Gå til innhold

Bryllaupsinvitasjon!


Anbefalte innlegg

Himmelens konge har den glede å invitere nettopp deg til bryllaup for sin son Jesus Kristus! (Matt 22:2) Tidspunkt for vigslinga kjenner korkje englar eller Sonen, men berre kongen (Matt 24:36). Den som ønskjer å vere med, må difor vere budd når timen er der. (Matt 24:44).

 

Du er herved invitert som: Kristi brud (Op 19:7)

 

Kongen seier: "Festmåltidet har eg stelt til, oksane mine og gjøfeet er slakta, og alt er ferdig. Kom til bryllaupet!" (Matt 22:4)

 

Kristi brud må vere ikledd ein bunad av skinande reint lin (Op 19:8). Dersom du ikkje skiftar til bryllaupsklede, vil du verte kasta ut frå festen (Matt 22:13). Prisen for klednaden har brudgomen betalt med sitt dyre blod. Det er også viktig at du har nok olje på lampen når brudgomen kjem (Matt 25:4). Bryllaupssalen vil verte full av gjestar (Matt 22:10), så ikkje drøy med å svare!

 

Kjærleg helsing på vegne av

 

Himmelens konge JHVH

 

Høg 2:8 - "Høyr, det er min ven. Sjå der, han kjem springande over heiane, hoppande over haugane."

post-162862-0-39377000-1435571186_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Du er herved invitert som: Kristi brud (Op 19:7)

 

 

Jeg også?

 

Jeg har fått med meg at høyesterett i USA har sagt at de er Ok, men jeg tror at - heter det samkjønnet ekteskap -  fortsatt er forbudt i bibelen?

 

Uansett, jeg beklager, men har annet å gjøre den dagen. 

 

 

Bibelen sier vel ikke noe om samkjønnet ekteskap, teknisk sett. Forbudet gjelder homoseksuelt samleie mellom menn, og ikke kvinner. Såvidt meg bekjent er det kun det som er nevnt i forhold til homoseksualitet.

 

Du kan vel ikke vite at du har annet å gjøre? :p Veldig dårlig invitasjon i så måte. Jeg ville da forventet at en allmektig og allvitende gud skulle være i stand til å gi en dato og et klokkeslett.

Lenke til kommentar

 

 

 

Du er herved invitert som: Kristi brud (Op 19:7)

 

 

Jeg også?

 

Jeg har fått med meg at høyesterett i USA har sagt at de er Ok, men jeg tror at - heter det samkjønnet ekteskap -  fortsatt er forbudt i bibelen?

 

Uansett, jeg beklager, men har annet å gjøre den dagen. 

 

 

Bibelen sier vel ikke noe om samkjønnet ekteskap, teknisk sett. Forbudet gjelder homoseksuelt samleie mellom menn, og ikke kvinner. Såvidt meg bekjent er det kun det som er nevnt i forhold til homoseksualitet.

 

Du kan vel ikke vite at du har annet å gjøre? :p Veldig dårlig invitasjon i så måte. Jeg ville da forventet at en allmektig og allvitende gud skulle være i stand til å gi en dato og et klokkeslett.

 

Meanwhile in the US :p :p

 

 

Kristen-Fundamentalister eid

Endret av crii
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Kjærleg helsing på vegne av

 

Himmelens diktator JHVH

 

 

 

Rettet det for deg jeg... Best å holde seg til sannheten  :)

 

 

Jesus var ikke engang et ordentlig menneske siden han aldri (påståelig) hadde sex engang... Så hvorfor i all verden skal han da gifte seg? Er ikke det eneste grunnen kristne etter sigende skal gifte seg i følge bibelen da, for sex?

Lenke til kommentar

 

Rettet det for deg jeg... Best å holde seg til sannheten  :)

 

Jesus var ikke engang et ordentlig menneske siden han aldri (påståelig) hadde sex engang... Så hvorfor i all verden skal han da gifte seg? Er ikke det eneste grunnen kristne etter sigende skal gifte seg i følge bibelen da, for sex?

 

 

Kva veit vel du om det eventuelt er sex i himmelen? Eller meir truleg at sex er ein jordisk forsmak på ein langt sterkare og meir varig himmelsk eufori? Men dette vert sjølvsagt berre spekulasjonar. Vi kan ikkje med vår avgrensa forstand og skrøpelege lekam forstå djupnene i Guds himmelske framtidsplan for oss. Det vi kan vite er at vi har det beste i vente vi som trur. Dette er godt å vite, sjølv om vår forgjengelege lekam vert broten ned, vert ånda i oss fornya dag for dag. Og ein dag skal vi få sjå Jesus slik som han er, det er det største av alt. Tenk å skulle få omfavne Meisteren og takke for hans fullbrakte frelsesverk for oss på Golgata og for den ultimate åndskamp i Getsemane.

 

Så til det andre. Poenget med ekteskap er at det er eit før og eit etter. Før ekteskapet held ein seg rein og kysk, noko Jesus var i heile sitt liv. Etter ekteskapet er ein bunden til sin ektefelle, dette er eit bilete på forholdet mellom Jesus og den heilage kyrkjelyd (brura). Alle vi som har tatt imot Jesus, er ein del av brura, som ein dag skal gifte seg med brudgomen Kristus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...