Gå til innhold

Kamptråd - Leicester City vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som tilsier at de spillerne skal være i en 3-5-2. Er da vel så og si samme formasjon som i hele år (4-2-3-1). Blind og Young funka jo veldig bra sammen på venstresiden i våres. :)

Endret av ahpadt
Skrevet

Heia Vardy! Vil gjerne se han ta rekorden uten at jeg egentlig vet hvorfor. Er vel noe med hele historien hans. Når var det han spilte på 7.-8.-nivå? Det er vel ikke mange årene siden iallfall.

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som tilsier at de spillerne skal være i en 3-5-2. Er da vel så og si samme formasjon som i hele år (4-2-3-1). Blind og Young funka jo veldig bra sammen på venstresiden i våres. :)

Jo, det kan jeg forklare til deg. Vi har tre stoppere på (Blind blir sett på som en stopper). Derav 3-5-2 (3412).. 

Edit: Men håpet mitt er 100% at vi spiller 4231 med Martial på topp. 

Endret av Espp
Skrevet

Jo, det kan jeg forklare til deg. Vi har tre stoppere på (Blind blir sett på som en stopper). Derav 3-5-2 (3412).. 

Edit: Men håpet mitt er 100% at vi spiller 4231 med Martial på topp. 

Ehm, Blind har da spilt venstreback flere ganger i år...

Skrevet

Fy flate så jeg hater å spille med tre midtstoppere på banen samtidig. Det skaper den verste fotballen Manchester United har spilt siden jeg begynte å følge med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...