Gå til innhold

http://bendiklaland.info/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har i hvert fall en nettside som ikke er lik noen andres. Det er heller ingen fare for at andre vil kopiere designet. 

Smaken er som baken. Men seriøst, du må tenke på opplevelsen besøkende skal få. 

Men for all del, du bestemmer selv hvordan nettsiden skal være. Hvis du selv er fornøyd, så lar du siden bare bli slik. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Seriøst, prøver du å vinne prisen for årets styggeste nettside? 

Hvorfor prøver du ikke å heller tilpasse en litt mer normal stil? 

 

I 90-tallet, så ville vel et slikt design vært kult, men nedlastingen ville sikkert gått meget tregt da. 

Hvorfor har du nettsiden? Hvem mener du skal besøke sidene? Ønsker du at besøkende skal ha en god opplevelse under besøket av hjemmesiden? Eller bryr du deg faktisk ikke om hvordan kundene vil oppleve besøket, eller om de faktisk blir skremt vekk fra sidene?

 

Jeg syntes det er flott at man følger sine drømmer, og skaper ting slik man ønsker selv. Men om tjenesten er beregnet for sine gjester/kjøpere, så må man tilpasse tjenesten slik at de både får en ryddig og flott opplevelse. 

 

Ellers ønsker jeg deg en riktig god jul  :)

Lenke til kommentar

Seriøst, prøver du å vinne prisen for årets styggeste nettside? 

Hvorfor prøver du ikke å heller tilpasse en litt mer normal stil? 

 

I 90-tallet, så ville vel et slikt design vært kult, men nedlastingen ville sikkert gått meget tregt da. 

Hvorfor har du nettsiden? Hvem mener du skal besøke sidene? Ønsker du at besøkende skal ha en god opplevelse under besøket av hjemmesiden? Eller bryr du deg faktisk ikke om hvordan kundene vil oppleve besøket, eller om de faktisk blir skremt vekk fra sidene?

 

Jeg syntes det er flott at man følger sine drømmer, og skaper ting slik man ønsker selv. Men om tjenesten er beregnet for sine gjester/kjøpere, så må man tilpasse tjenesten slik at de både får en ryddig og flott opplevelse. 

 

Ellers ønsker jeg deg en riktig god jul  :)

 

Var det, til det nye?  :huh:

Lenke til kommentar

Rett og slett fryktelig. Noe av det verste jeg har sett på lenge, og sist jeg var innom en ille side var arngren.net. Bare gi opp - for meg virker ikke det som at du har kunnskapen nok til å utvikle en side. Åpne lommeboka og cash ut til en webdesigner.

 

Du kan vel umulig mene det? Hva er galt? :S

 

Refresh folkens!

 

Jeg må si kvaliteten på WDS-forumet, har gått heftig ned. Nå har jeg en tråd på 2 sider. Og jeg har enda ikke fått kritikk. Dere bare skjelder meg ut.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Jeg må si kvaliteten på WDS-forumet, har gått heftig ned. Nå har jeg en tråd på 2 sider. Og jeg har enda ikke fått kritikk. Dere bare skjelder meg ut.

 

  1. Bakgrunnen tar opp for mye oppmerksomhet
  2. Fonten 'hotel-solid' ser ikke ut
  3. Teksten er for kompakt. Under headline kan du legge til 'margin-bottom:10px' for å skille overskrift og paragraf.
  4. "What e fuuck" er det første man tenker når man kommer inn på siden
  5. Siden er ikke responsiv = du kan bare glemme å bli ranket godt på Google
  6. Vanskelig å forstå hva siden handler om, og beskrivelsene er rart formulert: "Chain of chain-terrabytes, bouncing for new highs. Complete chain-terra-meltdown. For bounce. And jungle tech"
  7. Helhetsinntrykk = 1/10

 

Du har bla. blitt anbefalt å gå over til Wordpress. Anbefaler deg å gjøre det samme, nettsiden du har per nå holder ikke mål.

Lenke til kommentar

Kunne ikke ting i det minste vært midstilt, vanskelig å starte å lese siden ordene er klistret fast til venstre siden. Hvis du absolutt skal ha det venstrejustert så sett en cm eller noe mellomrom. De blå prikkene i bakgrunnen/ høyre side er forferdelige. Den menyen som alltid følger etter/ sitter fast øverst er forstyrrende, men ikke det helt største problemet, den er derimot for stor :p

 

Hva er hensikten med siden? Jeg orket ikke glane mer enn at jeg så det sto noe om kunst og var noe .mp3 og CV greier. Skjønner at du er kunstner av et eller annet slag(?), men du kan ikke presentere alt på en "abstrakt"/ ukonvensjonell måte. Skal man tvinge seg til å være spesiell så får man starte å snakke baklengs også... Satt på spissen :p

 

Jeg skjønner greia, men her så må du virkelig tvinge deg litt over til standardfolkspreferanserangåendenettsider og heller justere utifra det :)

 

Edit; Det er ment konstruktivt, jeg prøver ikke å hakke på det du har gjort for å være rasshøl :)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

--

Det der var direkte vondt å se på og umulig å lese.

 

 

Svart, på hvitt altså?

 

Har dere refresha?

 

-

 

Jaja, den er vel antidesign enda. Men, jeg syntes det ble fett nok.

 

Aldri vært inne på siden før i dag. Og den er direkte vond å se på. De lyseblå prikkene som føkker til dybdesynet f.eks. Teksten er trykket sammen i en smørje. Umulig å skille de forskjellige seksjonene fra hverandre. Toppen med mp3 og alt det andre rasket i blir liggende som en papirlapp over alt det andre når en skroller.

 

Folk flest liker ting enkelt. Det er den viktigste grunnen til at Google ble digre. Da Google lanserte søketjenesten sin så var de de eneste med en ren hvit side. Alle andre rant over av reklame og "festlige" farger. Google sin rene side ble en befrielse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...