Gå til innhold

Har feminismen gått for langt når kvinner gror penis?


Anbefalte innlegg

Ja, eller forstørret klitoris da..

 

Norske kvinner, gjerne høyt utdannede med barn som er besatt av trening og muskler (typisk feministen) tar anabole steroider, sliter med angst, depresjon og forstørret klitoris. 

 

Skal vi ikke alle bare ta og roe ned littegran nå? Skal vi si det sånn? Puste litt med magen, ta noen skritt tilbake. Yoga husker jeg var greia før..vi kunne stoppa der. Også kan folk selv velge om de skal ta 7 år med meningsløs utdannelse, føde 3 barn, jobbe 10 timeri døgnet, ha kropp som en gresk gud..istedenfor å konstant bli bombardert med at disse tingene er det viktige i livet! Ja,og btw..se ungen din 1 time i døgnet fordi den oppdras i den statlige institusjon.

 

Nå må finne tilbake til litt mer sunne verdier og holdninger folkens. Dette begynner å bli patetisk. Snart finner vi vel ut at menn som har tatt for mye husarbeid får mindre penis. (forskning viser i hvert fall at testosteronnivået synker hos menn som har fått barn) Resultatet blir kanskje feministenes våteste og deiligste feberdrøm - nemlig muskulløse bartekvinner med 10cm klitoris og menn med 10cm innovertiss. ENDELIG kan kvinnen ligge oppå og penetrere mannen..

 

(Se bort i fra det siste der, det var bare min personlige fantasi)

 

 

Oops! Glemte link til den vitenskapelige tidsskriften Dagbladet!

 

http://www.dagbladet.no/2015/10/07/kultur/debatt/meninger/kronikk/fitness/41372542/

Endret av Capitalist/Minimalist
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så mye du skriver om at utlendinger/ innvandrere (muslimer (?)) kommer til å ta over landet vårt (og Sverige) innen få år så er ikke dette noe problem. De fleste som kommer hit har et helt annet syn på kvinner og deres rettigheter og når de "tar over landet" så kan feministene ta seg en bolle. Et innvandrerparti som får 51% av stemmene vil da fjerne stemmeretten til kvinner og nekte dem å jobbe da dette er mannens ansvar. Kvinnene må da bli hjemme og ta vare på barna og får portforbud etter klokka 18.00, eneste de får lov til å gjøre ute i samfunnet er å handle mat, kanskje de får lov å jobbe i hagen hvis de er heldige.

 

Så når innvandringsbølgen kommer langt nok og de bikker 51% så er det greit, tilbake til 1892(,5). Blir flott! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

@ 13:18; Når man ser på hvor mye fra science-fiction som har blitt en realitet så er det ikke så sprøtt og idiotisk. Jeg tror faktisk at det er en relativt stor sjanse for at akkurat det du skriver kommer til å skje. Jeg tror samfunnet hadde blitt mer stabilt hvis noe slik skjer.

 

Misforstå meg rett, jeg tror ikke det skjer i overimorgen, kanskje 4-5-600 år frem i tid eller mer :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mye du skriver om at utlendinger/ innvandrere (muslimer (?)) kommer til å ta over landet vårt (og Sverige) innen få år så er ikke dette noe problem. De fleste som kommer hit har et helt annet syn på kvinner og deres rettigheter og når de "tar over landet" så kan feministene ta seg en bolle. Et innvandrerparti som får 51% av stemmene vil da fjerne stemmeretten til kvinner og nekte dem å jobbe da dette er mannens ansvar. Kvinnene må da bli hjemme og ta vare på barna og får portforbud etter klokka 18.00, eneste de får lov til å gjøre ute i samfunnet er å handle mat, kanskje de får lov å jobbe i hagen hvis de er heldige.

 

Så når innvandringsbølgen kommer langt nok og de bikker 51% så er det greit, tilbake til 1892(,5). Blir flott! :)

 

OK..så hva tror DU da? 

 

Alternativ 1: Feministene tar av og gror penis fordi innvandringshysteriet/skrekken ikke er reell

Alternativ 2: Feministene tar ikke av fordi innvandringsskrekken ER reell og vi vil ha sharia innen 20 år

 

Hva tror DU? :)

Sånn istedenfor å bare latterliggjøre ;)

Lenke til kommentar

OK..så hva tror DU da? 

 

Alternativ 1: Feministene tar av og gror penis fordi innvandringshysteriet/skrekken ikke er reell

Alternativ 2: Feministene tar ikke av fordi innvandringsskrekken ER reell og vi vil ha sharia innen 20 år

 

Hva tror DU? :)

Sånn istedenfor å bare latterliggjøre ;)

 

 

Jeg latterliggjør ikke, jeg skrev om et reèlt scenario, hvis du er så sensitiv at du føler at det er latterliggjøring så får du ta det på din kappe. Forresten så latterliggjør du masse folk som ikke har samme meninger som deg, jeg har lest litt i trådene du har startet skjønner du ;)

 

Det du skriver om og det scenariet du beskriver er ikke reèlt og bare en sinnsyk ytterkant basert på 0,00001% av alle kvinner og feminister. Ja, noen av de er gale i hodet, men man er ikke automatisk feminist hvis man boler seg, jobber "for mye" eller ser barna sine sjelden/ lite. Feminister generellt er jordnære og har begynt å ta kampen sin til andre land enn de vestlige, der det faktisk er problemer for kvinner og/ eller i samfunnsgrupper eller strøk der det er et problem.

 

At du drar slutninger fra mer eller mindre løse luften er litt plagsomt og noe jeg er imot, men det er jo dine egne tanker og meninger og de skal du få lov til å ha. Jeg klager ikke på det "fornuftige" du skriver, du har mange bra meninger også og tar opp reèle problemstillinger innimellom:)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Ja, eller forstørret klitoris da..

 

Norske kvinner, gjerne høyt utdannede med barn som er besatt av trening og muskler (typisk feministen) tar anabole steroider, sliter med angst, depresjon og forstørret klitoris. 

 

Skal vi ikke alle bare ta og roe ned littegran nå? Skal vi si det sånn? Puste litt med magen, ta noen skritt tilbake. Yoga husker jeg var greia før..vi kunne stoppa der. Også kan folk selv velge om de skal ta 7 år med meningsløs utdannelse, føde 3 barn, jobbe 10 timeri døgnet, ha kropp som en gresk gud..istedenfor å konstant bli bombardert med at disse tingene er det viktige i livet! Ja,og btw..se ungen din 1 time i døgnet fordi den oppdras i den statlige institusjon.

 

Nå må finne tilbake til litt mer sunne verdier og holdninger folkens. Dette begynner å bli patetisk. Snart finner vi vel ut at menn som har tatt for mye husarbeid får mindre penis. (forskning viser i hvert fall at testosteronnivået synker hos menn som har fått barn) Resultatet blir kanskje feministenes våteste og deiligste feberdrøm - nemlig muskulløse bartekvinner med 10cm klitoris og menn med 10cm innovertiss. ENDELIG kan kvinnen ligge oppå og penetrere mannen..

 

 

Jo flere av dine innlegg eg leser jo mere overbevist blir eg om at du trenger profesjonell hjelp mot vrangforestillingene dine.  :innocent:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er generelt kritisk til nyfeminismen, men all of my wtf?

Hva i alle dager har det at et mikroskopisk mindretall av kvinner bruker steroider med feminisme å gjøre? At kvinner som bruker steroider kan få forstørret klitoris er da virkelig ikke noe nytt.

 

Ja, jeg skjønner ikke relevansen her selv, hva har dette liksom med feminisme å gjøre?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg er generelt kritisk til nyfeminismen, men all of my wtf?

Hva i alle dager har det at et mikroskopisk mindretall av kvinner bruker steroider med feminisme å gjøre? At kvinner som bruker steroider kan få forstørret klitoris er da virkelig ikke noe nytt.

 

Ja, jeg skjønner ikke relevansen her selv, hva har dette liksom med feminisme å gjøre?

 

AtW

 

Fitnessbølgen er et uttrykk for at kvinner vil bli som menn. Da kroppsfokus handlet om store pupper og synlige ribbein var det én ting, men når det handler om å øke yteevnen til kroppen har det gått for langt.

Lenke til kommentar

Fitnessbølgen er et uttrykk for at kvinner vil bli som menn. Da kroppsfokus handlet om store pupper og synlige ribbein var det én ting, men når det handler om å øke yteevnen til kroppen har det gått for langt.

 

Å øke yteevnen til kroppen er absolutt ikke å gå for langt, det er bare bra. Å gå for langt er å ha mest mulig muskelmasse, som i noen tilfeller faktisk senker yteevnen i forhold til vanlig godt trente mennesker.

 

Dette er å gå for langt;

 

isaac28cbig.jpg

bahrain-world-bodybuilding-championship-

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det skal du hvertfall ha, du bruker standardmetoden til å kneble meningsmotstanderene dine med.

 

 

Eg prøver ikkje å kneble noen. Eg er faktisk oppriktig bekymret for en person som helt tydelig har en virkelighetsoppfatning som ikkje har noen som helst sammenheng med kordan verden faktisk er.

 

At denne person skal klare å skjønne det, forventer eg dog ikkje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg er generelt kritisk til nyfeminismen, men all of my wtf?

Hva i alle dager har det at et mikroskopisk mindretall av kvinner bruker steroider med feminisme å gjøre? At kvinner som bruker steroider kan få forstørret klitoris er da virkelig ikke noe nytt.

 

Ja, jeg skjønner ikke relevansen her selv, hva har dette liksom med feminisme å gjøre?

 

AtW

 

 

Lurer igrunn mest på hvorfor menn får mindre og kvinner større av steroider? Noen må jo ha hatt det moro på bodybuildernes bekostning her :p

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Eg også ser noen poeng, og kan være enig i at enkelte radikale feminister går for langt. Kvinnegruppa Ottar for eksempel mener eg har en virkelighetsoppfattning som ikkje stemmer.

 

Men som eg skrev i mitt første innlegg, eg har lest flere av trådstarters innlegg, og de får meg til å lure på fyren.

 

Eg er med på å sette ting på spissen for å provosere og skape debatt. Men som min kjære gamle bestemor brukte å si, det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg haudet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...