Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Nexus jeg har savna, og jeg så meg nok blind på at 6P har bedre spesifikasjoner enn 5X.

Har hele tiden vært skeptisk til størrelsen og metall-bodyen. Har ikke telling åå hvor mange ganger min gamle S6 har falt i gulvet. Flere sprekker i Gorilla 4-glasset er det også.

Det er morsomt å følge disse trådene, men synes alltid det er noen som skal hovere, være spydige og protestere på andres innlegg.

Det er litt trist :-(

Endret av lokmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går fra en Nexus 4 til Nexus 6P, så antar det blir "litt" forandring... ;) Egentlig helt utrolig hvor bra den kjører fortsatt (med Android 5.1.1). På noen områder vil jeg nesten påstå at den er like smooth som årets mobiler fra andre produsenter! :D

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Ser den med å savne Nexus. Jeg har Nexus 5 nå, og vil ha noe "nytt", så da blir 5X litt for lite forandring for min del. Den hadde nok gjort susen likevel.

 

Men etter en dagsreise med jobb i dag ble jeg igjen påminnet om viktigheten av god batteritid. Usikker på 6P, og egentlig alle nye telefoner der.

Kanskje du skal vente en generasjon da? Jeg tenker at når USB-C blir mer utbredt, vil nok 3A og quick charge være genialt for de som er på reise. 10-15 minutter lading, og vips så har man 80% batteri igjen.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra Elkjøp nå om at de dessverre ikke kunne levere før 21. november. Den forrige utsettelsesmailen jeg fikk for noen dager siden sa 25. hehe. Jeg lever i håpet!

 

Haha, snakket med en kar fra Elkjøp - han sto fortsatt på 03.12 x)

 

EDIT: Men at this point - who the fuck knows :p

Endret av Buckzie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fikk mail fra Elkjøp nå om at de dessverre ikke kunne levere før 21. november. Den forrige utsettelsesmailen jeg fikk for noen dager siden sa 25. hehe. Jeg lever i håpet!

Haha, snakket med en kar fra Elkjøp - han sto fortsatt på 03.12 x)

Jeg hadde egentlig tenkt til å holde mulighetene åpne og eventuelt avbestille og kjøpe fra Google isteden. Men de har jo tatt betalt allerede slik at det tar for lang tid å få tilbake pengene. Jeg går ned med Elkjøp-skipet nå ass. Er spent på når de faktisk klarer å sende. Jeg blir like lite overrasket om jeg får den i morgen som jeg blir hvis jeg får den i januar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fikk mail fra Elkjøp nå om at de dessverre ikke kunne levere før 21. november. Den forrige utsettelsesmailen jeg fikk for noen dager siden sa 25. hehe. Jeg lever i håpet!

Haha, snakket med en kar fra Elkjøp - han sto fortsatt på 03.12 x)

Jeg hadde egentlig tenkt til å holde mulighetene åpne og eventuelt avbestille og kjøpe fra Google isteden. Men de har jo tatt betalt allerede slik at det tar for lang tid å få tilbake pengene. Jeg går ned med Elkjøp-skipet nå ass. Er spent på når de faktisk klarer å sende. Jeg blir like lite overrasket om jeg får den i morgen som jeg blir hvis jeg får den i januar.

 

 

Jah, ser den! Er kjedlig hele denne release dritten... :(

 

Jeg går ned med Elkjøp-skipet nå ass

 

:rofl:

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

Ebay kineserne slutter aldri å overraske meg. Jeg er klar for den nye nexus 7!

 Haha! Kina ass x)

 

Klarte for øvrig og komme nær knappen "leave waitlist" - og det går ikke ann å re-enter den j*vla lista... "Not available" får jeg opp...

 

b6ffa23849f9502ee20f7fb6138a78afea5be8aa

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

 

Ebay kineserne slutter aldri å overraske meg. Jeg er klar for den nye nexus 7!

 Haha! Kina ass x)

 

Klarte for øvrig og komme nær knappen "leave waitlist" - og det går ikke ann å re-enter den j*vla lista... "Not available" får jeg opp...

 

Det er fortsatt mulig å registrere seg på venteliste her (velg din konfigurasjon først): https://store.google.com/product/nexus_6p?config&utm_source=google-com-nexus&utm_medium=index&utm_campaign=nexus-6p

 

Krise avverget. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ebay kineserne slutter aldri å overraske meg. Jeg er klar for den nye nexus 7!

 Haha! Kina ass x)

 

Klarte for øvrig og komme nær knappen "leave waitlist" - og det går ikke ann å re-enter den j*vla lista... "Not available" får jeg opp...

 

Det er fortsatt mulig å registrere seg på venteliste her (velg din konfigurasjon først): https://store.google.com/product/nexus_6p?config&utm_source=google-com-nexus&utm_medium=index&utm_campaign=nexus-6p

 

Krise avverget. ;)

 

 

Hmm, så rart! Når jeg går inn på linken, får jeg opp at "leave waitlist" som valg igjen - noe som tyder på at jeg er på waitlisten? Har sjekket alle konfigurasjoner, er på liste for alle som er tilgjengelig? Rart det står "not available"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...