Gå til innhold

Just Cause 3


Anbefalte innlegg

Føler dette kommende storspillet fortjener en egen tråd for diskutering!

 

Jeg gleder meg helt sinnsykt til dette, ser helt rått ut! Første spill jeg har preordered på leeenge uten å ha lest en anmeldelse av det.

 

http://m.youtube.com/watch?v=-x1q7wY0koE

 

Her er en ikke helt ny trailer, men den er fra e3!

 

Feel free til å legge inn andre videoer o.l.

 

Det slippes 1. Desember, cant wait!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok GOTY for min del. Kan ikke levende se for meg hva som skulle hindre det. Forhåndsbestilte det i våres, så dette har jeg stor tro på. Kos å ta seg en tur til middelhavet når desembers mørke setter inn for fullt. Mot normalt i bransjen så er ikke PC-versjonen noe de har snekra sammen på slutten heller, så her forventer jeg ingen Arkham Knight.

Lenke til kommentar

 

Gleder meg veldig, men klarer nok ikke ta GOTY fra Fallout 4.

 

 

Du mener vel Witcher 3? :)

 

Ser frem til 3'ern her og, men kom aldri helt inn i Just Cause 2. Husker bare jeg sleit med å få orden på kontrollen.

Likte Witcher 3 veldig bra, men F4 ligger milevis over. For min del trur jeg JC3 kommer over Withcer 3 men under F4 på listen over gode spill i 2015.

Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg veldig, men klarer nok ikke ta GOTY fra Fallout 4.

 

Du mener vel Witcher 3? :)

 

Ser frem til 3'ern her og, men kom aldri helt inn i Just Cause 2. Husker bare jeg sleit med å få orden på kontrollen.

Likte Witcher 3 veldig bra, men F4 ligger milevis over. For min del trur jeg JC3 kommer over Withcer 3 men under F4 på listen over gode spill i 2015.

 

 

Skjønner at jeg må kjøpe Fallout 4 ihvertfall, etter at jeg er ferdig med Witcher 3, men at Just Cause 3 blir bedre enn de er jo foreløpig skeptisk til. Og ser man f.eks Metacritic (som selvsagt skal tas med en stor neve salt) vil det også overraske meg om Fallout 4 blir GOTY før Witcher 3. På den annen side er det vel nok nettsider som gir ut GOTY til at akkurat den tittelen ikke nødvendigvis bærer den tyngden den burde.

 

Har Just Cause 2 i samlingen. Burde kanskje gi det et nytt forsøk også. So many games, so little time. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til JC3, men blir nok ikke kjøpe på release. Er for opptatt med Rise of the Tomb Raider, Marvel Heroes og Fallout 4 for tiden. Er nok også ganske skeptisk til hvordan spillet blir. Historien gir jeg som regel blaffen i, så det viktigste er hvor mye man kan gjøre utenom hisotrien, og hvor mye det faktisk betyr. I Rise of the Tomb Raider er historien ganske viktig, logisk nok, men det er svært mye å gjøre utenom, og man får faktisk belønning for det. Senest nå nettopp utforsket jeg et gravkammer og fikk evnen til å se hjertet til dyr, så jeg kan skyte dem der for insta-kill. Kjekt. :)

 

Når det er sagt elsket jeg MercenarieS: Playground of Destruction, så blir dette halvparten så bra kan det bli, øh, bra. Fullførste nesten JC1 (gav opp på sisteoppdraget), men kom aldri skikkelig i gang med JC2. Aner ikke hvorfor, men det skuffet meg ganske mye. For mye meningsløst surr, for lite av noen som helst betydning eller interesse. Å herje og ødelegge alt er ikke moro hvis det ikke har noe å si. Det er en viktig grunn til hvorfor GTA har wanted level. :)

Lenke til kommentar

Pre-loading er ikke akkurat noe nytt. Det gjør bare at du er klar til å spille når spillet slippes. Enkelte folk takler jo ikke å vente noen timer på "overtid", selv om spillet ble sluppes midt på natta på en tirsdag. :p

Jojo:p akkurat det takler jeg fint. Men å sitte å se at spillet er nedlastet i 2 dager blir litt mer irriterende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...