Gå til innhold

AMD Polaris & Vega og midlertidig (?) Navi


ExcaliBuR
Gjest

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke gæli!

 

Hva er egentlig denne ultra hypen? Er ikke "ultra" bare en setting for noobs som ikke vet hva den forskjellige eyecandy gjør i spill? :p Jeg spiller alt med "custom" settings .. 

Blir litt vanskelig for leserene å danne seg et bilde av ytelsen visst de kjører custom settings på kortene. Jeg bruker selv å skru ned på enkelte ting som ikke hjelper grafikken noe. AA er en av tingene som blir skrudd av om mulig, liker ikke at bildet blir uskarpt.

Lenke til kommentar

Hvis det begynner å rulle inn noen av disse 5700 XT partnerkortene på lager innen de neste 14 dagene så går jeg bare for ett slik. Bestilte et 2070S fra elkjop, men de har dyttet på leveringsdato til midten av september nå. Sliter nvidia sentralt med leveranse?

Ser ikkje slik ut med ~60stk 2070super på lager på norges mest populære nettbutikk:

https://www.komplett.no/search?q=2070super

Lenke til kommentar

Mye tall ute å går, ser Asus kortet drar 236w ved gaming.  har ogå sett XT på 975mv og da dro det ca 135w og boost over 1800Mhz. så mye varme for de siste 100Mhz. 

Satte mitt XT til 1185mv og powerdraw +50%, ligger på 2.2ghz i firestrike ultra ^^ 

 

Lurer på om jeg skal tørre å bytte ut termal paden med kryonaut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...