Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ligget med 3 forskjellige på kort tid


Anbefalte innlegg

I det siste føler jeg at jeg har vært litt løs på tråden, og har ligget med 3 forskjellige fyrer på 3 uker. Den førster kom  hjem til meg en helg jeg var alene hjemm. Den andre gangen var jeg litt beruset og endte opp med en annen. Den tredje gangen derimot var jeg nesten helt borte(litt mye hjemmebrent). Kan si jeg var litt uheldig med den siste. Ville ikke ha skjedd om jeg var edru.

Greia er at jeg føler meg så løs, og er redd for at alle bare vil seg meg som en drittkjerring/hore. Jeg er egentlig  en utrolig  grei og snill jente som ikke vil andre noe vondt :ph34r:

Å komme seg over det er nok ikke et problem, bare at andre kanskje vil påminne meg om hendelsene senere.

2 av de går fortsatt på samme skole som meg.

Det jeg er dritredd for er at vennene dere eventuelt vil skrike etter meg etc. Jeg vil så absolutt ikke bli omtalt som et "felleshøl". 

...Jeg tror jeg bare skal isolere meg inne helt alene, jeg :dontgetit:

Det som er så stygt er at hvis  jeg hadde vært en gutt, er jeg sikker  på at alle ville ha sett på meg som en gud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bare en ting man kan gjøre for å ikke være "felleshøl" og det er å ikke være det :)

 

What...?

 

Med personlig frihet og sånt, skal folk få lov til å ligge med hvem de vil, og med hvor mange de vil, så lenge det er mellom to lovlig voksne mennesker.

 

En ting jeg også lurer på: er dette noe som gutter vil bry seg mye om senere når jeg vil inngå et forhold? Altså, hvor mange jeg har ligget med?

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare en ting man kan gjøre for å ikke være "felleshøl" og det er å ikke være det :)

 

What...?

 

Med personlig frihet og sånt, skal folk få lov til å ligge med hvem de vil, og med hvor mange de vil, så lenge det er mellom to lovlig voksne mennesker.

 

En ting jeg også lurer på: er dette noe som gutter vil bry seg mye om senere når jeg vil inngå et forhold? Altså, hvor mange jeg har ligget med?

 

 

Noen bryr seg vel mer enn andre. Men de kan jo ikke se det på deg og du trenger ikke å fortelle det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare en ting man kan gjøre for å ikke være "felleshøl" og det er å ikke være det :)

 

What...?

 

Med personlig frihet og sånt, skal folk få lov til å ligge med hvem de vil, og med hvor mange de vil, så lenge det er mellom to lovlig voksne mennesker.

 

En ting jeg også lurer på: er dette noe som gutter vil bry seg mye om senere når jeg vil inngå et forhold? Altså, hvor mange jeg har ligget med?

 

 

Kan ikke svare for alle andre her, men min personlig mening er nei. Erfaring ruler, når det gjelder sex. Nybegynnere er ikke noe særlig.

 

Viktigere enn antallet i seg selv er hvem. Jeg hadde ikke brydd meg om jenta hadde ligget med mange dersom jeg syntes hun hadde brukt hodet og vært forsiktig. Dersom hun hadde vært så uforsiktig at hun var å betrakte som en smitterisiko, ville jeg vært mer skeptisk. Akkurat som jeg ville forventet at en jente var, om kjønnene hadde vært reversert.

 

Mht det å ha sex med mange, så var det aldri noe status blant gutta der/når jeg vokste opp, men så hang ikke jeg i en slik gjeng heller da. Vi var nære venner som sjelden eller aldri snakket om hvem vi hadde hatt sex med eller hvor mange. Det var bare ikke et tema.

Endret av Aetius
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I beste fall hører du ikke noe om det... I verste fall vil det komme flere "kamerater" på døra di for å få samme behandling.

Og det vil være folk som "forlanger" å få samme behandling etter en fest... I så tilfelle bør du nesten slutte å drikke for å kunne beholde kontrollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting jeg også lurer på: er dette noe som gutter vil bry seg mye om senere når jeg vil inngå et forhold? Altså, hvor mange jeg har ligget med?

Ja. Noen vil gjøre det. Andre vil ikke gjøre det.

 

Jeg vil påstå at den siste kategorien er de som har en innstilling det er verdt å samle på deg. Det er ingen grunn til at du skal ha negative følelser ovenfor å ha hatt sex. Sex er gøy.

 

Støtter dog Geir ovenfor her om at du kanskje burde være litt forsiktigere med flaska (og der knuste veggen i glasshuset mitt).

Lenke til kommentar

 

 

Bare en ting man kan gjøre for å ikke være "felleshøl" og det er å ikke være det :)

 

What...?

 

Med personlig frihet og sånt, skal folk få lov til å ligge med hvem de vil, og med hvor mange de vil, så lenge det er mellom to lovlig voksne mennesker.

 

 

Quote fra trådstarter: "Greia er at jeg føler meg så løs" 

Når du selv føler deg som noe du ikke er må du vell endre på atferd som gjør deg til en person du ikke er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du selv føler deg som noe du ikke er må du vell endre på atferd som gjør deg til en person du ikke er?

 

Nei. Hvis man ikke er det man føler seg som, så er man ikke det. Da betyr det at følelsen kommer utenfra. Fra et eller annet tåpelig pubertalt bilde av "master keys and shitty locks" som er grunnen til at noen i det hele tatt kommer på ord som "felleshøl". Måten å ikke være "felleshøl" er å bestemme seg for at man selv har nøkkelen, ikke gutten, og så lenge man har kontroll på hvem som slipper inn, er antallet irrelevant.

 

Når man innser at man kontrollerer sin egen seksualitet, så trenger man ikke føle seg løs. Trådtstarters problem er selvsagt at hun ikke føler at hun har hatt den kontrollen, og der er alkoholen forklaringen. Den adferden bør hun kanskje endre om hun skal kvitte seg med følelsen av å være "løs".

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Liten avsporing: For å være "felleshøl" hvor mange mener du personen skal ligge med for å få denne betegnelsen? Uendelig så lenge man ikke selv synes man er det? 

 

Jeg synes ikke noen skal få den betegnelsen, uansett antall. Den indikerer at man ikke har egen vilje og kontroll over egen seksualitet, og i så fall er man utsatt for overgrep. Da er det guttene det er noe galt med, ikke jenta.

 

En jente som selv bestemmer hvem hun vil ha sex med, er ikke et "felleshøl".

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oki. Da er vi uenige.

 

Greit nok.

 

Om vi bruker ett synonym på "felleshøl"; "Ligger rundt veldig mye". 

 

 

"Ligger rundt veldig mye" er en faktabeskrivelse, skjønt man kan diskutere hva som er "veldig mye". Men felleshøl er i praksis en nedlatende betegnelse, og det er ikke noe negativt i å ha sex, hverken mye eller lite.

 

Så synes jeg både jenter og gutter kan få denne betegnelsen om de har XX antall sex-partnere over XX dager. Hvor min grense går er ikke relevant, men en plass synes jeg grensen skal gå...

 

 

Hvorfor må den gå et sted? Hva skader det deg eller meg eller jenta eller gutten om de har sex over et visst antall ganger eller med flere enn X antall mennesker? Det er jo ikke sånn at seksualdriften er en gitt størrelse som tar slutt på et gitt punkt (X). Tvert om, for noen gir sex mersmak, og øvelse gjør mester, så da er det vel bare positivt...?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...