Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ligget med 3 forskjellige på kort tid


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

I det siste føler jeg at jeg har vært litt løs på tråden, og har ligget med 3 forskjellige fyrer på 3 uker. Den førster kom  hjem til meg en helg jeg var alene hjemm. Den andre gangen var jeg litt beruset og endte opp med en annen. Den tredje gangen derimot var jeg nesten helt borte(litt mye hjemmebrent). Kan si jeg var litt uheldig med den siste. Ville ikke ha skjedd om jeg var edru.

Greia er at jeg føler meg så løs, og er redd for at alle bare vil seg meg som en drittkjerring/hore. Jeg er egentlig  en utrolig  grei og snill jente som ikke vil andre noe vondt :ph34r:

Å komme seg over det er nok ikke et problem, bare at andre kanskje vil påminne meg om hendelsene senere.

2 av de går fortsatt på samme skole som meg.

Det jeg er dritredd for er at vennene dere eventuelt vil skrike etter meg etc. Jeg vil så absolutt ikke bli omtalt som et "felleshøl". 

...Jeg tror jeg bare skal isolere meg inne helt alene, jeg :dontgetit:

Det som er så stygt er at hvis  jeg hadde vært en gutt, er jeg sikker  på at alle ville ha sett på meg som en gud

La flaska stå! Så går det andre bra, tror nå jeg

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva folk tenker i sitt stille sinn er greit nok, men da får man holde det for seg selv.  Det gagner ingen om du sier til noen at "person X er et felleshøl", akkurat som at deg ikke ganger noen om jeg sier til noen at "person Y er en n*gger". Skjønt, er det et samfunnsmessig problem hvis store deler av befolkningen tenker på mørkhudede som "n*ggere"? Jeg antar svaret er ja. Da bør det også kunne sies at det er et samfunnsproblem hvis store deler av befolkningen tenker på jenter som har sex med mange som "felleshøl". Trådens topic er like "fjernt" som at en afrikaner skal poste her og spørre hvor lite "nigga" han må være for at det skal være akseptabelt.

Lenke til kommentar

gutter og jenter er forskjellige, og til og med som person er man forskjellig opp igjennom ulike faser av livet.

 

Noen har sex med mange når de er veldig unge, feks 16-22år (bare for å ta ett tall), og "slår seg til ro" med unger, og har "aldri" sex mer...

Bare å google "manglende sexlyst pga barn" og se hva du får opp....

 

Andre har lite sex når de er 16-22år feks, eller 16-25år, det er ikke poenget, men poenget er at de modnes seinere og kan ha mye sex seinere i livet...

Andre igjen finner seg en kjæreste og blir værende med han/hun i all tid...

 

Er ingen fasit på dette. Gjør som du vil og prøv å ikke la alle andre bry seg med det du gjør?

 

Angående hva andre synes om din tidligere sexuelle atferd:

Min eks hadde hatt ganske mange partnere tidligere. Samtidig var hun sjalu på meg... Og da tenker jeg: du får feie for din egen dør først. Hun hadde tidligere pult rundt, men jeg skulle ikke engang få se på andre damer...

Så det forholdet havarerte...

Det funker dårlig å være en jævla vaktbikkje på typen når de selv har vært løs... Sånn tenkte jeg ihvertfall. Jeg trenger ingen til å passe på meg, det klarer jeg godt selv, og trenger ihvertfall ikke å bli passa på av ett nek...

Lenke til kommentar

I det siste føler jeg at jeg har vært litt løs på tråden, og har ligget med 3 forskjellige fyrer på 3 uker. Den førster kom  hjem til meg en helg jeg var alene hjemm. Den andre gangen var jeg litt beruset og endte opp med en annen. Den tredje gangen derimot var jeg nesten helt borte(litt mye hjemmebrent). Kan si jeg var litt uheldig med den siste. Ville ikke ha skjedd om jeg var edru.

Greia er at jeg føler meg så løs, og er redd for at alle bare vil seg meg som en drittkjerring/hore. Jeg er egentlig  en utrolig  grei og snill jente som ikke vil andre noe vondt :ph34r:

Å komme seg over det er nok ikke et problem, bare at andre kanskje vil påminne meg om hendelsene senere.

2 av de går fortsatt på samme skole som meg.

Det jeg er dritredd for er at vennene dere eventuelt vil skrike etter meg etc. Jeg vil så absolutt ikke bli omtalt som et "felleshøl". 

...Jeg tror jeg bare skal isolere meg inne helt alene, jeg :dontgetit:

Det som er så stygt er at hvis  jeg hadde vært en gutt, er jeg sikker  på at alle ville ha sett på meg som en gud

 

Du utsetter deg nok for rykter bak ryggen din, uavhengig om det er rett eller ikke. Sånn er det bare, og disse ryktene går nok på at du er "løs", "billig", "felleshøl" etc., dessverre. Slik er verden.

 

Når man har sex, spesielt ubeskyttet og/eller i fylla, er oddsen alltid tilstede for å bli gravid. Dette er ingen nyhet. Jeg, personlig, tenker derfor at hvis man faktisk ikke vet hvem faren er om mensen skulle utebli og testen er positiv, så mener jeg at man har alt for lite kontroll i livet sitt.

 

Ikke alle klarer påkjenningen med å ta abort, og da er det rimelig belastende og måtte ringe rundt til tre personer og trygle om en test for å faktisk få vite hvem som er faren til barnet. Med det i tankene, så tenker jeg at tre forskjellige stykker på en måned, eller innenfor en menstruasjonssyklus, er for mye. Dette er som sagt sett ut fra en konsekvens-etisk synsvinkel, og ikke bare samleiene isolert sett.

 

En gutt ville nok forresten ikke blitt sett på som en gud, men som en rundbrenner. Det er ikke spesielt mer sjarmerende. Det viktigste er uansett at hvis du selv føler deg dårlig etter dette, så da vet du at slik adferd ikke ser ut til å være noe for deg.  :)

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

I det siste føler jeg at jeg har vært litt løs på tråden, og har ligget med 3 forskjellige fyrer på 3 uker. Den førster kom  hjem til meg en helg jeg var alene hjemm. Den andre gangen var jeg litt beruset og endte opp med en annen. Den tredje gangen derimot var jeg nesten helt borte(litt mye hjemmebrent). Kan si jeg var litt uheldig med den siste. Ville ikke ha skjedd om jeg var edru.

Greia er at jeg føler meg så løs, og er redd for at alle bare vil seg meg som en drittkjerring/hore. Jeg er egentlig  en utrolig  grei og snill jente som ikke vil andre noe vondt :ph34r:

Å komme seg over det er nok ikke et problem, bare at andre kanskje vil påminne meg om hendelsene senere.

2 av de går fortsatt på samme skole som meg.

Det jeg er dritredd for er at vennene dere eventuelt vil skrike etter meg etc. Jeg vil så absolutt ikke bli omtalt som et "felleshøl". 

...Jeg tror jeg bare skal isolere meg inne helt alene, jeg :dontgetit:

Det som er så stygt er at hvis  jeg hadde vært en gutt, er jeg sikker  på at alle ville ha sett på meg som en gud

Trøst deg med at jeg var værre en gang. Husker det var nettopp slutt mellom meg og en som jeg hadde vært i et langvarig forhold med. Han fikk seg en ny dame kjappt, mens jeg ble desperat for jeg ville også videre. Jeg lå med 4 ulike menn på en uke, og da den uken var over så begynte jeg å gråte over hvor ekkel jeg følte meg.. Jeg forstår fortsatt ikke i dag hvorfor jeg klarte det, men jeg var desperat etter å føle meg elsket og beundret... 

 

Anonymous poster hash: ea341...71a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

I alle dager, ha sex med så mange du vil. sex er naturlig og alle (de fleste) har det, hvor mange man har sex med deffinerer ikke deg som person på noe måte. ha det gøy til du finner en du vil være sammen med.

Lenke til kommentar

 

En ting jeg også lurer på: er dette noe som gutter vil bry seg mye om senere når jeg vil inngå et forhold? Altså, hvor mange jeg har ligget med?

 

Har aldri spurt noen om hvor mange de har hatt sex med tidligere. Totalt uinteressant.

 

Enig i det. Det er totalt uinteressant å vite hvor mange sexpartnere en person har hatt før. Ingen har faktisk noe med det. Jeg vil aldri gå rundt å fortelle til en type at jeg hadde fire sexpartnere på en uke fordi jeg ble desperat da eksen brøt opp og traff ny dame med en gang. Jeg gråt veldig da det gikk opp for meg hvor desperat jeg hadde vært den uken husker jeg. Men nå er det glemt. Jeg vet hvorfor jeg gjorde det, og jeg vil aldri bli så desperat at jeg vil gjøre det igjen. 

 

Jeg mener at trådstarter skal ikke tenke det som ille. Hun må tenke at jeg gjorde faktisk noe værre en gang... Tenk å ligge med 4 ulike menn på en uke. Og det gikk bare 10 timer mellom to av liggene.... Jeg følte meg ekkel... Og føler meg ekkel når jeg tenker tilbake på det.. Men jeg var i en stresset situasjon. 

 

Anonymous poster hash: ea341...71a

Lenke til kommentar

Helt ærlig, det å forbinde sex med skam er noe vi på ett eller annet vis må fjerne oss fra. Det har aldri ført noe godt med seg.

 

Hvis du oppriktig VILLE ligge med fire stykker på en uke, så er det ikke noe galt i det, og det er ingen andres business enn din egen.

 

Sex er noe av det kuleste som finnes, så enkelt er det!
(så lenge man bruker hodet litt og unngår uønskede graviditeter og spreding av kjønnssykdommer).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og så gikk det troll i ord.

 

Nei. Hvis man ikke er det man føler seg som, så er man ikke det. Da betyr det at følelsen kommer utenfra. Fra et eller annet tåpelig pubertalt bilde av "master keys and shitty locks" som er grunnen til at noen i det hele tatt kommer på ord som "felleshøl". Måten å ikke være "felleshøl" er å bestemme seg for at man selv har nøkkelen, ikke gutten, og så lenge man har kontroll på hvem som slipper inn, er antallet irrelevant.

 

Når man innser at man kontrollerer sin egen seksualitet, så trenger man ikke føle seg løs. Trådtstarters problem er selvsagt at hun ikke føler at hun har hatt den kontrollen, og der er alkoholen forklaringen. Den adferden bør hun kanskje endre om hun skal kvitte seg med følelsen av å være "løs".

 

Geir :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OT sier vel selv at hun ikke har hatt helt kontroll på hvem hun har "sluppet inn". ;-)

 

Det er også nevnt i denne tråden at hvor mange man har ligget med ikke definerer hvem man er som person. Jeg kunne ikke vært mer uenig. Det er nettopp valgene våre som definerer oss her i livet, ikke det vi sier eller tenker, enten dette gjelder seksualitet eller andre områder. Alt vi gjør definerer oss. Ord kan lyve, men handling forteller som regel sannheten.

 

I dette tilfellet forteller OT selv at de valgene hun tar i livet får konsekvenser hun ikke klarer å håndtere og det er vel derfor hun søker råd i forumet. Da er "gjør som du vil" et rimelig dårlig råd å gi. Slike tilbakemelding blir, i mine øyne, for enkelt og de er ikke forenelige med den virkeligheten hun lever i.

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om "gjør som jeg vil" er noe bedre råd. Ja, hun har åpenbart problemer med valgene hun har tatt. Spørsmålet er hvorfor hun har problemer med det. Er det fordi noen har plantet ord som "felleshøl" i hodet på henne, som om det skal være noe galt?

 

Du må gjerne fortelle hva antallet sexpartnere definerer en person som, og hvordan det ikker avhengig av øynene som ser. Om det er avhengig av øynene som ser, hvorfor skal hun la dem få lov å definere henne?

 

Det beste rådet jeg har er fortsatt å være klar i toppen når man låser opp døra.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg kan godt redegjøre litt for mitt synspunkt. :)

 

Når man ligger med flere ulike partere, spesielt personer man angrer på i ettertid, så har valgene vist at man gjør ting man ikke burde. Man bør derfor tenke over sine fremtidige handlinger, ikke for andres del, men for sin egen del.

 

Antall sexpartnere illustrerer også hvor lett man har for å utsette seg for sykdommer og graviditet med andre, og hvor høy/lav terskel man har i forhold til intime grenser. Kondomer er ikke 100% sikre. Høyere antall partnere øker, logisk nok, risikoen for sykdommer. Dette er likevel bare toppen av isfjellet. Det er mange andre omstendigheter som er også medvirkende.

 

Kjenner man personene man ligger med? Ligger man med nye partnere hver uke? Beskytter man seg? Skjer det utelukkende i fylla? Dette er bare noen eksempler.

 

Hvis man ligger rundt med fremmede uten å beskytte seg, så illustrerer valgene at man er en person som ikke evner å ta vare på seg selv. Man utsetter seg for fare på utallige nivåer og i et langsiktig perspektiv. Denne faren stoppes dog ikke av en kondom alene. Det å bli med fremmede menn hjem, spesielt i fylla, er noe av det tåpeligste jeg kan tenke meg. Man ikke hva man utsetter seg selv for eller hva man kan ha i vente. Hvor mange voldtekter skal skje på denne planeten før dette begynner å synke inn hos unge jenter/kvinner? Det verste av alt er faktisk at de fleste voldtekter likevel skjer med personer man faktisk kjenner fra før, å skepsisen bør være tilstede over hele linja. Denne "gjør som du vil"-mentaliteten og "det er bare sex"-holdningen ligger til grunn for mange voldtekter i beruset tilstand.

 

Har man mange seksualpartnere, så tilsier sannsynligheten at dette skjer i helgefylla og i omstendigheter der vurderingsevnen er nedsatt. Man evner derfor dårligere å ta vare på seg selv og man kan fort glemme å beskytte seg. Statistikker over uønskede graviditeter og økning i kjønnssykdommer her til lands viser at det ofte er tilfellet. Mennesker som "gjør som de vil" og ligger rundt finner seg som regel andre "gjør som du vil"-mennesker, deretter forteller statistikken resten. Hvorfor skulle noen som holder litt tilbake pga av disse risikoene ønske å inngå en intim relasjon med de som tilhører risiko-gruppen?

 

På samme tid, så kan man også ha bakhodet at en person som har en høyere terskel for å hoppe til sengs med noen når de er singel, også vil ha den samme høye terskelen om sjansen for utroskap skulle by seg i et forhold. Det betyr ikke at alle med mange partnere bak seg er utro, men man kan ta med i vurderingen hvis noen har få partnere bak seg, så er ikke denne personen den første til å hoppe til køys med gud og hvermann hvis sjansen byr seg.

 

Det bunner derfor ut i om man vet hva man holder på med og om man tar vare på seg selv. Antall sexpartnere er derfor ikke, på langt nær, en avgjørende faktor alene for å kunne definere en person, men man kan få en god pekepinne på at her bør man være litt forsiktig hvis man skal trå over intimgrensen eller velge en partner man kan stole på.

 

Dette er bare et lite utvalg av tanker som slår meg i farten. Folk skal få gjøre som de vil, men ikke forvent at andre skal ha samme tanker og holdninger om det i ettertid som en selv har. Det er ikke all adferd som er "god reklame" for en selv. Det ligger ofte flere vurderinger i bunnen enn at noen bare er et "ekkelt felleshøl", som f.eks. både kjønnssykdommer, evnen til å ta vare på seg selv og utroskap. Vi ser ikke andres intensjoner, motiver, vurderinger og baktanker. Alt vi med sikkerhet vet er hvilke valg de har tatt.

 

Det å ligge rundt kan derfor komme i konflikt med andres ønsker og krav til en partner, med mindre de selvfølgelig bare ønsker seg et knull. Da har man, med andre ord, satt standarden selv ved vise at det er den "lett knull"-kategorien man har en tendens til å tilhøre. 

 

Håper dette illustrerte noenlunde hvorfor jeg mener det jeg mener.  :)

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Vi er nok på litt forskjellige moralske planeter her, Liam. Det er greit nok. For meg er ansvaret ikke avhengig av ærbarhet og tidligere historie, men av evnen til å gi et informert samtykke. Trådstarter burde kanskje passet på promillen, så hun visste hva hun sa ja til. På den annen side, om hun var helt sanseløs siste gangen så burde jyplingen latt henne være. Dette så enkelt som en kopp te i mine øyne:

 

https://www.youtube.com/watch?v=VKn96LdbRl0

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest alt her i tråden, men er dere virkelig så komfortable med å ha ei jente som har ligget med mange? Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg er litt bitter over at jeg ikke er født pen gutt, er veldig "bygdegutt" av utseende har jeg hørt og får meg ikke mye, men felles for mine kompiser pleier være ligge med de som er løse, bli i lag med de som ikke er det. Er det bare jeg som ikke er vant med storbykultur?



Anonymous poster hash: 376bb...2d7
Lenke til kommentar

Vi er nok på litt forskjellige moralske planeter her, Liam. Det er greit nok. For meg er ansvaret ikke avhengig av ærbarhet og tidligere historie, men av evnen til å gi et informert samtykke. Trådstarter burde kanskje passet på promillen, så hun visste hva hun sa ja til. På den annen side, om hun var helt sanseløs siste gangen så burde jyplingen latt henne være. 

 

Jeg vet ikke helt hvilken del av innlegget mitt du besvarer her eller hva du mener min moral i denne sammenhengen innebærer?

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...