Gå til innhold

dårlig av microplex


Anbefalte innlegg

Enig at de er dårlige på pakkegebyr. Alt for mye. Koster vel ca 150 kroner over det beløpet man bestiller for.

 

Jeg kunne for eksempel tenke meg å bestille en sånn Fizzer (eller hva det het) som skal holde på kullsyren i brusen, men når det koster 40,- i utgangspunktet, stiger den plutselig til 180-190 kroner når jeg går til kassen!!

 

Plutselig føler jeg at jeg ikke kan bestille med mindre det er noe mer jeg trenger derfra (ganske sleip strategi :D ). SÅ kikker jeg lit rundt, og plutselig er handlekurven min fyllt med varer for 500,- NOK. Det hele ender opp med at jeg lar være med å bestille fra dem.

 

Tror forresten jeg skal sende dem en mail og spørre om det finnes noen mulighet for å få litt billigere sendeavgifter. De skulle jo godtatt VISA.... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bestillte noen varer på torsdag, kom i posten i dag.

åpnet pakken, sjekket utstyret, og oppdaget at jeg hadde fått FEIL vindu, og det manglet 1 meter med kabelsamlere.

dette er dårlig av microplex, er spent på åssen de ordner opp, kan bli noe problemer med kabelsamleren, men håper jeg får den.

DÅRLIG av microplex. :grumpy:

Blir litt lei meg på dine vegne, det hender innimellom at en klarer å gjøre en liten feil! Har selv jobbet på et stort sentrallager der antall feilleveringer var 1,5 PROMILLE! Det vil si at det blir 1 feil pr. 1500 leveringer. Gjett hvem vi hørte mest fra... den ene eller de 1499 andre?

*pirke lirke*

Nå er 1,5 promille slik at det er 1,5 problemer, per 1000 kunde..

 

evt 3 problemer per. 2000 kunde

 

*pirkelirk* :D oi den føltes godt å pirke i..

 

jajamennsann jeg synes Microplex er digg etter denne posten.. litt synd at de skal gjemme de dropsa så godt nedi chipsene.. har bare funnet det 1 av 3 ganger.. men da var det 3 drops som fulgte med óg da.. så jeg har vel fått min del.

Lenke til kommentar
forresten kan du svare meg på hvorfor jeg ikke fikk drops sist jeg handlet?

Hei!

 

Hum hum - nei, det har jeg ikke noen god forklaring på. Eneste alternativene jeg kan komme på er:

 

1) Pakkegutta har surra

2) Dropset lå litt for godt gjemt blandt pakkechipsen :-)

 

Vi skal i utgangspunktet sende 1 drops til hver kunde, uavhengig av beløp osv.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

3) En ny truck "ulykke"

 

:lol: *grin*

hu? refererte du til meg eller ???? :roll:

nei jeg bare la til et punkt i listen til Espen som kunne være årsaken til at du ikke fikk drops :)

 

du skjønner at det ..... hmmmmmmmm....... "skjedde" noe *grin* hos dem en gang ved at _veggen_ flyttet seg........

men av respekt for Espen skal jeg ikke gå i detaljer *grin*

Lenke til kommentar

hm.. tror jeg må begynne å bestille fra microplex... jeg vil også ha drops! :D

 

litt gøy at så lite som et drops kan ha så høy markedsføringseffekt! :D

 

skal begynne å henge opp følgende plakater:

 

Hei!

Hvis du gidder å reparere pc'n din svart hos meg, skal du få en SMØRBUKK!

-john-

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt varer fra microplex tre eller fire ganger, og har vært fornøyd hver gang, bortsett fra sist gang. jeg vil understreke at jeg ikke har sagt ifra til microplex om dette, for egentlig er det flisespikkeri. ;)

 

Jeg bestilte bl.a. en haug med thumscrews i "gull", 10X4 stk eller noe sånt. tror det ble for 200-250 kr. Disse passet da ikke i kabinettet mitt (et LianLi kabbis, også fra microplx) OVERHODET. mye grovere gjenger, og altfor tykke. slike skruer har vel standardimensjoner, så det er rart at de ikke opplyser om det. for det andre fikk jeg en 5.25" bay deksel, istedetfor et 3.25" deksel ;) men drops, det fikk jeg! to stk tilogmed! :love:

 

er fornøyd med microplex. de har god service, flinke til å svare på supportmail, og virker som en gjeng oppegående folk! alle kan gjøre feil, men det bør ikke skje for ofte!

 

Go Microplex!

 

mvh vladnag

Lenke til kommentar
forresten kan du svare meg på hvorfor jeg ikke fikk drops sist jeg handlet?

Hei!

 

Hum hum - nei, det har jeg ikke noen god forklaring på. Eneste alternativene jeg kan komme på er:

 

1) Pakkegutta har surra

2) Dropset lå litt for godt gjemt blandt pakkechipsen :-)

 

Vi skal i utgangspunktet sende 1 drops til hver kunde, uavhengig av beløp osv.

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Espen - du må jo skjønne at av og til må KER ta seg et drops for å holde koken. Og for at du ikke skal merke svinn i dropsbeholdningen, går det ut over kundene.

Beviset er at KER har en forkjærlighet for drue- og jordbærsmak, da jeg som regel får sitron- eller appelsinsmak på dropsene. Tross i at folka i pakkingen har fått uttrykkelig ordre om at jeg ikke skal ha sitron- eller appelsinsmak.

 

Det er nok på tide å gå gjennom deres dropsrutiner, Espen. :lol:

Lenke til kommentar
Man må da begrense seg litt folkens........

 

Hvis bikkja til naboen driter på plenen min, går jeg jo ikke ut og kapper hue av den..............

Hadde du budd i USA og hunden din dreit på naboen sin hage så hadde du blitt saksøkt eller skutt. :shrug:

 

Har forresten og god erfaring med kundeservice fra Micrplex :woot:

 

Sjansene for at personer handler der neste gang når de får slik behandling er jo kjempestor.

 

Edit: Dropsene er bedre markedsføring for Microplex enn Beckham er for Pepsi.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Siden dette er hurra-for-Microplex-tråden så får jeg føye meg i rekken. Har handlet der noen ganger, og har bare gode erfaringer. Min Enermax 431W PSU begynte å gi for lav spenning på +12V etter en stund, halvannet år cirka. Da er jo selvsagt garantien utgått, så jeg sendte mail med spørsmål om det var noe å gjøre. En uke senere hadde jeg ny i posten (med karameller :))

 

Nå håper jeg at ikke alle som har noe som har gått istykker etter garantien hiver seg på mailen og vil ha nytt, da :)

Lenke til kommentar

En PSU til den prisen som EnerMax 431W har skal i følge kjøpsloven ha lenger garanti enn ett år. Så der gjør Microplex det de bør gjøre. De yter god service ovenfor kunden i stedet for å begynne å reparere på det gamle og la det gå borrt en masse tid.

 

Ellers må jeg si som de fleste andre i tråden. Microplex er en god webhandel med effektiv logistikk. Har spist min porsjon drops derfra. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

må svare her eg og. bare må. Digger mpx. Har ikkje vore den beste kunden deira men har alltid fått god service.

Må no ha med at eg har fått fleire karameller kvar gang. Så dersom det er nokon som føler seg snurt så er det bare å sende meg adresse så skal eg sende dei ei.

 

litt rart men det er ikkje at eg har fått varene som blir samtaleemne blant kompiser men at eg fekk med karameller. :love:

 

Her kan dere sjå ka domme ting som skjer nå eg bestiller fra ein annan butikk. hehe http://www.pcbutikken.com/

 

Så desse to butikkene er no for all framtid mine favoritter. :love:

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar
.....må svare her eg og. bare må. Digger mpx.....

har du kommet til feil tråd eller? :grin:

beklager. Prøvde meg på ei forkorting. Og som eg ser så gjorde eg ein dårleg jobb. sjame on me. Spank.

 

Ein dag internettforbud på meg. Ser eg har gjort feil.

 

Dette er for dårleg.

Ser meir forum i morgen.

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar

Ja, jeg vil være med å hylle microplex. Jeg fikk et kabinett fra dem også, et Colorcase Moonlight. Tror posten har vært litt slem med det for det hadde en liten bulk og lset på knappen var heller svakt. Sendte mail til Microplex ang dette med lyset (gadd ikke nevne bulken i kabinettet), fikk svar omtrent med engang at det var bare å plukke det ut og sende det nedover til de, så skulle jeg få nytt.

 

Jeg svarer mer eller mindre sporenstraks "hvordan" og får en god guide på ja nettopp, hvordan jeg skal gjøre det.

 

At jeg ikke har fulgt opp dette (altså sendt LED og slikt nedover) skyldes ene og alene at jeg er til tider utrolig lat, og så lenge kabinettet funker så sier jeg meg nøgd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...