Gå til innhold

TEST: Huawei Nexus 6P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehhhh?

"Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen"

Nei?

 

Det var Huaweis norske representanter som i dag fortalte at Norge bare får 32 GB-versjonen. Vedrørende trekk vil jeg igjen minne om at punktlisten i testen ikke er en karakterbok. Telefonen fikk 10 av 10, men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke er punkter som kan forbedres. Hadde den vært like dyr som de aller dyreste ville smårusk kunne gitt grunnlag for trekk.

Lenke til kommentar

 

Ehhhh?

"Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen"

Nei?

Det var Huaweis norske representanter som i dag fortalte at Norge bare får 32 GB-versjonen. Vedrørende trekk vil jeg igjen minne om at punktlisten i testen ikke er en karakterbok. Telefonen fikk 10 av 10, men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke er punkter som kan forbedres. Hadde den vært like dyr som de aller dyreste ville smårusk kunne gitt grunnlag for trekk.

 

Gjelder dette bare i første omgang slik at 64/128 GB vil komme etter 32 GB en gang? Huawei Sverige skrev følgende til meg i dag: "20:e november släpper vi 32 gb varianten och de andra två kommer i slutet av november."

Lenke til kommentar

 

Ehhhh?

"Til Norge kommer bare 32 GB-versjonen"

Nei?

Det var Huaweis norske representanter som i dag fortalte at Norge bare får 32 GB-versjonen. Vedrørende trekk vil jeg igjen minne om at punktlisten i testen ikke er en karakterbok. Telefonen fikk 10 av 10, men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke er punkter som kan forbedres. Hadde den vært like dyr som de aller dyreste ville smårusk kunne gitt grunnlag for trekk.

 

 

Men du har fortsatt ikke rettet artikkelen angående EQ?

Lenke til kommentar

 

På min Nexus 6 med Android M så har Play Musikk en EQ ihvertfall, man må gå i innstillinger så ser man "Equalizer" etterhvert som man scroller nedover.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du har kjøpt en knekkebrød tlf fra China?

skjønner ikke hvorfor du skriver norsk som en kineser, men uansett. Hvilken telefon har du da siden du kritiserer disse for å være produsert i kina, din er nok det din også :)
  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Men Nexus 6P mangler det lille ekstra som du får med de andre modellene. Sony er vanntett, støtter minnekort og har 4K-skjerm, Samsung støtter trådløs lading og har buede skjermkanter med tilleggsfunksjoner på, mens Apple iPhone 6S Plus har en skjerm med 3D-touch, der du kan gjøre stillbilder «levende», eller hente opp menyvalg ved å øke trykket mot skjermen"

 

LOL .

 

Sammenlignet med sony er jeg enig. Men sammenlignet med apple sin 3d-touch så sier jeg bare "so what? Jeg vil heller savne utvidet minne mer. Dr... i at telefonen ikke er vanntett. Til nå har jeg ikke brukt telefonen min i dusjen. Og ikke har jeg tenkt til i det i fremtiden heller.

 

Likte gsmarena sin vurdering endel bedre.

 

Huweii er ikke den eneste som selger og tar inn nexus 6p. Google gjør også det.

 

tek.no - lett å like ,lett å mislike.

Lenke til kommentar

 

Har kjøpt meg en Nexus 5 16GB brukt jeg! Gleder meg veldig til å få prøve Android (6.0) igjen! Har hatt 4S og 5S i mellomtiden.

 

Du mener vel 5X?

 

 

Nope. Ja, jeg vet det er en "gammel" telefon. Men den har da vitterlig 2GB RAM og 2,26GHz quad-core CPU og tilsvarende ytelse som min nåværende iPhone 5S, bortsett fra kamera. Uansett en backuptelefon. 

Lenke til kommentar

 

 

 

var det ikke den som knakk så lett?

giphy.gif

Made in China.

1. For å få til å bøye telefonen slik som dette må man først knuse skjermen med ei slegge. Skjermen er en del av den strukturelle designet til telefonen.

2. Made in china? Hvilke telefoner lages ikke i China? Huawei er et seriøst firma som leve mesteparten av utstyret som brukes på basestasjoner i norge. Kvaliteten på telefonene er sannsyligvis overlegen, time will show.

Lenke til kommentar

 

1. For å få til å bøye telefonen slik som dette må man først knuse skjermen med ei slegge. Skjermen er en del av den strukturelle designet til telefonen.

2. Made in china? Hvilke telefoner lages ikke i China? Huawei er et seriøst firma som leve mesteparten av utstyret som brukes på basestasjoner i norge. Kvaliteten på telefonene er sannsyligvis overlegen, time will show.

 

Her er faktisk ikke skjermen en  del av strukturen på samme måte som vanlig. Alt av elektronikk er festet til skjermen, og det er ikke festet så bra til rammen eller.

 

Forøvrig så bøyes telefonen på et punkt der det er knapper i rammen rundt, samtidig som det er mellom hovedkortet og batteriet. Så det finnes bare et punkt på telefonen du kan gjøre det, og han velger "tilfeldgvis" dette med en gang. Selv om han bøyer andre telefoner helt annerledes i sine andre tester.

Lenke til kommentar

"Men Nexus 6P mangler det lille ekstra som du får med de andre modellene. Sony er vanntett, støtter minnekort og har 4K-skjerm, Samsung støtter trådløs lading og har buede skjermkanter med tilleggsfunksjoner på, mens Apple iPhone 6S Plus har en skjerm med 3D-touch, der du kan gjøre stillbilder «levende», eller hente opp menyvalg ved å øke trykket mot skjermen"

 

LOL .

 

Sammenlignet med sony er jeg enig. Men sammenlignet med apple sin 3d-touch så sier jeg bare "so what? Jeg vil heller savne utvidet minne mer. Dr... i at telefonen ikke er vanntett. Til nå har jeg ikke brukt telefonen min i dusjen. Og ikke har jeg tenkt til i det i fremtiden heller.

 

Likte gsmarena sin vurdering endel bedre.

 

Huweii er ikke den eneste som selger og tar inn nexus 6p. Google gjør også det.

 

tek.no - lett å like ,lett å mislike.

 

Kanskje Tek skal ringe deg neste gang for å høre hva du bryr deg om før de skriver en anmeldelse? Du skjønner jo tydligvis ikke at folk har forskjellige preferanser.

 

Greit at du driter i om telefonen er vanntett, men vi bor i et land med mye strandlinje og snø, og da er det veldig mange som setter pris på en vanntett telefon.

 

Mangel på trådløs lading er grunnen til at det ikke blir noen ny Nexus på meg etter å ha vært strålende fornøyd med Nexus 5 (bortsett fra dårlig batteri og kun 16GB)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

var det ikke den som knakk så lett?

giphy.gif

Made in China.

1. For å få til å bøye telefonen slik som dette må man først knuse skjermen med ei slegge. Skjermen er en del av den strukturelle designet til telefonen.

2. Made in china? Hvilke telefoner lages ikke i China? Huawei er et seriøst firma som leve mesteparten av utstyret som brukes på basestasjoner i norge. Kvaliteten på telefonene er sannsyligvis overlegen, time will show.

Nummer 1 må være det dummeste e har hørt på mange år, uff å utrolig dårlig kommentar. Dette er bare tull å det vet eller burde alle vite at ikke stemmer lol.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Har kjøpt meg en Nexus 5 16GB brukt jeg! Gleder meg veldig til å få prøve Android (6.0) igjen! Har hatt 4S og 5S i mellomtiden.

 

Du mener vel 5X?

 

 

Nope. Ja, jeg vet det er en "gammel" telefon. Men den har da vitterlig 2GB RAM og 2,26GHz quad-core CPU og tilsvarende ytelse som min nåværende iPhone 5S, bortsett fra kamera. Uansett en backuptelefon. 

Ikke noe dårlig kjøp det. Hvis det ikke var for batterikapasiteten på min Nexus 5 hadde jeg gladelig beholdt den i to år til.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...