Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njål er han karen du ser på Norge-Rundt: "Jau, eg har innreia eiga kinosal i stabburet ute ved storgarden."

:D

 

Tenk hvis huset til Njål, Manx eller _crs_ brenner ned med alle filmene inni. Da ryker forsikringsselskapet...

 

Ja, og vi griner. Også begynner vi på nytt.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Planlegger et stort VHS bål i nær fremtid....for å markere slutten på gammeldags teknologi og fryktelig mange bortkastede penger.

Pengene er ikke bortkastede hvis du ikke brenner dem opp. Send dem til meg heller.

Lenke til kommentar
Noen bra da? Gi de til meg istedefor!  :dribble:

NO WAY.....de skal brenne i helvete! ALLE SAMMEN! :!:

ok, får vel støtte deg da :cry:

 

 

:p

 

 

Edit: men helst særiøst, hvis det er noen gode tittler så send meg en PM. Betaler gledlig porto + tips ;)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
ok, får vel støtte deg da :cry:

Edit: men helst særiøst, hvis det er noen gode tittler så send meg en PM. Betaler gledlig porto + tips ;)

Hvorfor det? De fleste butikker selger jo VHS'er for bare 10 kroner filmen. Mye billigere å bare gå og plukke opp titlene der(hvis du absolutt har lyst på VHS :whistle: ).

Glem det hele og brenn dem du. Fant ut at jeg heller vi ha en bra DVD i deilig kvalitet, enn 5 VHS i craphole kvalitet. :!:

Lenke til kommentar

Snevet off-topic, men......

Det jeg egentlig prøver å si: Faen ta deg!
91

Takk! :thumbup:

kjøpt inn anlegg til 2,3 millioner kroner

Neh. Så mye er det ikke, men hvis du regner sammen utstyr til avspilling/visning og software (inkl laserdiscer, LPer, CDer og DVDer) er vel ikke totalen for hardware og software så veldig langt unna hverandre.

Njål er han karen du ser på Norge-Rundt

Tror jeg ikke. Stå fram på tv med mye stash = øke sjansene for ubedt besøk når jeg ikke er hjemme veldig mye. En bekjent av meg opplevde det. :p

 

Hva slags utstyr bruker du til å få en fin filmopplevelse da, må jeg til å spørre?

Meridian G91 DVD-spiller

Meridian G68AXV pre/pro

Meridian 558 poweramp

Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller

Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, DefTech sub (i påvente av ny på bestilling)

Runco DTV-940 CRT-prosjektor/Panasonic 36WS tv alt avhengig av situasjon/hva som skal sees

Stax Omega II hodetelefoner når det passer best

Lenke til kommentar
Meridian G91 DVD-spiller

Meridian G68AXV pre/pro

Meridian 558 poweramp

Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller

Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, DefTech sub (i påvente av ny på bestilling)

Runco DTV-940 CRT-prosjektor/Panasonic 36WS tv alt avhengig av situasjon/hva som skal sees

Stax Omega II hodetelefoner når det passer best

Ser ut som om du har brukt litt på HW også, ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...