyggen.

 

Game of Thrones var ikke like imponerende som Walking Dead så telltale har tapt seg litt der(allikevel spennende GOT style men mangler fordeom noe)

 

Ellers føler jeg det var ett greit spillår :)

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid: The Phantom Pain uten tvil.

 

Phantom Pain er en gullkandidat.

 

Det er lenge siden en enspiller opplevelse fanget meg  i godt over 80 timer...er usikker på om det noensinne faktisk har hendt. Utførelsen av å drive historien videre skofter nok en del sammenlignet med de andre titlene i serien. Men Gud betre meg vel for en SPILLEGLEDE! 

 

Fallout 4 er på agendaen, men tviler på jeg blir ferdig med det samme så det kan bli en utfordrer det altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fallout 4 er det spillet som har gitt meg mest i år, det har rett og slett bare vært utrolig gøy å spille. God historie, spennende åpen verden, mye variasjon i spillestil. Så det blir nok min personlige GOTY.

 

Årets skuffelse for meg er The Witcher 3, og det har ingenting med kvalitet å gjøre. Veldig godt spill på alle mulige måter, men historien skuffet meg stort og jeg syns ikke det tjente på åpen verden. Min personlige mening så klart. 

 

Har faktisk ikke spilt så mye annet i år, mest gamle spill på nytt. Har Phantom Pain liggende klart på Steam, men ikke tatt tak i det enda. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Avernum 2: Crystal Souls er nok på listen min, jeg har ikke testet det enda, holder på med Avadon. Kjenner jeg Spiderware rett så er det et knallspill + at jeg har sett at det har fått gode kritikker. Gleder meg :)

 

Litt kjedelig at bare "storspillene" kommer på slike lister, virker som om det er mange glemte perler der ute. Men må jo si at jeg antagelig kommer til å like MGS, tror nok det kommer til å ta noen måneder før jeg får satt meg ned med det. For mange spill på Steam!!! Jeg blir gal :p

Lenke til kommentar

Huff, skulle gjerne bidratt med noen favoritter her, men nå har det seg sånn at jeg i år, som alle tidligere år, for det meste har spilt spill fra tidligere år, som jeg har hatt liggende i den alltid voksende backloggen av spill. :p

 

Av de ytterst få fra 2015 jeg har spilt, så har jeg nok likt Tales from the Borderlands best.

 

Jeg kan sikkert ramse opp mine favoritter fra 2015 når vi kommer til GOTY 2016, eller GOTY 2017. :rofl:

Lenke til kommentar

For meg står det mellom Fallout 4, Witcher 3 og Bloodborne. Fallout tar tredjeplassen. Det er det jeg spiller nå, og jeg liker det veldig godt, men det er veldig trygt og tar ikke mediet eller serien så mye lenger. Bloodborne blir nummer to. Bunnsolid på alle måter, men jeg ble litt fortere lei det enn Souls-spillene. Årets spill for meg må bli Witcher 3. Det er ikke lytefritt, men produksjonsverdiene og det fortellermessige er på noen områder hestelengder foran konkurrentene. Det hjelper selvfølgelig å være backet av en god bokserie, men utviklerne skal ha mye av æren for at sjarmen fra fortellingene har blitt med over i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...