Gå til innhold

Secret Santa 2015 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til min Secret Santa, dette er min ønskeliste:


Mann 20


 


1. Jeg samler på band T-skjorter, så T-skjorte(r ) fra


  • 3 Doors Down
  • Abandon All Ships
  • The Amity Afflitcion
  • Caliban
  • Dagoba
  • An Early Ending
  • Fit For A King
  • Genuflect
  • Hail The Villain
  • I Am Abomination
  • Jamie's Elswhere
  • Kaizers Orchestra
  • Lamb Of God
  • Machinae Supremacy
  • Nancial
  • Oh, Sleeper
  • Five Finger Death Punch
  • Papa Roach

Størrelse: Large


 


2. Jeg er også en gamer, så gavekort på Playstation Store (PS4) eller Steam. Er det et spill du spesielt vil at jeg skal teste ut, sier du i fra.


 


3. Liverpool-supporter, så gavekort på kopshop.no


 


4. Gavekort på Komplett.no hadde heller ikke vært så ille. Alltid gode tilbud der  :)


 


5. Ellers så er jeg svak for sjokolade  :p


Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Til min Secret Santa, så setter jeg opp ønskelisten min nå  :)

Mann 19 år

 

  • Litt glad i spill, så eventuelle gavekort til PSN og Steam, eller bare er SpendOn kort :)
  • Football Manager 2016
  • Harry Potter effekter (Altså ikke bøker eller filmer, da jeg selvfølgelig har dette fra før av)
  • Eventuelle Chelsea-effekter
  • ID Hair Elements Gold Paste - Tube
  • En flaske med vin, helst rødvin
  • Slips (Ikke noe sånn ordentlig fancy farger lilla etc, helst med noe mønster)

Eller alt mellom himmel og jord, spesielt tøy er ikke nødvendig da jeg er veldig kresen.

En bok kan også fungere, så lenge det er en god krim bok :)

Endret av Brandshal
Lenke til kommentar

Til min Secret Santa, her er min ønskeliste:

 

  • Arsenal-effekter (skjerf, kopp, plakater osv.)
  • PSN gavekort
  • Sjokoladenisse :xmas:

Oppfordrer deg virkelig til å bruke din kreative side hvis du ønsker det. En liten kurv e.l. med litt forskjellig ting oppi hadde også vært veldig moro å få. Setter pris på slikt, da det viser at du har lagt litt jobb inn i det :)

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Kjære SS,

 

Jeg er i det vesentlige enig med OhEasy sin ønskeliste, og jeg tar også gjerne i mot gavekort fra Komplett.no og Steam. Ellers gis du tillatelse til å stalke min Diskusjon.no-profil etter jakt på innlegg fra undertegnede som kan gi deg ideer til gave. Kreative gaver blir uansett godt mottatt!

 

Til min Secret Santa, her er min ønskeliste:

 

  • Arsenal-effekter (skjerf, kopp, plakater osv.)
  • PSN gavekort
  • Sjokoladenisse :xmas:

Oppfordrer deg virkelig til å bruke din kreative side hvis du ønsker det. En liten kurv e.l. med litt forskjellig ting oppi hadde også vært veldig moro å få. Setter pris på slikt, da det viser at du har lagt litt jobb inn i det :)

Lenke til kommentar

Dette ønsker jeg meg: (i prioritert rekkefølge)

 

1) Plast-fitte
2) Gavekort fra komplett/felleskjøpet og slikt er bra!

3) Fred på jord

4) noe man kan spise

5) Noe annet.

 

Føl deg fri til å kjøpe hva du vil. Men det som står over er viktig for meg! :)

Jeg er interessert i agronomi, pyroteknikk og mye annet rart. 

JEG HATER myke pakker. Og jeg liker ikke bøker, spill, brettspill, datautstyr som jeg ikke trenger osv.. 

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Mann, 30. Har litt allsidige interesser. I spillverden er det Fallout og BioShock som gjelder. Liker biler og ting med motor. Jobber i IT-bransjen. I klesveien går jeg stort sett i skjorte, så evt. slips og sløyfer er stas. Eller fargerike sokker som skiller seg fra resten av antrekket. Liker brettspill, matopplevelser og nerdegreier.

 

:)

Lenke til kommentar

Skriver opp noen ønsker til min Secret Santa også :)

 

Fordamperhoder til e-sigg'n. http://www.nosmoke.no/kanger-protank-3-aerotank-fordamperhode.html

E-væske, essenser fra flavour art http://www.nosmoke.no/e-sigarett-vaeske/essenser/

E-væske, baser (VG) http://www.nosmoke.no/e-sigarett-vaeske/baser/

 

Forsøker altså å slutte å røyke og e-sigarett hjelper

 

Ellers er jeg meget glad i ett glass eller 5. Så en god flaske vin, rom eller cognac er flott. Eller kanskje en karaffel til cognac'n. Dette blir vel gjerne for dyrt da :\ Nyter også sigarer, så kanskje en sigarkutter?

 

Ellers tar jeg gjerne ei pakke med .45 ACP eller 308 Win :p Hvis du har lov til slikt da - jeg driver en del med skyting. Alt ifm våpenpleie er jo flott, f.eks en flexi kammerbørste?

 

Jeg tror jeg blir fornøyd uansett jeg. I kjent stil får jo oss mannfolk knapt nok en sokk til jul, så dette blir bra uansett. (PS: Ingen sokker!).

 

Hilsen mann, 34 år. Hobby: Dykking, sjøliv, skyting (ikke jakt) og PC. Og drikking.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

mann, 35 utenpå og 12 inni, altså noe barnslig. Går nesten bare i t-skjorter 90% av året. Liker sjokkis selv om jeg har diabetes.

 

Tenker jeg kunne hatt lyst på en (eller flere?)t-skjorte som det står noe morsomt på i str. 2XL eller sjokolade/godteri man ikke finner i Norge. Tidligere år har jeg ønsket meg Oskar Sylte-brus, men slikt får jeg tak i om jeg kjører 100km :p

Lenke til kommentar

Mann 28 år.

Glad i actionfilmer og spill

Ikke så glad i bøker og musikk.

Litt mer konkret liste

The avengers age of ultron på bluray

Sånn play and charge kit til xbox one, kjedelig å skifte batterier hele tiden

Gavekort på xbox store om noe slikt finnes, eventuekt et sånn 3mnd medlemskap (12 blir vel for dyrt:P)

Sesong 4 av game of thrones på bluray

Godteri :D det kan jeg aldri få nok av, bare ikke konfekt.

Håper det var til hjelp :)

Lenke til kommentar

Kjære SS,

 

Gavekort til matbutikker finnes vel? Ihvertfall så hadde det vært perfekt for meg.  Evt en ny 72-pin connector til min kjære NES. Evt. så har du friheten til å overrraske meg ^-^

 

Er en lutfattig student som lever på ris til en 2 kroner dagen, om jeg er heldig så får jeg råd til tacokrydder slik att det smaker taco :^) 17 år. 

 

 

-Gavekort matbutikk

-72-pin connector

-Heftige nerdete t-skjorter (http://goo.gl/5FXD7X mye heftig innpå her)

-Steam gavekort (finnes dette?)

-Hvit dresskjorte (stk L, slim fit) :^)

-Overrask meg gjerne :3

-Stilige sokker! Omfg, elsker dem

Endret av Noxz
Lenke til kommentar

Hvis min nisse ikke har kjøpt gave enda skal jeg komme med en liten ønskeliste:

 

- liten reisehårføner, med minst to luftstyrker, gjerne en som kan legges sammen

- svarte skinnhansker str m (ikke semsket skinn!) Butikker som h&m og lignende har noen som ikke er alt for dyre

- hodetelefoner

- treningsskjorte/treningsgenser str m

 

Skal oppdatere posten om jeg kommer på noe mer.

 

Ellers ønsker jeg meg ikke bøker, film eller musikk.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...