Gå til innhold

Just Cause 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er AC-hore nemlig....

Pøh, du er bare en AC-gatehore wannabe. En ekte AC-luksushore kjøpte det selvsagt på release. :p :p

 

Kjøpte selv AC: Syndicate på release uten egentlig å være så interessert, men kort sagt var det latterlig bra. Det gjør ikke mye nytt, men det forbedrer det meste. Selv den "Batman zip-linen" fungerer helt utmerket, uten å gjøre spillet for enkelt. Alt den gjør er å la oss klatre raskere, i stedet for å holde stikken forover og late som om vi klatrer selv. :)

Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag, og så langt lover det svært bra. Men jeg sliter med å se hvor jeg skal dra? Noen som har et tips der? Har faktisk startet et oppdrag hele tre ganger fordi tiden gikk ut før jeg fant ut hvor jeg skulle dra. :(

Wow..sjalu! Var så kul at jeg skulle absolutt kjøpe digitalt istedenfor å bestille... håper på flere spoilerfrie tilbakemeldinger etterhvert Schreiber! Liev schreiber?

Lenke til kommentar

Er fint lite historie å spoile, men ta det med ro. Jeg spoiler aldri noe fra selve historien. Det morsomme er jo det man gjør selv, ikke det alle andre også gjør i historier og challenges. :)

 

 

12248129_1646781392248581_55538649270339

 

Kult at man kan kjøre så mye rart etterhvert, men ett sted må man jo begynne. :p

 

 

12291968_1646781395581914_76214007001442

 

Kjipt det er så vanskelig å finne parkeringsplass i dag. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Er AC-hore nemlig....

Pøh, du er bare en AC-gatehore wannabe. En ekte AC-luksushore kjøpte det selvsagt på release. :p :p

 

Kjøpte selv AC: Syndicate på release uten egentlig å være så interessert, men kort sagt var det latterlig bra. Det gjør ikke mye nytt, men det forbedrer det meste. Selv den "Batman zip-linen" fungerer helt utmerket, uten å gjøre spillet for enkelt. Alt den gjør er å la oss klatre raskere, i stedet for å holde stikken forover og late som om vi klatrer selv. :)

 

Jeg er en AC-hore i den forstand at jeg vet at det aldri blir bedre enn AC2 grunnet årlig utgivelse, men at jeg likevel kjøper det. 

 

Er det noe måte å komme seg raskt frem i byen eller? Paris var en fin by i Unity, men tok jo evigheter å komme seg rundt. Løping går for tregt og fast travel var på ingen måte raskt...

Lenke til kommentar

Fikk du en day one uppdate når du starta spillet?

Nope. :)

 

Er det noe måte å komme seg raskt frem i byen eller? Paris var en fin by i Unity, men tok jo evigheter å komme seg rundt. Løping går for tregt og fast travel var på ingen måte raskt...

Det er vel strengt tatt en tråd for AC, antar jeg. :) Men ja, det går fort å komme seg frem.Fast travel er jo en måte, men vil du gjøre ting selv kan du f.eks bruke grappling hook for å klatre raskere enkelte steder, og det er hester med vogn du kan stjele. Disse kan oppgraderes for å få enda bedre fart.

 

Når man først er inne på det liker jeg ikke helt det oppgraderingssystemet deres. Det er ganske bra i starten, men du vil få nok skillpoits til å få alle oppgraderingene. Dette gjør at du først kan velge det du trenger og vil ha, og resten av spillet sitter du og åpner nye skills du strengt tatt ikke trenger eller har lyst på. Hadde foretrukket om det var mindre skillpoints, så man ikke fikk alt av skills.

Lenke til kommentar

Det må du nok spørre noen andre om. Jeg gir fullstendig blaffen i om det er 30fps eller 60fps. ;) Men så langt har jeg absolutt ingenting å klage over. Spillet flyter helt jevnt uten noen form for hakking osv, selv når det er mye som skjer på en gang.

Spurte ikke om fps, det gir jeg en flagrende helvete i jeg også. Men om det ser pent ut og ikke hakker som du nevnte f.eks:p

Lenke til kommentar

 

Det må du nok spørre noen andre om. Jeg gir fullstendig blaffen i om det er 30fps eller 60fps. ;) Men så langt har jeg absolutt ingenting å klage over. Spillet flyter helt jevnt uten noen form for hakking osv, selv når det er mye som skjer på en gang.

Spurte ikke om fps, det gir jeg en flagrende helvete i jeg også. Men om det ser pent ut og ikke hakker som du nevnte f.eks:p

 

 

Da så. :p Ja, det er utrolig vakkert, og jeg har ennå til gode å se at det hakker noe som helst. :)

 

Og btw, "You need a patch to activate online features." Kom når jeg satt og spilte. Patchen er på 2.69GB, så burde vel ikke ta så lang tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gleder meg til tirsdag!!!!

Indeed! Sykt sjalu på de som spiller nå

Og bare for å gjøre ventingen enda litt mer ulidelig, her er noen få småting jeg har oppdaget som gjør spillet enda bedre (ingen spoilers, så klart.)

 

1. Biler og motorsykler viser kilometer i timen, men båter viser farten i knop. Nice. :)

 

2. Fant en motorsykkel jeg bare så vidt klarte å kjøre. Tok ikke mange meterene før den snudde 180 grader av seg selv, spesielt hvis farten var mer enn 40km/t. Grunnen er at jeg uheldigvis skjøt i stykker bakhjulet da jeg... fant... den.  :p Det sier litt om hvor bra fysikken egentlig er.

 

3. Vi kan tilkalle rebellene og be dem levere våpen, kjøretøy osv der vi er. For å gi dem flere kjøretøyer å velge i må vi først levere dem i en garasje. Det er greit nok i seg selv, men hun dama som kommenterer dem har faktisk en unik kommentar for hvert eneste kjøretøy (så vidt jeg kan høre, i alle fall.) Leverte en limo til garasjen, og hun ville gjerne kjøre den selv. Leverte en minivan, derimot... "You brought... that... to the garage? Don't know why you did... but now we can deliver it." :p

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...