Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ligget med 3 forskjellige på kort tid


Anbefalte innlegg

"Felleshøl" er vell ett slengord som har komt fra den yngre garde som skal beskrive en jente som ligger mye rundt...

 

Grensen MIN går en plass for jeg liker ikke tenke på at dama jeg er sammen med har ligget med 1000 stk. Evt. at hun har ligget med en kompis osv.

 

Og jada, øvelse gjør nok  mester, men trenger ikke overdrive øvelsen heller. Tren sammen med personen du er sammen/samboer/gift med. Trenger ikke bytte læremester hver uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det nødvendig å bruke "felleshøl" eller andre negative kallenavn om seksuelt aktive mennesker i det hele tatt? Hvis ja, hvorfor?

 

Det har han vel svart på i forrige innlegg: "...for jeg liker ikke tenke på at dama jeg er sammen med har ligget med 1000 stk. Evt. at hun har ligget med en kompis osv."

 

Hvorfor han ikke liker det kan han jo reflektere over. Kanskje er han påvirket av de samme fordommene som får gutter til å kalle jenter for "felleshøl"?

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Her snurrer ballen...

 

TS sier: "Jeg vil så absolutt ikke bli omtalt som et "felleshøl". " Jeg vet ikke hvor TS er fra, men der hun er fra blir tydeligvis jenter som ligger rundt med "mange" kalt "felleshøl". Hvor jeg er fra kaller vi dem lette på tråden eller jenter/GUTTER som rett og slett ligger rundt mye. Poenget med tråden er ikke om man skal kalle folk for "felleshøl" eller "n*gger", men hvilket antall sengepartnere som skal til for å få definisjonen for løs/felleshøl eller hva enn det kalles i området man er fra.

Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

Selve diskusjonen har jo noen moralske sider. Hvorfor kan man ikke ligge med 1000 stykker uten å få et nedlatende begrep hengende over seg? Jeg er vel da en representant for Oslo, og mener at grensen ikke eksisterer her.

 

Fordi nokon ser på det å ha sex med 1000 stykker som uverdig? Eg vil ikkje sei at det rettferdiggjer det å rope felleshol etter nokon, men ein kan ikkje gå rundt og håpe på at folk ikkje dømmer ein etter handlingane ein gjer. 

Lenke til kommentar

TS var redd for at det kunne skje at folk ropte det etter ho.

Usikker på om knopflerbruce er redd for det same, eller om han meiner at ingen får lov til å tenke det om ho i heile teke.

 

 

 

Og hvorfor skal man ikke dømme folk etter handlingene personen gjør? Skal vi ikke dømme Hitler for folkemordet han startet på?

Igjen, vesentlig forskjell på å tykkje at nokon er laus for å ha sex med folk, og å drepe millioner av menneske.

Endret av soleis
Lenke til kommentar

Hvem sier noen skal rope felleshøl etter noen?

 

Og hvorfor skal man ikke dømme folk etter handlingene personen gjør? Skal vi ikke dømme Hitler for folkemordet han startet på?

 

Kanskje du skal dømme de menneskene som skader andre og ikke de menneskene som av egen lyst har det gøy uten å utsette noen for noe vondt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...