Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Til dags dato har jeg 120 DVD'er.

Dæven nå snakker vi bump :p , trodde denne var død og begravet.

 

Litt on topic også, har fått en film eller to siden sist jeg skrev i denne posten. Oppe i 1037 and still counting...

 

Edit: Pokker har kjøpt en eller to filmer siden jeg startet denne tråden ser jeg :blush:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dags dato har jeg 120 DVD'er.

Dæven nå snakker vi bump :p , trodde denne var død og begravet.

 

Litt on topic også, har fått en film eller to siden sist jeg skrev i denne posten. Oppe i 1037 and still counting...

Hmm. Nå har nå i alle fall jeg sett alle filmene mine :p Men fanken heller. Blir mobbet for å ha få filmer her. Er nesten så jeg må til byn i morgen å kjøpe meg 7 nye filmer :hrm:

Lenke til kommentar
Har ett par spørsmål angående dette her. Ser du veldig mye film? Hvor kjøper du filmene, og hvor mye betaler du for de? Kjøper du de f.eks. med en gang, eller venter du til de har blitt billige på markedet?

Jeg liker film og ser mye film. Bestiller mest fra nettbutikker i utlandet. Pleier å forhåndsbestille før release, og har et par gode rabattavtaler. Cirka $16 for ordinære titler, noen $13 eller mindre.

Lenke til kommentar

Ingen grunn for å føle seg mobbet for å ha få filmer, alle starter et sted. Har bare hatt 120 filmer en gang jeg også, men det er lenge siden :p

 

PS! Jeg har sett alle filmene mine ;) Nesten, har et par som jeg ikke har sett ennå.

 

Edit:

Lars: Den er kort og tynn :!: , skal vel sies at du er på vei du også. Har stått under oppdatering lenge i profilen din nå synes jeg ;) Må kjøpe deg en Cuecat så går det fortere å legge inn filmer :thumbup:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere da Manx og _crx_? Jeg er bare 17 år og har ingen jobb, noe jeg regner med dere har. Hvis ikke dere snylter på foreldrene deres da ;) Kos å se film er det uansett. Hva har dere tenkt å gjøre hvis et nytt format plutselig kommer ut da, og DVD'ene får null verdi?

 

Master D: Ikke føl deg mobbet. Det er kun Njål, _crs_ og manx som prøver å kompensere grunnet et noe åpenbart peniskompleks.

Hehe. Skjønner det her :!:

Lenke til kommentar

manx: kommer til å stå under oppdatering ganske lenge da jeg fremdeles venter på å få igjen en boks med filmer fra en kamerat. For ikke snakke om at datakrasjet gjør at all videre oppdatering er umulig(sitter på arbeidspc og kan derfor ikke fylle den med alskens "ubrukelig" programvare). Om 1-2 uker så vil vel "under oppdatering" forsvinne. =)

Lenke til kommentar
Hvor gamle er dere da Manx og _crx_? Jeg er bare 17 år og har ingen jobb, noe jeg regner med dere har. Hvis ikke dere snylter på foreldrene deres da ;) Kos å se film er det uansett. Hva har dere tenkt å gjøre hvis et nytt format plutselig kommer ut da, og DVD'ene får null verdi?

Er 32 og betaler nok filmene selv. ;) Ja film er kjempegøy. Gøyest å se sammen med andre.

 

DVD som format vil nok på et eller annet tidspunkt tilhøre fortiden, det er vel bare snakk om når. Men blir nok en god stund til enda. Uansett så er jo DVD bra nok til at man kan nyte samlingen & filmene resten av livet, forutsatt at både platene, DVD-spillere og framvisningsutstyr man har varer så lenge.

Lenke til kommentar
Hvor gamle er dere da Manx og _crx_? Jeg er bare 17 år og har ingen jobb, noe jeg regner med dere har.

Har klart å runde 28 år, ja jeg er gammel :p Er jo greit å ikke ha jobb slipper jo å kjøpe alt man kommer over, må jo sile litt når man ikke har alt for mye penger.

 

Edit: Når det kommer til delen om nytt format så tar jeg ikke det tungt, jeg ser vel for meg at det vil bli en hvis bakover kompatibelt (pokker så vanskelig det skulle være å skrive det ordet da, og det er helt sikkert feil skrevet også.) Når enten blue-ray eller hd-dvd tar over. Og det er ikke så veldig mye man får gjort med det, tar det når det kommer.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
DVD som format vil nok på et eller annet tidspunkt tilhøre fortiden, det er vel bare snakk om når. Men blir nok en god stund til enda. Uansett så er jo DVD bra nok til at man kan nyte samlingen & filmene resten av livet, forutsatt at både platene, DVD-spillere og framvisningsutstyr man har varer så lenge.

Takk for en beroligende liten "preken". Selv om jeg ikke har brukt i nærheten av de pengene du har brukt på film, så har jeg allikevel brukt litt. Med de siste setningene der fra _crs_, tror jeg jeg skal se hva jeg finner av filmer i morgen, og spytte i noen ekstra kroner ;)

Lenke til kommentar

Neste generasjons formater vil være CD-formet uansett, så de skal selvfølgelig DVD kunne gå an å spille aventen det er i en Blue-Ray/HD-Spiller. ;)

 

Har selv undre 200 DVD-filmer (filmer som blir kjøpt for å ses om og om igjen ikke ligge på hylla og støve) og synes at det ikke er så lite jeg så "Master D" du må ikke føle deg mobbet. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Har selv undre 200 DVD-filmer (filmer som blir kjøpt for å ses om og om igjen ikke ligge på hylla og støve) og synes at det ikke er så lite jeg så "Master D" du må ikke føle deg mobbet. :)

Nå er jo faktum det at selv om man ser hver DVD-film 1 gang i året, så står de allikevel og samler støv i hylla resten av tiden (om man ikke er flink og tørke støv da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...