Gå til innhold

North London Derby, Arsenal - Tottenham, søndag 08.11 kl 17:00


Anbefalte innlegg

 

Vi har dybde i stallen. Problemet er bare at vi har helvetes mange skader.

 

Spillere ute med skade: 

 

Bellerin, Ramsey, Rosicky, Wilshere, Chamberlain, Welbeck og Walcott.

 

Så vi har dybde, men bare når vi ikke har skader? Lol, not much a depth then, is it?

 

 

 

 

 

 

Özil og Alexis er jo helt ferdige. Hvorfor i helvette spilte de hele kampen mot Bayern? -.-

Fordi vi ikke har dybde i stallen. None.

Vi har dybde i stallen. Problemet er bare at vi har helvetes mange skader.

 

Spillere ute med skade:

 

Bellerin, Ramsey, Rosicky, Wilshere, Chamberlain, Welbeck og Walcott.

Med den faktoren i bildet har vi jo ikke dybde i stallen. Skadene skjer hvert år og man vet det er på tide å bytte dekk på bilen da vi må stille med halve laget ute.

 

 

Med deres logikk så skulle vi hatt 8 midtbanespillere, 3 backer, 6 midtstoppere, 4-5 spisser, 6 kantspillere osv?

 

Dere må skjønne at det er ganske uheldig når man har 4-5 skader samtidig på et område (midtbanen) eller på kantene f.eks?

 

Vi har veldig uhell med skadene samtidig som vi er litt naive når det gjelder å tro at spillere som Wilshere og Walcott skal holde seg skadefrie, men vi er latterlig uheldige på skadefronten mener nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjipt å ikke få med seg 3 poeng. Vært jævlig digg å ledet tabellen.. Men men.

Like mange poeng som City, det må da være godkjent.

 

 

Denne sesongen er vår beste sjanse til å vinne gullet med tanke på at Chelsea, United og Liverpool ikke spiller bra om dagen. Vår eneste store utfordrer er City og da kunne vi virkelig trengt den ledelsen på 2 poeng.

Lenke til kommentar

Med deres logikk så skulle vi hatt 8 midtbanespillere, 3 backer, 6 midtstoppere, 4-5 spisser, 6 kantspillere osv?

 

Dere må skjønne at det er ganske uheldig når man har 4-5 skader samtidig på et område (midtbanen) eller på kantene f.eks?

 

Vi har veldig uhell med skadene samtidig som vi er litt naive når det gjelder å tro at spillere som Wilshere og Walcott skal holde seg skadefrie, men vi er latterlig uheldige på skadefronten mener nå jeg.

Poenget mitt er at vi ikke har reell dybde i stallen. På papiret ja, men i praksis nei. Vi har snakket om skadeproblematikk i alle år uten å løse det og det er en grunn til at vi topper skadestatistikkene i den grad vi gjør. Det er ikke antallet spillere, men hvorfor disse er så utsatte.

 

Jeg er ikke enig i at det er uflaks. Jeg blir i hvertfall ikke overrasket over skadene og i det omfanget det skjer. Når dette gjentar seg i en årrekke er det egentlig ikke lov å skylde på uflaks lenger. Stor forekomst over lang tid er en alarm om noe som ikke fungerer.

 

Vinner vi PL i år har vi vært ute av CL og alle cuper en god stund. Vi har ikke sjans til å kjempe i fire ulike turneringer uten å bøte for det. Får vi spille PL-fotball med lengre pauser i mellom og tid til restitusjon er jeg enig i at laget har strenger å spille på.

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...