Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Klarte å komme inn på ordresiden (https://store.google.com/product/nexus_6p?config&utm_source=google-com-nexus&utm_medium=index&utm_campaign=nexus-6p)

 

64GB koster 6 190,-

128GB koster 7 090,- (kun Aluminium-versjonen får 128GB i Norge)

 

Jeg går for 64GB Graphite. :)

Prisforskjellen var også bare noen hundrelapper fra 32 til 64. Så det er bra. Den er også en del billigere enn konkurrentene. Spesielt Samsung og Apple. Så håper jeg bare at dette blir den første nexus tlf som blir jevnt over veldig god. Har alltid vært en ting som ikke har vært super bra i forhold til konkurrentene. Kamera/skjermen osv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt iPhone lenge. Men denne interesserer meg veldig. Eneste problemet er at jeg får forhandler abbo gjennom jobben men da må jeg ta det gjennom operatøren og jeg tviler på at de kommer til å selge denne.

 

Litt kjipt å betale full pris når jeg kan få Fks en iPhone 6s til ca 2500 kr uten binding/nedbetaling. Men syntes den ser forbanna sexy ut.

 

Jeg vurderte også en iPhone (Gudene vet hva jeg tenkte på) men så at modellen jeg ville ha (6S Plus) ble ganske så stivt priset. Dessuten får jeg kramper av iOS. Synes de nyeste utgavene av Android har vært feiende flotte :-) Er glad for at det kom en såpass god Nexustelefon nå! :-)

Lenke til kommentar

 

Var nærmest bestemt på 5X, men 2 GB RAM er uaktuelt. Blir enten 6P, Z5 eller å vente på en tlf med SD820.

Har du vurdert Moto X Style? Jeg tror jeg går for den hvis jeg ikke får kjøpt 6P i løpet av oktober (skal reise en del i november, og trenger ny telefon før det).

 

Moto X Style hadde vært perfekt, men jeg vil ha fingersensor, lei av passord og koder på hjemskjermen. Uten fingersensor er det lite nytt dagens telefoner kan tilby meg som G3 ikke kan. Er jo greit å oppgradere for litt bedre SoC, men det er sjeldent nok til at jeg velger å kjøpe en ny telefon.

OnePlus 2 kan være aktuell :)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Huawei på face påstår den blir tilgjengelig i butikkene i begynnelsen av november.

 

AtW

Er en del i USA/UK som har fått slutten av oktober som estimert levering. Under eventen sa de at de skulle shippe i oktober, og i følge flere på Reddit har tidligere Nexus-modeller kommet et par uker raskere enn estimatet ved bestilling. Min magefølelse er rundt 15.-20. oktober i de landene som er annonsert til nå og et par uker senere for neste bølge (bl.a. Norge).

Lenke til kommentar

Det blir nok 64Gb sort på meg. Mangelen på Qi plager meg veldig, men å gå for en telefon uten ren Android etter å hatt Galaxy Nexus og Nexus 5 blir helt feil....

Jeg hadde også planer om å gå for den, men etter å ha sett en del videoer av dem heller jeg mer og mer mot aluminium. "Graphite"-fargen så ikke like bra ut der som på promo-bildene, og får nok lettere skrapemerker o.l. Pleier alltid å gå for svart/grå, blir fint med litt variasjon.

 

In other news: Google bekreftet på Reddit at 6P har siste generasjon av Samsungs AMOLED-skjermer. Vanligvis selger de bare forrige generasjon til konkurrenter. http://www.androidpolice.com/2015/09/30/confirmed-nexus-6p-has-latest-gen-samsung-amoled-panel/

Lenke til kommentar

 

 

Det blir nok 64Gb sort på meg. Mangelen på Qi plager meg veldig, men å gå for en telefon uten ren Android etter å hatt Galaxy Nexus og Nexus 5 blir helt feil....

In other news: Google bekreftet på Reddit at 6P har siste generasjon av Samsungs AMOLED-skjermer. Vanligvis selger de bare forrige generasjon til konkurrenter. http://www.androidpolice.com/2015/09/30/confirmed-nexus-6p-has-latest-gen-samsung-amoled-panel/

Denne telefonen blir jo bare bedre og bedre! ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...