dysfunctional Skrevet 13. april 2016 Skrevet 13. april 2016 De Bruyne i går og Filipe Luis i dag. Godt å se Chelsea-folk er kvartfinale-helter i CL. For øvrig fantastisk at Barcelona er ute, å føle skadefryd er riktignok litt smålig, men ingenting gjør meg gladere enn å se de feile.
Momspaghetti Skrevet 13. april 2016 Skrevet 13. april 2016 Herlig at Barca røk ut! Var nok straffe på slutten der, men Barca har fått nok avgjørelser sin vei gjennom årene. Fortjent!
Latias Skrevet 14. april 2016 Forfatter Skrevet 14. april 2016 Blir storfint besøk på Lerkendal i august. To av følgende lag: City, Real, Atletico, Bayern Liverpool/Dortmund, Sevilla/Bilbao, Shakhtar/Braga, Villareal/Sparta
Corporal Jenkinson Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Hadde vært herlig om Atlético vinner CL!
Jakobk Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Herlig at Barca røk ut! Var nok straffe på slutten der, men Barca har fått nok avgjørelser sin vei gjennom årene. Fortjent! Men Iniesta, som skøt ballen i hånda til Gabi?, skulle jo hatt rødt da Atletico fikk straffe...
Momspaghetti Skrevet 14. april 2016 Skrevet 14. april 2016 Herlig at Barca røk ut! Var nok straffe på slutten der, men Barca har fått nok avgjørelser sin vei gjennom årene. Fortjent! Men Iniesta, som skøt ballen i hånda til Gabi?, skulle jo hatt rødt da Atletico fikk straffe... Jupp
Espp Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Det hadde vært episk, men jeg kunne godt tenkt meg det i finalen! Deilig start på karrieren i City når han nettopp senket dem i finalen
Sexylubb1 Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Det hadde vært episk, men jeg kunne godt tenkt meg det i finalen! Deilig start på karrieren i City når han nettopp senket dem i finalen Spesielt om City kommer på 5. plass i PL.
Espp Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Ja, det hadde helt klart gjort scenarioet enda mer moro!
Snikpellik Skrevet 15. april 2016 Skrevet 15. april 2016 Heftig. Alle fire lagene har vist svakheter, alle fire kan vinne. City som underdog. Sjansen er stor for Madrid-derby eller Guardiola-lol i finalen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Hørte bare pipekonsert under CL-hymnen...Ja,hva faen var det for noe tull?
Christiαno Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Haha så sykt overdramatisk han dommeren skulle være. Spurter plutselig i 100 km/t bare for å gi en liten advarsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå