Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lite eller mye?

 

Var forresten ute en tur, holdt på med snapchat da mobilen slo seg av mens det fortsatt var 35% strøm igjen på telefonen. Kom hjem og satte den på lading, gikk i dusjen og 10min senere når jeg slo på mobilen så var den ladet til 75% allerede  :hmm:

Skjedde det samme igjen nå, slo seg av når det var 40% strøm igjen. Skulle til å poste story på Snapchat mens jeg hørte på radio så kom "Shutting down" i displayet. Satte den i laderen og slo på, da var det 40% batteri igjen.

Sendt ny mail til komplett, får vel svar over helgen tenker jeg.

 

Edit(siden jeg ikke gidder dobbeltposte): Skjedde i dag igjen når jeg var ute. Omtrent samme % strøm igjen. Når den var ladet nesten fullt så testet jeg å lage story med Snapchat, da slo den ikke seg av. Rart det bare later til å skje når det er 40% strøm igjen.

 

Edit2: Skal sende inn telefonen. Regner med at Huawei bare tar en ny mobil fra skuffen sin og sender tilbake  :rofl:

Endret av Saapa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Verkstedet har ventet på deler siden forrige onsdag :(

Hvis det ikke skjer noe i morgen så må jeg kontakte de. Det står at vanlig service tid er ca. 4 dager.

Edit: De vet ikke når de får delen(e) fordi de ikke har sporing på de. Så for nok bare smøre meg med tolmodighet.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk pengene tilbake for min på fredag i forrige uke. Tok nesten tre uker fra de fikk telefonen, den "forsvant" visstnok i systemet. 

 

Men men... Klarer ikke å bestemme meg for en ny telefon. Har faktisk vært innom finn.no og titta på gamle Nexus 6P. Likte den telefonen veldig godt :/ 

Komplett sa at hvis det tok fem uker, eller hvis verkstedet visste det ville ta fem uker så hadde jeg rett til å heve kjøpet.

Etter at Conmodo skrev i saksystemet dems at jeg skal få byttet til Mate 9 Pro ringte jeg komplett og spurte om det gikk an å heve kjøpet. Svaret var da at det måtte jeg ta med de som reparerer telefonen, men at det ikke var vanlig. Så får jeg bare vente å se hva Conmodo svarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...