Gå til innhold

Just Cause 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte JC3 PC for 217 kr hos cdkeys. Tenkte å bestille hos komplett eller platekompaniet, men nettsidene var så trege grunnet Black Friday. Dessuten var det fysiske kopier som tar evigheter (les 5 dager) å få tilsendt via posten.

5 dager? Sendes som a-post. Og tar 1 dag hvis de du bestiller hos sender det før den dagens tidsfrist fra posten går ut .

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Er det pc eller konsoll dette bør spilles på? Eller kanskje jeg bare burde spørre; hvordan flyter det på konsoll? Ser for meg dette er sykt mye diggere å spille på 65" enn pc skjermen.

 

Kan evt fikse pcen på tv og bruke kontroller selvfølgelig, har tenkt på det en stund.

 

Lange laste tider og 30ish fps på konsoll. 

Lenke til kommentar

Gleder meg til å få testet ut dette spillet i morgen. Liker spill typ Uncharted, Far cry etc. 

 

Testet COD Black ops 3 en liten stund nå, og det blir gitt bort for å si det sånn. Var så kjedelig at jeg ikke orket å spille det. 

 

Så nå blir det gøy med et sandkasse spill igjen  :w00t:

 

Noen som vet om noen knalltilbud på lanseringsdagen eller? Ser den ligger på rundt 499,- i butikkene.

Lenke til kommentar

Lange laste tider og 30ish fps på konsoll. 

Here we go again... :( Vekk meg om en måned eller to, når dere er ferdige med den evige sytingen over hvordan ting kjører. Er møkk lei alt det der. Det eneste jeg kan si rett ut er at det er ganske lang loading tid når man først starter spillet på PS4, fordi den må laste inn hele spillet. Deretter er det ikke loading-tid i det hele tatt utenom challenges osv. Disse er som regel svært korte, men kan være lange til tider fordi spillet av en eller annen idiotgrunn nekter å kjøre offline, og det har vært store problemer med serverne. Dette regner jeg med er ordnet i morra, eller i verste fall i løpet av uken.

 

30fps? Who. The. Fuck. Cares... Har spilt i mange timer, og har ikke den fjerneste anelse om det er 30, 60 eller 530 fps. Kunne ikke brydd meg mindre. Selv når det er store eksplosjoner over alt, folk dør, ting flyr (bokstavelig talt, har sett folk fly flere hundre meter etter eksplosjoner en og annen gang), helikoptre angriper hverandre og bygninger raser sammen har det ikke vært én eneste slowdown. Hvem bryr seg om det flyter jevnt i 30 eller 60fps?

 

Så igjen, vekk meg om noen måneder hvis dere er interessert i å diskutere selve spillet, og ikke den evige fps-driten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Here we go again... :( Vekk meg om en måned eller to, når dere er ferdige med den evige sytingen over hvordan ting kjører. Er møkk lei alt det der. Det eneste jeg kan si rett ut er at det er ganske lang loading tid når man først starter spillet på PS4, fordi den må laste inn hele spillet. Deretter er det ikke loading-tid i det hele tatt utenom challenges osv. Disse er som regel svært korte, men kan være lange til tider fordi spillet av en eller annen idiotgrunn nekter å kjøre offline, og det har vært store problemer med serverne. Dette regner jeg med er ordnet i morra, eller i verste fall i løpet av uken.

 

30fps? Who. The. Fuck. Cares... Har spilt i mange timer, og har ikke den fjerneste anelse om det er 30, 60 eller 530 fps. Kunne ikke brydd meg mindre. Selv når det er store eksplosjoner over alt, folk dør, ting flyr (bokstavelig talt, har sett folk fly flere hundre meter etter eksplosjoner en og annen gang), helikoptre angriper hverandre og bygninger raser sammen har det ikke vært én eneste slowdown. Hvem bryr seg om det flyter jevnt i 30 eller 60fps?

 

Så igjen, vekk meg om noen måneder hvis dere er interessert i å diskutere selve spillet, og ikke den evige fps-driten.

 

 

Svarer på spørsmålet barezell spør om. Og om lastetider og 30ish fps er noe han kan forbedre på sin PC så kan han da vurdere plattform valg.

 

At du har andre/lavere kriterier,preferanser og interesse en andre er helt fint. Men at du skal diktere hva som er interessant og hva andre burde bry seg om er ikke greit. 

Endret av LarZen
  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Here we go again... :( Vekk meg om en måned eller to, når dere er ferdige med den evige sytingen over hvordan ting kjører. Er møkk lei alt det der. Det eneste jeg kan si rett ut er at det er ganske lang loading tid når man først starter spillet på PS4, fordi den må laste inn hele spillet. Deretter er det ikke loading-tid i det hele tatt utenom challenges osv. Disse er som regel svært korte, men kan være lange til tider fordi spillet av en eller annen idiotgrunn nekter å kjøre offline, og det har vært store problemer med serverne. Dette regner jeg med er ordnet i morra, eller i verste fall i løpet av uken.

 

30fps? Who. The. Fuck. Cares... Har spilt i mange timer, og har ikke den fjerneste anelse om det er 30, 60 eller 530 fps. Kunne ikke brydd meg mindre. Selv når det er store eksplosjoner over alt, folk dør, ting flyr (bokstavelig talt, har sett folk fly flere hundre meter etter eksplosjoner en og annen gang), helikoptre angriper hverandre og bygninger raser sammen har det ikke vært én eneste slowdown. Hvem bryr seg om det flyter jevnt i 30 eller 60fps?

 

Så igjen, vekk meg om noen måneder hvis dere er interessert i å diskutere selve spillet, og ikke den evige fps-driten.

 

 

Svarer på spørsmålet barezell spør om. Og om lastetider og 30ish fps er noe han kan forbedre på sin PC så kan han da vurdere plattform valg.

 

At du har andre/lavere kriterier,preferanser og interesse en andre er helt fint. Men at du skal diktere hva som er interessant og hva andre burde bry seg om er ikke greit. 

 

 

Satte pris på et kort og konkret svar jeg. Takk LarZen.

 

Kjøpte med 5M flat HDMI for å legge langs listene og 3M micro USB så jeg kan bruke Xbox one kontroller fra pcen og bort i sofan. Fyrte knapt opp fallout i 1080 og Battlefront i 4k. Virka temmelig smooth så fort jeg fikk tven i game mode.

 

Tipper Just Cause og andre SP spill vil bli sinnsykt fett med denne løsningen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

*snip*

Som sagt, here we go again... Er det rart jeg er møkk lei alt dette maset om fps, når stort sett hver eneste tråd for hvert eneste stor relesae blir ødelagt av nøyaktig samme mølet om og om igjen? Jeg elsker JC3 og hadde et visst håp om å ha en bra tråd om det, men denne tråden er allerede i ferd med å gli ut i det evige maset om fps, hardware og alt det der. Derfor tror jeg like greit jeg takker for meg. Det eneste jeg kan si er at dere kan syte så mye dere vil om fps, men det kommer ikke til å endre seg for det. Da tenker jeg ikke på JC3 (kommer selvsagt ikke til å plutselig kjøre i 60fps over natten), men i alle fremtidlige spill til PS4 og Xbone. Grunnen er rett og slett at 90% av gamere gir fullstendig blaffen. Dessverre sitter de resterende 10% og klager over det på forum, så vi som driter i det blir jaget bort. Dermed: Dere får nyte tråden så godt dere kan. Jeg gir faen. Har hatt denne diskusjonen utallige ganger før, så jeg gidder ikke enda en runde.

Lenke til kommentar

Herregud, er dere seriøse nå?

 

Jeg lurte på om det fløyt bra på konsoll eller om det var bedre å koble pc til tven. Noen ganger er det store forskjeller på multiplatform og andre ganger ikke. 

 

Larzen svarer det er 30ish fps. Ingen whine. ingen diskusjon. ingen pc master race. Den eneste som skriver side opp og ned om fps her nå er Schreiber og til en viss grad han over meg som på magisk vis klarer støtte han :o

 

edit: ironisk nok så spurte ChopperReid for så vidt akkurat samme spørsmål selv på side 3  :D

Endret av barezell
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...