Gå til innhold

http://bendiklaland.info/


Anbefalte innlegg

 

Jeg må si kvaliteten på WDS-forumet, har gått heftig ned. Nå har jeg en tråd på 2 sider. Og jeg har enda ikke fått kritikk. Dere bare skjelder meg ut.

 

 

  1. Siden er ikke responsiv = du kan bare glemme å bli ranket godt på Google

 

 

Responsiv? Hvorfor er ikke min det?

 

buhu :( Jeg hadde bare 1000 unike hits forrige måned.

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Responsiv? Hvorfor er ikke min det?

 

buhu :( Jeg hadde bare 1000 unike hits forrige måned.

 

Hvorfor så arrogant? Du bruker one.com sin tjeneste for å spore, men den gir deg langt fra reelle tall som overhodet mulig. Jeg ser at du ikke har noen tracking-tjenester som kan crawle nettstedsaktiviteten på siden din. Legg inn Google Analytics og du får all informasjon du trenger - som også er helt nøyaktig.

 

Da kan du også se hvor lenge brukeren er på siden før de forlater den. Er jo akkurat det du trenger, antall besøkende er jo bare en vits hvis de er på den i 5 sekunder før de hopper til neste på Google-lista. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det aller verste med siden, fra mitt synspunkt, er nok teksten.  At du ikke behersker bruk av komma, kolon, semikolon og punktum er innlysende, men det er vel gjerne en del av....kunsten?  Uansett gjør det at man svært fort får vondt i viljen og lyst til å finne andre sider å se på.  I tillegg er engelsken ganske haltende og det kan være en tanke å gjennomgå gamle skolebøker en gang til.

 

Bildene er greie nok, men teksten og designet fratok meg all interesse for å bevege meg forbi forsiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-245639

Bedre. Men der skal være kontraster mellom bakgrunn og tekst suger balle. Pluss at det som står fast og det som skroller, det bare virker ikke. Den biten bør redesignes fullstendig.

Lenke til kommentar

Har du tenkt på at de som har datakvote eller kontantkort får seg en skikkelig smell ved å besøke siden din?

 

Har du tenkt på at de med mobiltelefoner og nettbrett får litt av en jobb med å navigere siden grunnet forferdelige kontraster og elementplasseringer?

 

Hvordan hadde du likt hvis jeg tok et av maleriene dine og pisset på det, for så å ta frem penslene dine og kline alle slags farger utover?

 

Billedlig så er det noe av det samme du gjør, satt litt på spissen. Du buser inn i ukjent territorie og raserer og tar ingen hensyn til de eksisterende retningslinjene, samtidig spør du de som jobber med dette for bekreftelse, og du virker som du ikke forstår at det er feil å gjøre, eller så er dette (ti)årets lengste troll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har du tenkt på at de som har datakvote eller kontantkort får seg en skikkelig smell ved å besøke siden din?

 

Har du tenkt på at de med mobiltelefoner og nettbrett får litt av en jobb med å navigere siden grunnet forferdelige kontraster og elementplasseringer?

 

Hvordan hadde du likt hvis jeg tok et av maleriene dine og pisset på det, for så å ta frem penslene dine og kline alle slags farger utover?

 

Billedlig så er det noe av det samme du gjør, satt litt på spissen. Du buser inn i ukjent territorie og raserer og tar ingen hensyn til de eksisterende retningslinjene, samtidig spør du de som jobber med dette for bekreftelse, og du virker som du ikke forstår at det er feil å gjøre, eller så er dette (ti)årets lengste troll.

 

Nei. Jeg har ikke laget mobilside, enda. Nå har jeg fjernet bildene på index. Så de har en advarsel: ".PNG".

Lenke til kommentar

 

Mellomrom, og midtstilt og det der hadde ødelagt alt.

 

Kunstnerside. Overlat alt til meg :D

 

Ok, skal overlate alt til deg, da er du tydeligvis ikke mottakelig for kritikk og tilbakemeldinger. Denne tråden kan jo egentlig bare slettes :)

 

 

Neida. Jeg, er fornøyd med kritikken. Har, også: Fulgt det, så langt.

 

Platecovere, til slakt:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1440718&page=2&do=findComment&comment=23002396

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så var ikke platecoverne så gale. 

 

Ikke for å være frekk, men kan du ikke prøve med en ny clean nettside, uten alt det forstyrrende greiene? Ha en fin logo øverst, og pynt ellers siden forsiktig, har lett leselig tekst med rette farger og skriftstørrelse. 

Kanskje du og kunne prøvd å lage flere alternative med forskjellig stil og evt farger. Da kunne du sikkert fått bedre hjelp til hva du burde gå etter og. Men husk at grunnen til nettside, er at besøkende skal trives. De bryr seg ikke eieren elsker den, men de ellers får vondt i hodet når de sjekker siden. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, igjen designerbuddies! Jeg, fikk nylig en mail fra selveste: Webizz. De, ønsker konkurranse med Norsk design. Og, er siktet spesielt på dere. Og, er fra: India. De, har en knall-bra nettside, og forbereder seg på VR.

 

Notis: Webizz, sier til meg, at siden min har ett bra design.

Dere, har sakt det er forferdelig.

Så, for at webizz skal få vurdert min designerskjematikk. Som, jeg nylig har sent dem. Må, dere vennligst forklare hvorfor designet mitt er dårlig. Så, får vi se hva det ender som. Webizz, sier som sakt at mitt, er bra.

 

Jeg, kan tenke meg at utgangspunktet, for at de skryter. Er, fordi: Designet passer kunst, ypperlig. Alt design, skal ikke være likt heller?

 

Og, hvis web 3.0, blir slik at det ikke er lov og bruker, for sterke farger på tekst osv. Må jeg klage! Kunstnere, skal ha retten til det. Da, skal det isåfall stå i reglementet, at kunst kan designes: Fritt for alt reglement! :) Det, er jo også åpenbart: 100% nødvendig.

Lenke til kommentar

Ønsker du å vinne beste design i en kåring, eller at kundene som besøker siden skal trives og få en flott opplevelse?

Jeg har heller ikke sagt at designet er stygt på noen måte. Men det passer likevel ikke inn i en nettside, slik det har blitt. 

Det er ikke dårlig det? En av 1000 liker hjemmesiden din? Det må feires med kake  :dremel:

Lenke til kommentar

Hvem er Webizz? Aldri hørt om, men etter et Google-søk står det at det er et indisk firma som driver det: http://webizz.in. Hvis det er tilfelle er de nok heller ute etter pengene dine, enn noe annet. 

 

Bare til informasjon, for at en nettside skal bli kåret til en eller annen pris i dag, er det en rekke elementer som må på plass. Blant annet MÅ MÅ MÅ den være responsiv.

Lenke til kommentar

Men design er mer enn bare farger og elementplassering når det kommer til utvikling av tjenester for web. Mer orker jeg ikke utdype.

Notis: Webizz, sier til meg, at siden min har ett bra design.

 

Så bra (for deg) at de synes det, dem om det.

 

Dere, har sakt det er forferdelig.

 

Det er ikke til å unngå at du har gått i en del fallgruver med valg av bildestørrelser, elementplassering, byod.

 

Så, for at webizz skal få vurdert min designerskjematikk. Som, jeg nylig har sent dem. Må, dere vennligst forklare hvorfor designet mitt er dårlig. Så, får vi se hva det ender som. Webizz, sier som sakt at mitt, er bra.

 

Det er greit, det kan jeg godt gjøre, hvem sender jeg fakturaen til for mine konsulenttimer?

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei. Jeg, tror dere er en smule "yngre".

 

Men: Uansett, her er skjemaet. Kun, ment for og inspirere til: VR-design.
post-49936-0-92094800-1455980160_thumb.png

Tenk lommer, på bordet. Holdere, kanskje spennt slik at designet kan sprette opp.

Hengende ting, fra taket. Stående ting på gulvet. Kanskje også alle disse objektene, presentert i ett "pool". Spruting, fra funksjonene til designet. Flashes. Bruksdesign. Mål: Hver enkel nettside representerer ett nytt, og unikt verktøy. Alle verktøyene, er analyser av: D3 og WoW, baklengs. Fredsmarsj. PACE-flower guns! ;)

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...