Gå til innhold

Arkham Knight-utvikleren svarer på kritikken


Anbefalte innlegg

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

 

Nå har det seg sånn at "tallet" faktisk sier endel om hvordan det er å spille.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

 

Slutt å skap deg. Om du mener dette er en helt akseptabel respons fra rocksteady er det vertfall ingen andre en deg som har feil fokus.

 

edit: Ser at dette var et svar til AtW nå. Quote funksjonen som dette forumet har er ganske grei å bruke :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Assassins Creed: Unity var ekstremt laggete når jeg testet det på ei messe, og jeg leste at det var like jævlig da det ble lansert. Er det noen som kan si noe om de klarte å skvise ut noen flere FPS der? Grunnen til at jeg spør er om man kan forvente seg en forbedring for Batman, eller om at alle utviklere ikke bryr seg så mye om ytelsen egentlig?

Lenke til kommentar

Generelt sett er Ubisoft spill ræva på PC med noen få unntak å blir skjelden noe veldig mye bedre over tid da de egentli har gitt blankt faen i hele PC plattformen, det er derfor en dårlig pekepinn å gå utifra. De 2 første batman spillene fra rocksteady har dog vært gode porter så en for bare være optimister å håpe på at det bedrer seg etterhvert.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Generelt sett er Ubisoft spill ræva på PC med noen få unntak å blir skjelden noe veldig mye bedre over tid da de egentli har gitt blankt faen i hele PC plattformen, det er derfor en dårlig pekepinn å gå utifra. De 2 første batman spillene fra rocksteady har dog vært gode porter så en for bare være optimister å håpe på at det bedrer seg etterhvert.

 

De to første var akkurat som dette, makkverk som ports når det kom på PC.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo ikke annet enn et slag i trynet på PC eierne. Hva er egentlig poenget med å spille på PC om den skal være helt lik Xbone og PS4? Når Rocksteady nærmest ber oss spille som om det var på konsoll så blir jeg skikkelig provosert. De fikser det nok til slutt, men spillet er lansert. Dette skulle vært ordnet før slipp.

 

Og nei, jeg er ikke noe grafikkhore. Men nå er det jo engang sånn at PC versjonen skal være bedre, fordi mange har en PC som er kraftigere enn en konsoll. Jeg har ikke noe monster PC, men på de fleste punkter (unntatt skjermkort som er hakket dårligere enn anbefalt) så ligger PCen min innenfor Rocksteadys anbefalte ultra spec. Ifølge Rocksteady så skal jeg kunne kjøre dette spillet på maks, eller litt under maks. Så når de nå forteller meg at jeg må spille på low til de fikser dette makkverket av en port så blir jeg forbanna. I hvert fall når det hakker i batmobilen på low også. Patetisk.

 

Det er også noe latterlig dumt over denne beskjeden fra Rocksteady. Å justere ned innstillingene er selvfølgelig noe alle PC spillere med problemer har prøvd for lenge siden. Litt av en løsning. Men greit. Det tok sin tid, men nå har jeg endelig lært meg å aldri forhåndsbestille spill. Uansett hva de frister med neste gang så SKAL jeg klare å holde meg unna. Dessverre så får jeg nok ikke pengene tilbake denne gangen, da jeg kjøpte Steam key fra Gamesplanet.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at de slipper en _så_ dårlig PC-utgave som i etterkant ber oss om å skru ned grafikkinnstillinger på det laveste for å oppnå delvis spillbarhet. Jeje, jeg kommer ikke til å spytte i en eneste krone før spillet er patchet skikkelig. Takket være CD Project Red, så har vi spill som TW3 som holder meg busy.

Lenke til kommentar

 

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

 

Nå har det seg sånn at "tallet" faktisk sier endel om hvordan det er å spille.

 

AtW

 

For deg. Jeg ser ikke forskjell på 30, 60 eller 600. Jeg spiller Batman, jeg sitter ikke og teller fps.

Lenke til kommentar

 

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

 

Slutt å skap deg. Om du mener dette er en helt akseptabel respons fra rocksteady er det vertfall ingen andre en deg som har feil fokus.

 

edit: Ser at dette var et svar til AtW nå. Quote funksjonen som dette forumet har er ganske grei å bruke :)

 

Dude, det er et helt ekstra steg mellom lesing av innlegget og å skrive svaret på innlegget! Herregud, tenk om jeg får tid til å tenke... ;)

Lenke til kommentar

 

 

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

 

Nå har det seg sånn at "tallet" faktisk sier endel om hvordan det er å spille.

 

AtW

 

For deg. Jeg ser ikke forskjell på 30, 60 eller 600. Jeg spiller Batman, jeg sitter ikke og teller fps.

 

 

Da bør du kanskje sjekke synet, nesten alle ser forskjell på feks 30 og 600 fps, har du faktisk testet?

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dude, det er et helt ekstra steg mellom lesing av innlegget og å skrive svaret på innlegget! Herregud, tenk om jeg får tid til å tenke... ;)

 

 

Jeg har ikke en anelse på hva du skriver her, men om du ikke skjønner at innlegget ditt kunne feiltolkes som første innlegg på en ny side så, jah.. Men denne metadiskusjonen avslutter vi her, du for sende meg en PM om det er noe mer du vil ha oppklart :)

Lenke til kommentar

Til de som har spilt spillet så lurer jeg på om de har implementert det jeg savnet i det forige spillet - at venner og kjente kan ringe deg opp på batmobilen for å invitere deg med ut for å spille bowling, biljard eller poker? Slike features som gjør spillopplevelsen mye mer immersive.

 

Bare tenk deg at du ankommer bowlinghallen sammen med en kamerat, plutselig blir alt helt stille og alle ser på deg - det er fuckings batman (i fullt kostyme) som er kommet. Batman ser strengt på dem og sier What are you staring at?

 

Og om vinnerlykken ikke er på din side og du har lyst til å være en dårlig taper så kan du ta å trashe hele lokalet! Når Batman er ferdig så kommer det aldri til å rulle så mye som en bordtennisball der igjen.

Endret av Rompel & Skinnrolf
Lenke til kommentar

 

Dude, det er et helt ekstra steg mellom lesing av innlegget og å skrive svaret på innlegget! Herregud, tenk om jeg får tid til å tenke... ;)

 

 

Jeg har ikke en anelse på hva du skriver her, men om du ikke skjønner at innlegget ditt kunne feiltolkes som første innlegg på en ny side så, jah.. Men denne metadiskusjonen avslutter vi her, du for sende meg en PM om det er noe mer du vil ha oppklart :)

 

Jeg prøver å forklare hvorfor jeg ikke quoter :|

Lenke til kommentar

 

 

 

So? Jeg syntes det ser dritbra ut, og storkoser meg. Det er et mye større problem at de driver og presser meg til å ta med meg den jævla ola-bilen inn i bygningene for å løse gåtene i spillet.

 

Hvis du virkelig bekymrer deg for at et tall er lavere enn det kunne vært, så høres det ut som om du har feil fokus.

 

Nå har det seg sånn at "tallet" faktisk sier endel om hvordan det er å spille.

 

AtW

 

For deg. Jeg ser ikke forskjell på 30, 60 eller 600. Jeg spiller Batman, jeg sitter ikke og teller fps.

 

 

Da bør du kanskje sjekke synet, nesten alle ser forskjell på feks 30 og 600 fps, har du faktisk testet?

 

AtW

 

Jepp. Det er ikke at jeg ikke ser forskjell, men jeg LETER ikke etter forskjellen. Jeg sitter i stedet og SPILLER.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at de som de som sier at 30 fps er "godt nok" har et poeng. Det er ikke det at det ikke er dårligere, men om man blir for opphengt i feil og mangler så får man en dårligere spillopplevelse.

 

(Dette er selvsagt ingen unnskyldning for utviklere som kaster smuler til Pc-folket og forventer at de skal betale fullpris og være glade for det attpåtil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...