Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Her er det jeg har av film:

Min samling så langt.

Pent, mye bra der. Men du mangler 3 filmer med Jason (Hvorfor er det ingen smilies med hocky-maske? :D )

Jo takk for det ;)

Men hvilke Jason-filmer mangler jeg bortsett fra Jason X?

Har de 9 første + Freddy Vs Jason.

Leste litt fort ser jeg, mangler bare en. Har alle selv, moro med Jason :w00t:

Puh... Trodde det var noen jeg ikke viste om.

Jason er KONGEN. Dabbet litt av de i siste filmene, men var tilbake for fullt i Freddy Vs Jason.

 

Fått med deg at det muligens kommer en Micheal Meyer Vs Pinhead film? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er det jeg har av film:

Min samling så langt.

Pent, mye bra der. Men du mangler 3 filmer med Jason (Hvorfor er det ingen smilies med hocky-maske? :D )

Jo takk for det ;)

Men hvilke Jason-filmer mangler jeg bortsett fra Jason X?

Har de 9 første + Freddy Vs Jason.

Leste litt fort ser jeg, mangler bare en. Har alle selv, moro med Jason :w00t:

Puh... Trodde det var noen jeg ikke viste om.

Jason er KONGEN. Dabbet litt av de i siste filmene, men var tilbake for fullt i Freddy Vs Jason.

 

Fått med deg at det muligens kommer en Micheal Meyer Vs Pinhead film? :w00t:

Det går fryktlig mange rykter om en oppfølger til F vs. J.

 

Freddy vs. Jason vs. Ash (Fra Evil Dead)

Freddy vs. Jason vs. Mike Myers (halloween)

Freddy vs. Jason vs. Chucky (Child's Play)

 

Og selvfølgelig denne Freddy vs. Jason vs. Ash vs. Mike Myers vs. Chucky :D

 

Jason X er ikke den beste men er heller ikke den dårligste filmen, det er fremdeles nr. 8 som er dårligst. Fvs.J var konge gleder meg til en oppfølger.

Lenke til kommentar
Det går fryktlig mange rykter om en oppfølger til F vs. J.

 

Freddy vs. Jason vs. Ash (Fra Evil Dead)

Freddy vs. Jason vs. Mike Myers (halloween)

Freddy vs. Jason vs. Chucky (Child's Play)

 

Og selvfølgelig denne Freddy vs. Jason vs. Ash vs. Mike Myers vs. Chucky :D

 

Jason X er ikke den beste men er heller ikke den dårligste filmen, det er fremdeles nr. 8 som er dårligst. Fvs.J var konge gleder meg til en oppfølger.

Bare de lager noe BRA med Pinhead så er jeg fornøyd. De siste Hallraiser filmene har jo sugd skikkelig.

Men hadde vært morsomt å dra Ash inn i det hele. Så kunne kanskje 3DRealms ha stjælt noen nye quoter så de kunne blitt ferdig med det nye Duke Nukem....

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke noen DVD filmer.

Men jeg vet ikke om jeg skal nevne hvor mange DivX filmer jeg har. hehe. Men jeg kan vel si at jeg nærmer meg 800 stk snart.

Nei, jeg ser ikke filmene på pc. Jeg ser dem på en DVD spiller som også tar divx og xvid format.

En ganske genial sak. Kan kjøpes på www.mpx.no :D

Lenke til kommentar

Joda, DivX filmer er lett tilgjengelig på nett og man kan spare store penger på å laste dem ned fremfor å kjøpe filmene.

Man trenger jo ikke en stasjonær DivX spiller for å se dem heller, kan jo bare bruke en kabel fra PC til Tv. Men mangler jo da komfort med fjernkontroll o.l.

 

Som det er nevnt så er kvaliteten på DivX filmene varierende, men for meg betyr ikke dette så mye.

Den aller størst ulempen er utvilsomt at man ikke får norsk teksting på filmene. Ved fravær av norsk tekst så må ihvertfall jeg anstrenge meg litt mere for å få med meg dialogen, og noe av filmopplevelsen forsvinner.

Lenke til kommentar
Den aller størst ulempen er utvilsomt at man ikke får norsk teksting på filmene.  Ved fravær av norsk tekst så må ihvertfall jeg anstrenge meg litt mere for å få med meg dialogen, og noe av filmopplevelsen forsvinner.

http://www.subtitles.cz/en/default.asp?show=demo

 

edit: Her er det teksting på de fleste språk, og jeg tenker at norsk tekst finnes til de fleste populære filmer. Fant i allefall alle 3 ringenes herre filmene når jeg testet.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
En ganske genial sak. Kan kjøpes på www.mpx.no :D

Genial sak kanskje, men xvid/divx har jo dårlig billedkvalitet i forhold til dvd (Ja, jeg bruker begge deler heh).

 

Ser ganske tåpelig ut med divx på lerret :p

Vil ikke si at det er noen dårligere kvalitet på filmene. :p

I vertfall ikke hos meg da. Har jeg en film med dårlig kvalitet så bare kaster jeg den, ellers sletter den.

 

Men vi skal vel ikke snakke så veldig mye om WaReZ her :p

Lenke til kommentar
Vil ikke si at det er noen dårligere kvalitet på filmene. :p

I vertfall ikke hos meg da. Har jeg en film med dårlig kvalitet så bare kaster jeg den, ellers sletter den.

 

Men vi skal vel ikke snakke så veldig mye om WaReZ her :p

Dårligere kvalitet er det uansett. Det er ikke noe magisk ved Divx/Xvid, og det vises på billedkvaliteten. Hvis du ikke greier å se det så er det jo fint for deg heh :)

 

Hvem har snakket om Warez? Har laget Divx'er av en del av filmene mine jeg, og kvaliteten er merkbart dårligere (det er ikke direkte dårlig, men det er for dårlig etter min smak).

Lenke til kommentar
Joda, DivX filmer er lett tilgjengelig på nett og man kan spare store penger på å laste dem ned fremfor å kjøpe filmene.

Man trenger jo ikke en stasjonær DivX spiller for å se dem heller, kan jo bare bruke en kabel fra PC til Tv. Men mangler jo da komfort med fjernkontroll o.l.

.....

Går jo an å få seg ein fjernkontroll til PCen for under 90,-.. sjekk her,

- link -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...