Jostein76 Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Hei. Det er sikkert nokon som husker den facebook-trenden der ein skulle bade eller gi penger vin osv. Ei eg kjenner utfordra 10-12 stk. Dei som ikkje bada skulle gi ho 200 kr. Ein sa han Ikkje kunne og sa at han skulle betale. Ho som utfordra kaller eg Kari. Ikkje rett navn. Ein annan som vart utfordra sa han hadde eksamen og ville ikkje bade. Han kaller eg Ola Nordmann. Ikkje rett navn. Då kjem det ein kommentar frå ei anna at Ola då må betale Kari 200 kr ho kaller eg Mona. Eg sende melding til denne dama at dette e berre idiotisk. Så blir Kari sur på meg pga av det eg sa til Mona. Eg meiner at Kari ikkje har grunn til å bli sur. For meldinga var ikkje retta mot ho. Kva meiner de?
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Hvilken makt har noen til å kreve at andre enten bader eller betaler? Bare å droppe slike folk. 1
Bytex Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Hele greia er bare noe sinnssvakt facebook-tull..kan da ikke KREVE betaling. Kari-dama er sprøere enn en havrekjeks. Få henne ut av vennelista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå