Gå til innhold

Popcorntime er lagt ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fordømte filmbransje som aldri kan godta at teknologien har utviklet siden 1998. Hadde de laget en lovlig nettside hvor de tilbød alt av film og serier hadde aldri disse problemene oppstått.

 

http://www.amazon.com/:)

Gikk til Amazon.com og prøvde å kjøpe nyeste sesong av The Simpsons. Fikk feilmelding om at jeg måtte ha kreditkort fra en Amerikansk bank for å kunne kjøpe den.

Om du faktisk har et lovlig alternativ jeg kan bruke vil jeg gjerne benytte meg av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utvalget av lovlige tilbud utenfor USA er ekstremt dårlige. For meg betyr det bare at jeg spiller i stedet for å se på tv. Håper de nye app-enablede streamingboksene som nå kommer gjør at det blir mulig å betale for innhold også her.

 

Drømmen min er en Discovery-app som gir meg alt innhold rett på tven til en grei pris pr. episode.

Endret av Audun_K
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært enklere med kun én tjeneste til 99,- måneden som ga deg tilgang på alt?

Hva får deg til å tro at en tjeneste som hadde hatt alt bare ville ha kostet 99 kroner i måneden? Med såpass mye innhold ville jo prisen fort blitt flere hundrelapper i måneden. Dessuten ville det jo ikke vært noe konkurranse i markedet, og da kunne prisen fort steget mye mer. Folk betaler jo i dyre dommer for TV-pakker, å tro at en strømmetjeneste som hadde hatt alt ville ha kostet 99,-/mnd er i beste fall naivt.

 

At det hadde vært enkelt å ha alt i én tjeneste er jo klart, men jeg tror ikke det ville vært like billig som de enkelte tjenestene i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

*snip*

Dette er fire forskjellige abonnementer som må betales månedlig.

- Netflix: 99,- måneden.

- HBO: 79,- måneden.

- Crunchyroll: $6,95 måneden ~ 59,- måneden.

- Spotify: 99,- måneden.

Dette er en total på 336,- måneden som til tider knapt brukes (med unntak av Spotify).

Hadde det ikke vært enklere med kun én tjeneste til 99,- måneden som ga deg tilgang på alt?

 

 

Så siden man trenger 336,- i måneden for å få et så godt utvalg som er ønskelig så bør det bare koste 99,- hvis man slår dem sammen? Den logikken henger ikke på greip synes jeg.

 

Edit; Ble en liten edit :p

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt har brukt popcorntime, når Showbox er mye bedre. Bedre utvalg, raskere buffring. Enkelt og fibt grensesnitt. Kombiner med allcast og en chromecast, så er det helt perfekt

 

Kan jo tenkes at ikke alle er i besittelse av en Android enhet og en Chromecast.

Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt har brukt popcorntime, når Showbox er mye bedre. Bedre utvalg, raskere buffring. Enkelt og fibt grensesnitt. Kombiner med allcast og en chromecast, så er det helt perfekt

 

Kan jo tenkes at ikke alle er i besittelse av en Android enhet og en Chromecast.

Det er sant. Men for oss som har det, fungerer det supert

Lenke til kommentar

Det tar nok ikke lange tida før Peanut-time eller lignende dukker opp.

 

Håper virkelig foranledningen blir offentliggjort i detalj så alle kan se hvem som presser og hvordan.

 

Det er vel sannsynligvis rettighetshaverne tror du ikke det, det er vel neppe populært hos dem med alle disse snylterne?

Lenke til kommentar

Fordømte filmbransje som aldri kan godta at teknologien har utviklet siden 1998. Hadde de laget en lovlig nettside hvor de tilbød alt av film og serier hadde aldri disse problemene oppstått.

Kanskje det ikke er en selvfølge at du skal ha tilgang til alt du måtte ønske fra en nettside? Helst skulle den nettsiden vært tilnærmet gratis også. Ikke sant? Jeg tror vi skal være glad filmbransjen enda gidder å satse mye penger på film når slike fordømte snyltere får drive på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fordømte filmbransje som aldri kan godta at teknologien har utviklet siden 1998. Hadde de laget en lovlig nettside hvor de tilbød alt av film og serier hadde aldri disse problemene oppstått.

 

http://www.amazon.com/ :)

Gikk til Amazon.com og prøvde å kjøpe nyeste sesong av The Simpsons. Fikk feilmelding om at jeg måtte ha kreditkort fra en Amerikansk bank for å kunne kjøpe den.

Om du faktisk har et lovlig alternativ jeg kan bruke vil jeg gjerne benytte meg av det.

 

 

Har brukt mitt norske bankkort på Amazon i årevis, så ikke vet jeg hva du gjør feil.

Lenke til kommentar

 

 

 

Fordømte filmbransje som aldri kan godta at teknologien har utviklet siden 1998. Hadde de laget en lovlig nettside hvor de tilbød alt av film og serier hadde aldri disse problemene oppstått.

 

http://www.amazon.com/ :)

Gikk til Amazon.com og prøvde å kjøpe nyeste sesong av The Simpsons. Fikk feilmelding om at jeg måtte ha kreditkort fra en Amerikansk bank for å kunne kjøpe den.

Om du faktisk har et lovlig alternativ jeg kan bruke vil jeg gjerne benytte meg av det.

 

 

Har brukt mitt norske bankkort på Amazon i årevis, så ikke vet jeg hva du gjør feil.

 

 

Er ikke det på linje med å svare påstanden "du må ha amerikansk adresse for å kjøpe produkt X på amazon" med "jeg har kjøpt produkter på amazon med norsk adresse i årevis?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...