Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
65, alle skaffet etter jul, håpløs (u)vane med å stikke på Free Record Shop mens jeg veneter på bussen...

Har den samme dårlige vanen, kjeder meg gå inn på play.com å begynner å titte. Siden tirsdag 15 filmer...

Skrevet
65, alle skaffet etter jul, håpløs (u)vane med å stikke på Free Record Shop mens jeg veneter på bussen...

Har den samme dårlige vanen, kjeder meg gå inn på play.com å begynner å titte. Siden tirsdag 15 filmer...

Haha. Men så er ikke du akkurat normal når det gjelder å kjøpe filmer :roll: Min samling har steget fra 120 til 124 filmer i dag. Føler meg ganske fornøyd med dagens kjøp ;)

Skrevet

Haha. Men så er ikke du akkurat normal når det gjelder å kjøpe filmer :roll: Min samling har steget fra 120 til 124 filmer i dag. Føler meg ganske fornøyd med dagens kjøp ;)

Normalitet er relativt :whistle:

Steg plutselig til 68 filmer her nå.

Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Hmm har vel en 15 stykk ellerno... pleier ikke å kjøpe dvd'er... bare filmer som jeg er virkelig bra...

Samme her, har 17 stk.

Skrevet

Har sannsynligvis en rundt 189 om jeg ikke tar feil. Noen som vet om gode nettsider jeg kan laste trailere til filmer, helst gamle og nye. Vet allerede om apple/trailers, så denne kan skippes. :)

Skrevet
Har sannsynligvis en rundt 189 om jeg ikke tar feil. Noen som vet om gode nettsider jeg kan laste trailere til filmer, helst gamle og nye. Vet allerede om apple/trailers, så denne kan skippes. :)

Du kan finne trailere via IMDb.com. Klikk deg inn på filmen du har lyst å se trailer til. I slutten av Plot Outline: står det (view trailer). :)

Skrevet

Denne sverger jeg til: Comingsoon.net

Blir oppdatert hver dag med nye trailere, ikke så alt for mange gamle.

• 3 uker senere...
Skrevet

Til tross for dårlig råd, har jeg 142 filmer, ifølge denne siden.

Det er egentlig flere, hvis man regner med ting som Alien-Quad, 50-pakningen med gamle skrekkfilmer, Trois Couleurs og Once upon a time in Mexico-box, som også inneholder El Mariachi og Desperado. Hvis vi teller antall filmer er det ganske nøyaktig 200.

Alle er selvsagt kvalitetsfilmer.

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Hva med å lage en poll ut av denne tråden? *søker moderator*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...