Gå til innhold

dårlig av microplex


Anbefalte innlegg

bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.

åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere.

dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den.

DÅRLIG av microplex. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale og først kontakte Microplex og se hvordan de løser saken. Når saken er avslutta så kan du eventuelt poste et innlegg her. Å skrive et innlegg i sinne og frustrasjon slik du gjør er det ikke noe poeng i (utover at du fremstiller deg som en grinete unge da...)

 

Feilleveranser er jo noe du kan oppleve fra alle webshopper. Er tross alt mennesker som pakker varene og mennesker kan gjør feil av og til.

Lenke til kommentar
Vil anbefale og først kontakte Microplex og se hvordan de løser saken. Når saken er avslutta så kan du eventuelt poste et innlegg her. Å skrive et innlegg i sinne og frustrasjon slik du gjør er det ikke noe poeng i (utover at du fremstiller deg som en grinete unge da...)

 

Feilleveranser er jo noe du kan oppleve fra alle webshopper. Er tross alt mennesker som pakker varene og mennesker kan gjør feil av og til.

Amen

 

uansett hvor man jobber, hva man driver med så kan slikt skje,

det som teller er hvordan den ordner opp etter seg å hvor raskt dem gjør det.

 

 

kunsten å lese sukses i et firma er ikke hvordan et firma gjør det, når alt går bra.

kunden er å se hvordan det firmaet gjør det når dt går dårlig.

 

 

trur microplex kommer til å gjøre det bra.

 

 

MR_T

Lenke til kommentar
Har du opplevd dårlig service fra dem tideligere? Gjør aldri du feil?

Tror ikke jeg har lest ett eneste innlegg her der noen klager. Selv Microplex kan gjøre feil. Det er vel ikke annet enn menesker som jobber der heller. Eller?

Det er faktisk menesklig å gjøre feil.

Vær litt snill da... han har fått feilvare og er litt irritert (2 ting faktisk... uvanlig av microplex)

Men syns du er litt brå.

 

Ta kontakt med Microplex, du får garantert god service :D

Lenke til kommentar

Jeg har handlet en del hos microplex, og har vel fått feilvare en gang, og da ringte jeg opp, og hadde en hyggelig samtale med dem, og fikk delen i posten 2 dager etterpå! - Så var det bare fryd og gammen :)

 

Tro meg, skriver du en høflig mail, eller ringer bort, så skal jeg love deg at dette ordner seg!

 

Magnus

Lenke til kommentar
bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.

åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere.

dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den.

DÅRLIG av microplex. :grumpy:

dette skjedde sist gang jeg fikk noe feil (var vel verdi på 250kr eller no, fikk annet produkt en det jeg skulle ha)

 

Jeg sendte en mail til dem og sa at jeg hadde fått feil vare, skrev ka jeg hadde fått å ka jeg skulle få.

 

fikk mail tilbake, vi sender deg en ny vare.

 

sendte mail tilbake, hvor skal jeg sende tilbake feilvaren?

 

svar: bare behold den som plaster på såret...

 

JIPPI!

 

kjenner jeg microplex rett så ordner nok ditta seg ganske greit :yes:

Lenke til kommentar

var litt sur da jeg skrev dette innlegget, vet det er dumt å skrive når man er sur...

har sendt en mail til de nå, får sikkert svar i morgen.

de virker veldig hyggelige, har hatt litt kontakt med dem før denne bestillingen, og utifra det dere sier tviler jeg på at det blir noe tull med det

Lenke til kommentar

Hva kan man si.. Shit happens..

 

Fikk en katode for lite en gang. Sendte mail og fikk svar med en gang. 2 dager etter kom katoden i posten (uten ekstra kostnad sef.)

 

Har også opplevd å få svar på support-mails derfra på søndagskvelden, hvor mange andre butikker gjør det samme?.. :woot: (fikk flere mail etter at jeg svarte så det var ikke bare en som surret litt rundt på serveren)

 

Microplex ordner opp vettu!

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.

åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere.

dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den.

DÅRLIG av microplex. :grumpy:

Men, fikk du drops eller fruktkaramell da? Hvis de hadde glemt denne er det jo helt krise. :yes:

Lenke til kommentar
bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.

åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere.

dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den.

DÅRLIG av microplex. :grumpy:

Men, fikk du drops eller fruktkaramell da? Hvis de hadde glemt denne er det jo helt krise. :yes:

jada, 2 stk *grin* *grin*

var ikke så gode som dere skal ha dem til, selger slike på en butikk i nærheten...

men de er gode ja :nice:

Lenke til kommentar

nå har det gått 2 nye dager, har sendt har fått ett svar fra dem, der de spør om kundenummer og ordrenummer, sendte en mail med det i går, og en mail til med det i dag, fortsatt ingen svar, synes de drøyer det litt lenge med å svare...

de bør forte seg litt.

har sendt dem til sammen 4 mail, og har fått 1 mail fra dem, der de spør etter kundenummer og ordrenummer, og ordrenummer står faktisk i emnet på mailen...

tror nok det er første ## ##### gangen jeg handler der...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
nå har det gått 2 nye dager, har sendt har fått ett svar fra dem, der de spør om kundenummer og ordrenummer, sendte en mail med det i går, og en mail til med det i dag, fortsatt ingen svar, synes de drøyer det litt lenge med å svare...

de bør forte seg litt.

har sendt dem til sammen 4 mail, og har fått 1 mail fra dem, der de spør etter kundenummer og ordrenummer, og ordrenummer står faktisk i emnet på mailen...

tror nok det er første og siste gangen jeg handler der...

Hei!

 

Siden det åpenbart er problemer med mailkommunikasjon oss imellom får jeg svare deg i denne tråden.

 

Som jeg skrev til deg i min mail mottok vi aldri den første mailen du sendte. Mail nr. 2 (iflg. deg) mottok vi kl. 15:09 og jeg svarte kl. 15:51 samme dag og ba om kundenummer og fakturanummer - ikke ordrenummer, som korrekt nok sto i subject-feltet. Fakturanummer har vi fremdeles ikke mottatt.

 

Vi mottar i dag svar fra deg hvor du skriver at du sendte en mail i går som du heller ikke har fått svar på - denne har vi så vidt jeg kan se heller ikke mottatt. Som jeg nevnte for deg i første mail har vi riktignok hatt litt problemer med mailserveren, men ikke av en slik art at vi skal miste mail. Vi har heller ikke mistet mail fra andre kunder så det virker jo litt merkelig at dette skulle skje med deg 2 ganger.

 

Det er selvsagt helt opp til deg om du ønsker å handle fra oss i fremtiden - det eneste jeg ber om er forståelse for at vi ikke svare på mail før vi mottar dem.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...