Gå til innhold

Just Cause 3


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Da var alle oppdrag fullført og alle regioner frigjort. Fantastisk spill, men jeg synes det har gått litt for raskt og lett å frigjøre regionene. Nå løper jeg bare rundt og samler collectibles. Har slitt endel med at spillet kræsjer titt og ofte på PS4, men heldigvis har loading time blitt bedre enn den var første dagen!

 

Noen som har anelse om hvorfor det ikke er noe på øya helt nord-vest?

Lenke til kommentar

veldig gøy spill men føler at de ikke var helt ferdig....... er jo verre enn rambo. tåler sykt mye før du dør, hvorfor kan jeg ikke snike, ligge? liker å snipe litt før jeg går til angrep, ta ut noen vakter osv,  men her er bare å springe rett inn så overlever du sikkert uansett....

stor krasj med wingsuit rett i bakken, bare å reise seg opp igjen.... osv osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hvis du søker slikt i er spill har du rett og slett bommet.

 

JC3 handler om å ha det gøy i en vakker verden. Det skal ikke gi noen mening, hele spillet er bare en stor lek.

Lenke til kommentar

Traileren skrøt hele tiden av hvor store eksplosjoner man har, hvor mye man kan ødelegge osv, og nevnte knapt historien i det hele tatt. Allerede i første oppdrag står du på toppen av et fly med rakettkaster med evig ammo. JC3 handler om å sprenge ting i luften. Vil du ha noe annet må du nok se et annet sted. :) Sånn var det i de to forrige også, og de to Mercenaries-spillene JC er basert på. Siden dette strengt tatt er femte spill burde man vite hva man kan forvente. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Traileren skrøt hele tiden av hvor store eksplosjoner man har, hvor mye man kan ødelegge osv, og nevnte knapt historien i det hele tatt. Allerede i første oppdrag står du på toppen av et fly med rakettkaster med evig ammo. JC3 handler om å sprenge ting i luften. Vil du ha noe annet må du nok se et annet sted. :) Sånn var det i de to forrige også, og de to Mercenaries-spillene JC er basert på. Siden dette strengt tatt er femte spill burde man vite hva man kan forvente. :)

 

Han snakker om mer realisme ikke historie og der er jeg helt enig. Avinstallerte spillet etter 5-6 timer, gørr kjedelig. Animasjonene er ikke bra, bilkjøring er ikke morro og skyting er rett og slett ikke morro. Det eneste spillet har gjort bra er fysikkdelen og selve verdenen. Dem burde forbedre seg snart, vært sånn siste JC spillene. Blir for slapt. 

Lenke til kommentar

Han snakker om mer realisme ikke historie og der er jeg helt enig. Avinstallerte spillet etter 5-6 timer, gørr kjedelig. Animasjonene er ikke bra, bilkjøring er ikke morro og skyting er rett og slett ikke morro. Det eneste spillet har gjort bra er fysikkdelen og selve verdenen. Dem burde forbedre seg snart, vært sånn siste JC spillene. Blir for slapt. 

Du om det. Jeg elsker spillet, og gleder meg til expansionen kommer. Har brukt utallige timer så langt, og mange flere blir det. Alt i alt handler det om du vil la spillet underholde deg, eller om du vil underholde deg selv. Alt for mange er i første kategori, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...