Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
65, alle skaffet etter jul, håpløs (u)vane med å stikke på Free Record Shop mens jeg veneter på bussen...

Har den samme dårlige vanen, kjeder meg gå inn på play.com å begynner å titte. Siden tirsdag 15 filmer...

Haha. Men så er ikke du akkurat normal når det gjelder å kjøpe filmer :roll: Min samling har steget fra 120 til 124 filmer i dag. Føler meg ganske fornøyd med dagens kjøp ;)

Lenke til kommentar
65, alle skaffet etter jul, håpløs (u)vane med å stikke på Free Record Shop mens jeg veneter på bussen...

Har den samme dårlige vanen, kjeder meg gå inn på play.com å begynner å titte. Siden tirsdag 15 filmer...

Haha. Men så er ikke du akkurat normal når det gjelder å kjøpe filmer :roll: Min samling har steget fra 120 til 124 filmer i dag. Føler meg ganske fornøyd med dagens kjøp ;)

Normalitet er relativt :whistle:

 

 

Steg plutselig til 68 filmer her nå.

Lenke til kommentar
Har sannsynligvis en rundt 189 om jeg ikke tar feil. Noen som vet om gode nettsider jeg kan laste trailere til filmer, helst gamle og nye. Vet allerede om apple/trailers, så denne kan skippes. :)

Du kan finne trailere via IMDb.com. Klikk deg inn på filmen du har lyst å se trailer til. I slutten av Plot Outline: står det (view trailer). :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...