Gå til innhold

Jeg ble ringt av bedriften hvor jeg har søkt jobb, bør jeg ringe tilbake?


m20k

Anbefalte innlegg

I går kveld ble jeg oppringt av bedriften hvor jeg har søkt jobb. Pga. at jeg var borte på besøk og satt rundt middagsbordet, hadde jeg på lydløs. Jeg er ganske sikker på at de vil ha meg til et jobbintervju. Bør jeg ringe dem opp igjen, eller bør jeg vente til de evt. ringer tilbake? Oppdaget ikke at de hadde ringt før klokka 10 på kvelden, og jeg kunne ikke ringe tilbake så sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dei kjem sikkert til å ringe oppigjen, men det er lite lurt å være for passiv. Dersom dei har mange søkarar så kan det fort være at dei gløymer deg og heller fokuserer på dei kandidatane som dei har fått kontakt med.

 

Så det er nok inga krise at du ikkje svarte eller ringte oppigjen i dag, men det gir eit dårlig inntrykk av deg som arbeidstakar.

Lenke til kommentar

I går kveld ble jeg oppringt av bedriften hvor jeg har søkt jobb. Pga. at jeg var borte på besøk og satt rundt middagsbordet, hadde jeg på lydløs. Jeg er ganske sikker på at de vil ha meg til et jobbintervju. Bør jeg ringe dem opp igjen, eller bør jeg vente til de evt. ringer tilbake? Oppdaget ikke at de hadde ringt før klokka 10 på kvelden, og jeg kunne ikke ringe tilbake så sent.

Håper ikke, for din del- at det ikke er en jobb som innebærer å kunne fatte selvstendige beslutninger.

 

Vil du ha jobben eller ikke? Hva tror du du gjør da?

 

Jiiis... :-/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...