Gå til innhold

Popcorntime er lagt ned


Anbefalte innlegg

Dette har sikkert blitt nevnt før, men popcorn-time er ingen unik software. Det eneste programmet gjør er å koble trackere og laster ned torrents på en måte som muliggjør streaming. Den interne programvaren fungerer forøvrig akkurat som før, det eneste programmet ikke gjør lengre er å følge trackere. Det kan du gjøre selv, eller ta fatt i en guide på hvordan dette gjøres automatisk. Dropp en magnet-link i programmet, og vips: Programmet gjør akkurat som før "nedstenging".

 

Du kan ikke bare "stenge ned et program" via en server, når det eneste programmet gjør er å behandle trackere og pakkedata.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Fordømte filmbransje som aldri kan godta at teknologien har utviklet siden 1998. Hadde de laget en lovlig nettside hvor de tilbød alt av film og serier hadde aldri disse problemene oppstått.

 

http://www.amazon.com/ :)

Gikk til Amazon.com og prøvde å kjøpe nyeste sesong av The Simpsons. Fikk feilmelding om at jeg måtte ha kreditkort fra en Amerikansk bank for å kunne kjøpe den.

Om du faktisk har et lovlig alternativ jeg kan bruke vil jeg gjerne benytte meg av det.

 

 

Har brukt mitt norske bankkort på Amazon i årevis, så ikke vet jeg hva du gjør feil.

 

Det er da nok av varer som ligger ute på Amazon som ikke selges til Norge. Spesielt innen elektronikk.

 

 

Vet det, men dette er en artikkel om filmer er det ikke?

 

Og TV-serier. TV-serier som kun publiseres i digitalt format kan ikke kjøpes på Amazon med mindre du har et amerikansk kredittkort, VPN og muligens en amerikansk adresse. Mange TV-serier (som Simpsons) publiseres ikke i fysisk format og kan derfor ikke kjøpes via Amazon. Det er heller ingen norske aktører som tilbyr dette slik at det er et vakuum i tjenestetilbudet. Jeg har påpeket dette flere ganger og det er enkelt nok å sjekke selv da jeg har opppgitt ganske konkret hva dette gjelder.

 

Om du har noen forslag til en lovlig tjeneste er jeg som sagt svært interessert.

 

 

Er vel bare å lage seg en amerikansk itunes konto og kjøpe der.

 

Ja, det er bare å lage seg en falsk konto, registrert med falsk adresse og bruke eBay til å kjøpe gavekort for iTunes fra tredjepartstilbydere fra eBay for å betale for produkter og så kan jeg kjøpe produkter.

 

Det er noe feil når vi er nødt til å benytte oss av hull i systemet, bruke falsk identitet og betale for noe i to ledd. Dette strider i mot vilkårene til Apple så vi har heller ingen rettigheter om noe skulle gå feil på grunn av endringer i systemet.

 

Takk for forslaget, men jeg synes ikke dette er en passende løsning for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...