Gå til innhold

Just Cause 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Gleder meg som en unge! Noen som vet hvordan forhåndsbestilling og -nedlasting fungerer på PS Store? Vurderer kjøpe det digitalt, er såpass liten prisforskjell, men kjipt hvis jeg må sitte og vente på at det skal laste ned og installere på tirsdag morgen... Har ventet på dette spillet siden jeg gjorde meg ferdig med JC2!!!

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge! Noen som vet hvordan forhåndsbestilling og -nedlasting fungerer på PS Store? Vurderer kjøpe det digitalt, er såpass liten prisforskjell, men kjipt hvis jeg må sitte og vente på at det skal laste ned og installere på tirsdag morgen... Har ventet på dette spillet siden jeg gjorde meg ferdig med JC2!!!

Me too! Kjøpte det digitalt og forventet nedlastingsdato er 29 nov. Så da er det vel installert og klart til klokka slår 00.00 natt til tirsdag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Gleder meg som en unge! Noen som vet hvordan forhåndsbestilling og -nedlasting fungerer på PS Store? Vurderer kjøpe det digitalt, er såpass liten prisforskjell, men kjipt hvis jeg må sitte og vente på at det skal laste ned og installere på tirsdag morgen... Har ventet på dette spillet siden jeg gjorde meg ferdig med JC2!!!

Me too! Kjøpte det digitalt og forventet nedlastingsdato er 29 nov. Så da er det vel installert og klart til klokka slår 00.00 natt til tirsdag :)

 

 

Gull! Regner med jeg får lønn på fredag, så da legger jeg inn forhåndsbestilling på PS Store! :D Gikk du for vanlig eller XL til 799?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Kjøpte vanlig! Men det var noe ekstra med om jeg husker rett

Så det var en XL-utgave til 799 med noen ekstra oppdrag og slikt, jeg hadde det så mye morro med JC2 at jeg muligens skal koste på meg dette! :D

Lenke til kommentar

Ja da får vi håpe spillet lever opp til forventingene! :) alle spillsider som har testet noen timer har digget det, så jeg nekter å tro at sluttproduktet blir bedritent plutselig.

Det som bekymrer meg litt er at det er mange som har testet spillet, men få (om noen?) har nevnt historien noe særlig. Alt jeg vet om historien er at Rico ikke liker diktatorer, så diktatoren må bort. Kanskje litt tynn historie der. For all del, jeg gir som regel blaffen i historien, men den gir oss i det minste variasjon og bra oppdrag. Håper bare JC3 blir bra i free-roam også i lengden.

 

Fikk for øvrig mail fra Gamezone i dag om at det er sendt, så har det vel i morra eller på lørdag. :)

Lenke til kommentar

 

 

Ja da får vi håpe spillet lever opp til forventingene! :) alle spillsider som har testet noen timer har digget det, så jeg nekter å tro at sluttproduktet blir bedritent plutselig.

Det som bekymrer meg litt er at det er mange som har testet spillet, men få (om noen?) har nevnt historien noe særlig. Alt jeg vet om historien er at Rico ikke liker diktatorer, så diktatoren må bort. Kanskje litt tynn historie der. For all del, jeg gir som regel blaffen i historien, men den gir oss i det minste variasjon og bra oppdrag. Håper bare JC3 blir bra i free-roam også i lengden.

 

Fikk for øvrig mail fra Gamezone i dag om at det er sendt, så har det vel i morra eller på lørdag. :)

Joda,historien er neppe noe David cage eller naughty dog- dybde i. Men som du sier så håper jeg oppdragene er varierte.

Avalanche studios lagde også mad max som jeg synes var meget meget underholdende,fantastisk stemning! Hovedoppdragene var bra og sideoppdragene var bra nok, selv om det var mye utrydning så ble det aldri ensformig.

 

En annen ting jeg vil si er at avalanche studios har klart å lage eksplosjoner og generell skuddeffekt helt vanvittig bra. Jeg har aldri sett et så bra flammehav utseendemessig i ett spill noensinne som i mad max.

Lenke til kommentar

Likte Mad Max ganske mye, men historien var ikke det helt store. Husker faktisk ikke navnet på én eneste person jeg møtte der, inkludert han hunchback mekanikeren. Det lover jo bra for JC3... :p Var heller ikke noen fan av å måtte avbryte det jeg holdt på med stadig vekk pga de jævla sandstormene. Men ellers var det et glimrende spill. Likte spesielt fysikken på bilene. Hadde mye moro med å bare kjøre rundt, og gjerne dra ned et tårn eller to. Med tanke på fysikken i Mad Max kan JC3 bli rimelig heftig. :)

 

Men det største problemet med Mad Max ser dessverre ut til å gjelde JC3 også. Det var rett og slett ikke nok å gjøre. Å kjøre rundt omkring, rive ned tårn, plaffe ned folk osv var morsomt, men ganske meningsløst. Jeg endte rett og slett opp med å ikke ane hva jeg faktisk drev på med, og enda mindre hvorfor. Håper JC3 er bedre på det området. Men det er i posten allerede, så får se i morra. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Historien i JC2 var ikke akkurat noe å skrive hjem til mor om heller, det er jo fysikkmotoren og den latterlige kombinasjonen av grapple line og fallskjerm som gjør hele spillet! :D Møkk at det ikke er noe Black Friday tilbud, ser AC Syndicate på salg til 379 som jeg også er interessert i, men da må jeg drøye med JC3 til over jul og det greier jeg nok ikke xD Er AC-hore nemlig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...