Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Simkortene nå er vel multivarianter uansett. Jeg bestilte meg nytt (hvis du ber om nytt på grunn av at det gamle ikke passer, får du det som regel gratis), det var i postkassa etter to dager. Aktiverte det med en gang og bruker det som mikro nå, så skreller jeg det til nano når nye telefonen kommer.

 

Jeg har også klipt selv før, men det er så crap hvis noe går galt og du plutselig må vente en stund når du står der med ny telefon i hånda. Har også opplevd at de klipte ikke er like lett å få inn og ut av telefonen. Dårlige skills fra min side på klipping/skjæring kanskje.

Lenke til kommentar

Var og kjente litt på telefoner i dag på Elkjøp, og må si at telefoner type S6 Edge+ føles veldig store. For de med praktisk erfaring med så stor telefon, er det greit å ha den i bukselomma? Føles ikke veldig stor?

 

Vanesak :) Madammen gikk fra 4S til Z2, og selv hun som "hatet" store telefoner, har blitt vant med det. Jeg er ganske høy, så de lange buksene jeg bruker har såpass store lommer at ikke en gang en 6S+ stikker ut av toppen. Haha

 

Selvfølgelig, det er jo noe du kjenner, men jeg synes personlig ikke det er noe ubehagelig; fører heller mer til at jeg tar telefonen min ut av lommen når jeg kan, så jeg kan se på skjønnheten :cool:

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

Var og kjente litt på telefoner i dag på Elkjøp, og må si at telefoner type S6 Edge+ føles veldig store. For de med praktisk erfaring med så stor telefon, er det greit å ha den i bukselomma? Føles ikke veldig stor?

 

Jeg har idag en huawei ascend mate 7 med 6" skjerm som er bittelitt større en nexus 6p. Har lite trøbbel med bukser, de fleste jeg har har jeg ingen problem med å få telefonen nedi. Kommer aldri til å gå under 5.5". Det er herlig med stor skjerm  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjedde (som forventet) lite på Google Store i dag også... Har snakket med blant annet Lefdal, CDON, Komplett og Dustin, og de kunne alle bekrefte at de ikke hadde fått noe beskjed om forsinkelser utover den datoen de hadde (18/11). Eneste unntaket var Lefdal som opplyser om 16/11 på sine nettside, de forventet å få den inn i løpet av uken: "Vi håper den vil komme på lager i slutten av uken". CDON kunne blant annet fortelle at "Den skulle blice sendt i dag eller i morgen". Kan jo ihvertfall håpe at ting skjer svært snart selv om mange av de her inne har fått en utsatt dato... 

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Vanskelig å si med Google store synes jeg. For det første selger de vel fra lager i Nederland i motsetning til de norske forhandlerne, og for det andre er det ikke sikkert det blir noe forhåndssalg, da kunne de jo like gjerne ha åpnet opp for det med en gang.

 

Kan være at de er usikker på hvor stort antall de får, og at de ikke ønsker å selge noe nå for en leveranse i januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...