Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sikker på det?

hver deltaker kan jo kjøpe 5 billetter @j--.

Og hva skjer når alle fem kompisene stiller seg i kø, og en kjøper billetter for alle? Da er det 4 stykk som opptar plasser i køen, som ikke skal ha billett.

Det har vel alltid vært sånn at de som er interessert i billett får tak i, selv om de kanskje må vente til ett par uker før arrangementet. Det handler om å stå på, og ikke gi opp håpet-

• Liker 2

800 og han andre i gjengene 500. Da ble det TG for 16 år på rad. :)

Yeah! Første gangen i 2001, hvis jeg ikke regner feil? Slår deg med ett år, da :b

:D ! Det stemmer, han ene som jeg har dratt med slår meg med to år, første gangen hans var i 99. Min i 01 og jeg koser meg med å se på itavisen.no repotasje fra 2001 hvor jeg som liten pjokk vinker i vei til kameramannen som går forbi oss. Hyggelig å "møte" en annen veteran. 

Jeg ligger som 1500 nå, og så at det var igjen 1800 eller noe. Sier seg selv at det ikke går opp da. Meeen, jeg får andre til å kjøpe, det er ikke noe stress. Tenker mer på de som ikke har venner lenger fram i køen.

Er forsåvidt enig i at det er et urettferdig system. Før i tida var det først til mølla, men da kræsja sidene hele tida. Jeg husker jeg satt i over åtte timer og refresha før jeg kom igjennom. Slitsomt :b

Hadde jeg vist dette kunne jeg kjøpt én til i solidaritet. Men jeg la ut for min bestevenn som er 100% blakk slik at han kan bestemme seg til billetten må returneres. Førstemann som ønsker å backup (ved forbehold at han ikke drar, som er svært sannsynlig) kan bare sitere meg så har jeg det i bakhodet.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...