Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huawei Norge:

 

Vi beklager, det har dessverre vært endel forsinkelser fra hovedkontoret. Vi kan ikke gi eksakt dato, men vi regner med at leverandørene skal ha den i butikk i begynnelsen av desember. VI beklager igjen for ventetiden og takker for tålmodigheten. Med vennlig hilsen Huawei
Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

Bajs. Ikke overrasket, men lurer på hva forsinkelsene skyldes. Ren flaskehals i produksjon, eller problemer med de første telefonene?

 

Irriterende når man ikke liker Apple og se at de klarer helt fint å lansere en telefon til en gitt dato og ha den tilgjengelig, mens Nexus-telefonene er case innen tragisk logistikk og kommunikasjon. Hver gang.

Lenke til kommentar

Bajs. Ikke overrasket, men lurer på hva forsinkelsene skyldes. Ren flaskehals i produksjon, eller problemer med de første telefonene?

 

Irriterende når man ikke liker Apple og se at de klarer helt fint å lansere en telefon til en gitt dato og ha den tilgjengelig, mens Nexus-telefonene er case innen tragisk logistikk og kommunikasjon. Hver gang.

 

Apple klarer og lansere til gitt dato, ja - men at de har den tilgjengelige er jeg ikke enig i. Joda, de fleste butikker som vil ha iPhone får til lansering, men har vært borti 10-20butikker som ikke får mer enn 1-5stk telefoner til lansering, og deretter er det tomt i månedsvis. (ref iPhone 5 release, f.eks, hvor flere oslobutikker ikke fikk fyldt opp før januar :( )

 

Men jeg er helt enig med deg altså - det er fortsatt bedre enn å ikke si noe som helst til kundene sine, før de spør, for femte gang... :(

Lenke til kommentar

Google har en jobb å gjøre rundt informasjon rundt en release...Hjelpes det er mye datoer og rykter ute å går!

Skjønner ikke hva du snakker om. Vi har jo bare hatt 18. oktober, "begynnelsen av november", 9. november, 11. november, "midten av november", 16. november, 18. november, 20. november og "begynnelsen av desember". Mangler fortsatt "i løpet av året", "midten av desember" og "over nyttår".

 

Sukk. Jeg måtte kjøpe Moto X Style, får håpe jeg får solgt den når 6P kommer (i 2017?).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når ikke engang de ulike skandinaviske Huawei-sidene opererer med samme dato så vet ikke jeg (Danmark: "i løbet af november måned", Sverige: "runt den 20:e november", Norge: "i begynnelsen av desember")... Vil jo tro at de skandinaviske landende er forholdsvis likt prioritert, eller? Ikke lett det her med datoer... :(

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Uansett tenker jeg at det er flere kilder å handle fra for forhandlerne også, for eksempel selger jo både Huawei og Google. Og det er kanskje ikke umulig at første leveranse allerede er borte til forhåndssalg, og at det Huawei snakker om er når den kan forventes tilgjengelig i butikk? Mange mulige varianter her i mitt hode, og jeg har funnet på alle selv for å holde et mikroskopisk håp oppe om at jeg får min 21. november slik Elkjøp ga meg beskjed om i dag tidlig ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...