Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville dere trodd det var en fremtid med en mann som vil ha trekant?


Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i nesten et år. Han gjorde det slutt, men etter det så har vi vært venner. Vi  har hatt sex også. Og nå spør han om jeg vil være med å ha trekant? Han virker sjalu ut, og virker ikke ut til at han vil at jeg skal ha en annen mann på noen som helst måte. Men han har lyst til at vi skal finne en til dame og ha trekant. Ville dere tro at det var noe fremtid med en mann som spurte om noe sånnt? Ville dere reagert og synes det var ekkelt? Eller er det bare meg som synes at han virker veldig useriøs med å spørre om sånnt? 



Anonymous poster hash: 39003...02c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker automatisk litt i samme bane som resten her, men han er langt ifra den eneste med slike fantasier. Det definerer ikke en person uansett hvor mye du vrir og vender på det. Det at han gjorde det slutt betyr vel at han ikke ser en fremtid med dere, jeg tviler på han hadde spurt om trekant om dere var sammen og det var seriøst. At en kar vil ha trekant med en fuckfriend betyr ikke at han vil være utro i et forhold og stikke fra barna.

 

Si at du vil heller at dere finner en mann til for trekant, så kan du se hvordan det blir oppfattet

Nå er det da slik at det er mye mer vanlig for jenter å være åpne for samme kjønn enn menn. Det er bare for henne å si ja eller nei, det er et forslag fra hans side. Hvorfor reagere som om han er dust for å foreslå noe sånt? Folk har sex, who cares. Så lenge alle parter gjør det av egen vilje så kan de få gjøre hva de vil for min del. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Hvis han vil ha en trekant med en annen jente og samtidig også er villig til å ha en trekant med en gutt kan det være en fremtid hvis du har lik seksualitet som han.

 

En mann som derimot gjerne vil ha trekant så lenge de to andre er jenter, og mener at menn er uaktuelt er bare å kaste like kjapt som matavfallet hjemme. Det betyr at han er egoistisk, tenker ikke på deg og gjerne kan presse deg til ting, men setter grenser for seg selv.

 

Jeg hadde bare blitt kvitt han da en slik personlighet ikke er kjærestemateriale :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det får frem hvem vedkommende tenker mest på, noe som kan være greit å vite på forhånd, så slipper man å skuffes

 

Edit: AdNauseam

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hvis han vil ha en trekant med en annen jente og samtidig også er villig til å ha en trekant med en gutt kan det være en fremtid hvis du har lik seksualitet som han.

Dobbeltmoral? Hvis jenta ikke har samme seksualitet så går det greit, men om mannen ikke har det så er han ikke noe å samle på?

 

For å snu på det, så kunne det like gjerne ha vært en jente som spurte en mann om trekant, hadde du sagt det samme om jenta, at hun ikke var noe å samle på om hun ikke ville ha hatt sex med samme kjønn? At det viste at hun var egoistisk, fordi hun ikke tok hensyn til mannen?

 

 

En mann som derimot gjerne vil ha trekant så lenge de to andre er jenter, og mener at menn er uaktuelt er bare å kaste like kjapt som matavfallet hjemme. Det betyr at han er egoistisk, tenker ikke på deg og gjerne kan presse deg til ting, men setter grenser for seg selv.

 

Jeg hadde bare blitt kvitt han da en slik personlighet ikke er kjærestemateriale :nei:

Er han egoist fordi han ikke tennes av å ha sex med menn, eller ikke har interesse for å ha sex med menn? Er ikke dette dobbeltmoral om TS kunne ha hatt trekant med to menn, men ikke en annen jente? Og hvordan tyder dette på at han gjerne kan presse henne til ting?

 

Dette er snakk om hva du tenner på, ikke at du skal gjøre ting du ikke vil for å tilfredstille den andre (dette gjelder enten du er jente eller gutt), hvorfor skal man gjøre noe man ikke vil? Vil man ikke ha trekant, si nei. Vil man ikke ha sex med en annen mann, si nei. Vil ikke TS ha sex med en annen jente, si nei.

 

Vanskligere er det ikke... Om karen vil ha trekant om de to andre er jenter, men ikke om en av dem er mann så betyr ikke det at han er egoist.

 

Lykke til om du har som vane å ha slike antagelser i livet.

 

 

Det får frem hvem vedkommende tenker mest på, noe som kan være greit å vite på forhånd, så slipper man å skuffes

 

Edit: AdNauseam

Nei, det får frem at vedkommende synes idèen på trekant med to jenter er opphissende og lurer på om TS er interessert. Det betyr ikke at han går gjennom hverdagen og søker egen vinning og ikke bryr seg om andre.

 

Nå har ingen av oss grunnlag til å dømme verken TS eller denne karen hun ligger med. Begge to kan være fantastiske personer, eller de kan være drittsekker. Vi vil trolig aldri få vite det, og det å spekulere på syltynne antagelser er bare latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En mann som derimot gjerne vil ha trekant så lenge de to andre er jenter, og mener at menn er uaktuelt er bare å kaste like kjapt som matavfallet hjemme. Det betyr at han er egoistisk, tenker ikke på deg og gjerne kan presse deg til ting, men setter grenser for seg selv.

 

Jeg hadde bare blitt kvitt han da en slik personlighet ikke er kjærestemateriale :nei:

LOL. Det er noe av det mest idiotiske og korttenkte jeg har lest på en stund.

Det betyr intet mindre enn at han har en preferanse. Han spør henne om hun vil være med på trekant. Fordi han vil ha trekant med henne og en annen jente. Han vil IKKE ha trekant med en jente og en mann, fordi han tenner overhode ikke på det.

 

Dt er ett spørsmål, der man bare kan svare nei. 

 

Den egoistiske her er DU, som mener hun burde nekte han noe fordi hun ikke får det nøyaktig samme tilbake. 

Om hun ikke har noe imot jentetrekant, men han har noe imot guttetrekant, ville det jo vært egoistisk å sette guttetrekant som premiss, når det slår ut så ulikt mellom dem:

 

Jentetrekant:

Han: Positiv

Hun: Nøytral

Sum: Positivt

Guttetrekant:

Han: Negativ

Hun: Nøytral (postivt)

Sum: Negativt (Nøytralt)

 

Altså er netto resultat av en jentetrekant positivt, dersom hun ikke har noe i mot det. Han får noe bra, hun bryr seg ikke. 

Da er det egoistisk å velge bort en positiv ting, fordi en nøytral eller til og med negativ ting er premisset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det får frem hvem vedkommende tenker mest på, noe som kan være greit å vite på forhånd, så slipper man å skuffesEdit: AdNauseam

Nei, det får frem at vedkommende synes idèen på trekant med to jenter er opphissende og lurer på om TS er interessert. Det betyr ikke at han går gjennom hverdagen og søker egen vinning og ikke bryr seg om andre.Nå har ingen av oss grunnlag til å dømme verken TS eller denne karen hun ligger med. Begge to kan være fantastiske personer, eller de kan være drittsekker. Vi vil trolig aldri få vite det, og det å spekulere på syltynne antagelser er bare latterlig.

Sex er ikke annet enn dominans og fantasifull trøsten, så jeg mener man sjekker ut graden av "pattedyr hjerne" før man innlagte seg på noe man I utgangspunktet er tvilende til. Så har jeg heller ikke dømt noen, men du ser ut til å være på vei til nettopp det

Lenke til kommentar

En mann som krever trekant (ønsker sterkt) burde helt fint kunne tilby dama si en trekant med to menn og en dame, hvis han ville ha en ekstra dame inn i bildet først.

 

F.eks. jeg tenner ikke på damer, så en trekant med en annen dame er for meg ikke noe vits. Men kanskje sier jeg ja likevel. Da gjør jeg det bare fordi mannen tenner på det, ikke meg. Hvis jeg da etterpå spurte han om jeg kunne ha en trekant med to menn og han sa nei, fordi han ikke tenner på andre menn, til tross for at jeg gjorde noe jeg egentlig ikke ville for han, og han fortsatt nekter anser jeg han som egoistisk. Det er dumpegrunn. Hvorfor skal jeg date en fyr som gjør alt, presser, maser og maser mer for å få sin vilje seksuelt, men ikke er villig til å gi tilbake? Da har vi to forskjellige personer seksuelt og vi passer ikke sammen. Da hadde jeg dumpet han.

 

Hvorfor tror dere alle jenter ikke har noe i mot å gjøre seksuelle ting med andre kvinner? Er menns hetroseksualitet viktigere enn kvinners?

 

Den rangeringen av positive og negativer sider ved jente/guttetrekant var usakelig teit og basert bare på hvordan menn tenker.

Endret av Hannah00
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En mann som krever trekant (ønsker sterkt) burde helt fint kunne tilby dama si en trekant med to menn og en dame, hvis han ville ha en ekstra dame inn i bildet først.

Krever? Er det noe du tar fra førsteposten, lest mellom linjene kanskje? Det er bare for henne å si nei hvis hun ikke vil ha trekant... For alt du vet er ikke TS interessert i trekant med en annen jente, men kunne gjerne tenke seg om det var en annen mann. Forskjellen mellom dem da er at mannen foreslår trekant, mens hun ikke gjør det. Hvordan han gjør det, eller om han presser henne er det ingenting som forteller oss basert på TS' innlegg. Men vi har allerede flere konklusjoner som tilsier dette. Skyt først, spør etterpå...

 

 

 

F.eks. jeg tenner ikke på damer, så en trekant med en annen dame er for meg ikke noe vits. Men kanskje sier jeg ja likevel. Da gjør jeg det bare fordi mannen tenner på det, ikke meg. Hvis jeg da etterpå spurte han om jeg kunne ha en trekant med to menn og han sa nei, fordi han ikke tenner på andre menn, til tross for at jeg gjorde noe jeg egentlig ikke ville for han, og han fortsatt nekter anser jeg han som egoistisk. Det er dumpegrunn. Hvorfor skal jeg date en fyr som gjør alt, presser, maser og maser mer for å få sin vilje seksuelt, men ikke er villig til å gi tilbake? Da har vi to forskjellige personer seksuelt og vi passer ikke sammen. Da hadde jeg dumpet han.

 

Hvorfor tror dere alle jenter ikke har noe i mot å gjøre seksuelle ting med andre kvinner? Er menns hetroseksualitet viktigere enn kvinners?

 

Den rangeringen av positive og negativer sider ved jente/guttetrekant var usakelig teit og basert bare på hvordan menn tenker.

Bare fordi du kunne være tilbøyelig til dette, så betyr ikke det at alle andre skal klare det. Det er ikke nødvendigvis så lett som du tilsynelatende ser for deg, kanskje det er det for deg, isåfall, good for you.

 

Hvem har sagt at han "gjør alt, presser, maser og maser mer for å få sin vilje seksuelt, men ikke er villig til å gi tilbake"? Du snakker jo om et hypotetisk tilfelle her, ikke det vi vet utifra tråden.

 

Jeg er forsåvidt enig i at ting skal gå begge veier, det er en uskreven regel. Men det er ikke nødvendigvis like enkelt for den ene parten som den andre. Folk er forskjellige. Og hvis jenta strekker seg for mannen, så skal han kunne strekke seg tilbake. Hvis han utnytter dette så er det dårlig gjort.

 

Her bare antar du at det er slik at mannen presser og maser henne til å gjøre noe hun ikke egentlig er så interessert i, for å si gi faen i hva hun vil. Det er gjetninger basert på tom luft.

 

 

 

Sex er ikke annet enn dominans og fantasifull trøsten, så jeg mener man sjekker ut graden av "pattedyr hjerne" før man innlagte seg på noe man I utgangspunktet er tvilende til. Så har jeg heller ikke dømt noen, men du ser ut til å være på vei til nettopp det

Antyder du det henger sammen med intelligens? Jeg bare spør.

 

Antagelsene som ble brukt til å konkludere med at karen her ikke var noe å samle på, viste jeg kritikk til da det ikke hadde særlig sammenheng med slutningen. Det er ikke det samme som å basere ditt omdømme om en person i helhet som andre gjør her, noe jeg absolutt ikke har gjort her. Forskjellen er relevanse. Så nei, jeg er ikke på vei til nettopp det.

Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

  

Sex er ikke annet enn dominans og fantasifull trøsten, så jeg mener man sjekker ut graden av "pattedyr hjerne" før man innlagte seg på noe man I utgangspunktet er tvilende til. Så har jeg heller ikke dømt noen, men du ser ut til å være på vei til nettopp det

Antyder du det henger sammen med intelligens? Jeg bare spør.Antagelsene som ble brukt til å konkludere med at karen her ikke var noe å samle på, viste jeg kritikk til da det ikke hadde særlig sammenheng med slutningen. Det er ikke det samme som å basere ditt omdømme om en person i helhet som andre gjør her, noe jeg absolutt ikke har gjort her. Forskjellen er relevanse. Så nei, jeg er ikke på vei til nettopp det.

Jeg antyder at han tenker som en "vanlig" hest, og det bør hun være innforstått med på forhånd. Men hester sies å være ålreite dyr ;)

Lenke til kommentar

 

Jeg var sammen med en mann i nesten et år. Han gjorde det slutt, men etter det så har vi vært venner. Vi  har hatt sex også. Og nå spør han om jeg vil være med å ha trekant? Han virker sjalu ut, og virker ikke ut til at han vil at jeg skal ha en annen mann på noen som helst måte.

 

Anonymous poster hash: 39003...02c [/acrony

 

Så la meg få dette klart:

HAN gjorde det slutt med deg.

DU skal ikke ha andre sexpartnere enn han (da blir han sjalu)

HAN skal ha full frihet til sex med andre - siden dere ikke lenger "er sammen"

 

Trekant blir egentlig helt uvesentlig her. SE på listen over. Summen av alt dette er et eneste stort: WTF ??!!

 

. Ville dere tro at det var noe fremtid med en mann som spurte om noe sånnt?

Anonymous poster hash: 39003...02c

 

 

Har ikke du egentlig svart på dette selv?

Lenke til kommentar

Den rangeringen av positive og negativer sider ved jente/guttetrekant var usakelig teit og basert bare på hvordan menn tenker.

Den er usaklig og teit fordi den ikke stemmer med hvordan du vil at verden skal være.

 

En mann som krever trekant (ønsker sterkt) burde helt fint kunne tilby dama si en trekant med to menn og en dame, hvis han ville ha en ekstra dame inn i bildet først.

Hvorfor det?

Om jeg spør en jente om hun vil ha trekant med meg og en annen jente, så må jo jenta svare ut fra det hun selv mener.

Ja, eller nei. Enten vil hun, eller så vil hun ikke.

 

Hvorfor skal du blande inn noe annet i det når det ikke er spørsmålet?

Om jenta ikke har noe i mot trekant med en annen jente, men mannen har noe i mot en trekant med an annen gutt, så er jo den saken biff. Da har de trekant med jenta, og ikke med en ekstra gutt. Det er overhode ikke noe egoistisk i det????

 

F.eks. jeg tenner ikke på damer, så en trekant med en annen dame er for meg ikke noe vits. Men kanskje sier jeg ja likevel. Da gjør jeg det bare fordi mannen tenner på det, ikke meg.

Fint for deg, da er du snill mot din mann.

 

Hvis jeg da etterpå spurte han om jeg kunne ha en trekant med to menn og han sa nei, fordi han ikke tenner på andre menn, til tross for at jeg gjorde noe jeg egentlig ikke ville for han, og han fortsatt nekter anser jeg han som egoistisk.

Men du er jo NØYAKTIG like egoistisk siden du forventer å få noe igjen for det du gjorde. Du gjorde det abre for å få trekant med to menn.

 

Det er dumpegrunn. Hvorfor skal jeg date en fyr som gjør alt, presser, maser og maser mer for å få sin vilje seksuelt, men ikke er villig til å gi tilbake? Da har vi to forskjellige personer seksuelt og vi passer ikke sammen. Da hadde jeg dumpet han.

Du begynner å se ironien i det du sier nå? Det er like egoistisk av deg å nekte en jentetrekant fordi mannen ikke vil ha guttetrekant, som for han å nekte guttetrekant fordi det er turnoff.

 

Så da må du jo dumpe deg selv.

 

Hvorfor tror dere alle jenter ikke har noe i mot å gjøre seksuelle ting med andre kvinner? Er menns hetroseksualitet viktigere enn kvinners?

Fordi det er latterlig mer samfunnsmessig aksept for at kvinner eksperimenterer med hverandre enn at men gjør der. Og av den grunn er menn ofte mer ukomfortable med dette enn kvinner.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...